2012-06-01, 01:09
Medlem
pentaxanalytikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Vad missade jag?

Körde f.ö flyes, hantelpress*, latsdrag och tricepsextention utan triceps också

:
Du får ju skriva upp hela passet om du vill slippa skäll! Det begriper du väl?
Citera
2012-06-01, 01:31
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentaxanalytiker
Du får ju skriva upp hela passet om du vill slippa skäll! Det begriper du väl?
Ahh, du tänkte så!

Du hade fel för jag gjorde fel, kan man säga. Så alltså var det mitt fel att du hade fel.. Är du kvinna?
Citera
2012-06-01, 01:42
Medlem
pentaxanalytikers avatar
Jag är inte rädd för att bejaka min kvinnliga sida.
Ibland stoppar jag in snoppen bakom benen och låtsas att jag har en mangina.

Hur funkar helkropp tycker du?
Citera
2012-06-01, 02:00
Medlem
wh0res avatar
Citat:

Appropå män som klämmer in snoppen mellan benen...
Citera
2012-06-01, 02:13
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:

Jag brukar låtsas att min förhud är en vagina...

Tycker det funkar rätt bra iom min låga frekvens. Men det sliter ganska hårt med 40-50 set dock.
Upplägget är, och kommer nog vara ett tag till, i exprimentstadiet. Ska dock köra den här varianten ett tag och se vart det bär.
Vet inte riktigt vad jag vill mest med träningen, få bort svagheter tror jag, så jag kör allt
Citera
2012-06-03, 17:39
Medlem
timbahs avatar
Citat:
Jag brukar låtsas att min förhud är en vagina...
Denna journal alltså.

Vill bara tipsa om Amorphis inför herrns kommande sabbatsvecka. Bör funka om man gillar King Diamond. Sen bör du lägga dig raklång på mage i sängen och låta frugan dra i dina fötter, inte för hennes skull (ledsen, ingen strap-on den här gången), utan för att se om du dragit på dig en låsning i bäckenet (hence your posts). Du är nån cm längre på ena sidan då. Worth a shot.
Citera
2012-06-03, 19:30
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timbah
Denna journal alltså.

Vill bara tipsa om Amorphis inför herrns kommande sabbatsvecka. Bör funka om man gillar King Diamond. Sen bör du lägga dig raklång på mage i sängen och låta frugan dra i dina fötter, inte för hennes skull (ledsen, ingen strap-on den här gången), utan för att se om du dragit på dig en låsning i bäckenet (hence your posts). Du är nån cm längre på ena sidan då. Worth a shot.
Bara det bästa är gott nog för flashback.

Amorphis ey.. Då lyssnar jag in dem under passet i kväll Tackar tackar.
Jo, jg är riktigt taggad inför den kommande veckan. Blir dock riktad träning mot lever och lungor samt att puttsa till profilnamnet lite.

Bendrag med kärring ska absolut testas! Går nog tom ut och gör det nu så fort jag torkat stjärten ren. Får se om babianungarna kan låta bli att hoppa på mig bara.

Hur har du lagt upp sommaren då?
Citera
2012-06-04, 00:29
Medlem
Pankreatits avatar
Ja, det funkade ju bra..LoL. Det hände inte ett skit när tjejen drog i fötterna, trodde hon skojade..
Amorphis var bra skit, de ska ja se.

I alla fall så..

Böj:
20*20
40*12
70*10
100*5
100*5
100*5
70*10
70*10
Benspark:
30*10
30*10
Hurra! Ändrade till smalare fotstans och då.gick.det mycket bättre. När jag tänker på det så var det ganska nyligen jag breddade stanse, kanske var det. Vi får se hur det går.

Mark:
70*10
100*5
100*5
100*5

Chins:
5
5
5
Högrodd, hantlar:
10*10
10*10
SS
Bänkpress:
40*12
50*10
50*9
50*6
40*10

Vadpress:
150*10
150*5
150*5
120*10
120*10
SS
Crunch,L.Bänk:
9
8
7
Crunch
11
10

Preatcher curl:
10*6
10*6
10*7
SS
Tri OH press,CC:
35*8
35*6
35*4

Ganska lungt pass idag. Vill inte köra till döden innan man ska bort o supa. Immunförsvaret måste vara på topp iom att både barn o käring är sjuka nu. Vore katastrofalt...
Citera
2012-06-04, 06:22
Medlem
ktorums avatar
Ganska häftigt hur de små detaljerna kan påverka en stor övning som knäböj, benpress etc.. Får en att bli lite extra medveten om vikten av e schysst teknik.
Själv tycker jag det är som mest påtagligt när jag kör i hacksquaten hur jag plasserar benen. Det är ganska lätt att "fula till sig" lite extra tyngder om man sätter benen i positin långt fram/upp på ståbrädan, t.ex...
Citera
2012-06-04, 14:26
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ktorum
Ganska häftigt hur de små detaljerna kan påverka en stor övning som knäböj, benpress etc.. Får en att bli lite extra medveten om vikten av e schysst teknik.
Själv tycker jag det är som mest påtagligt när jag kör i hacksquaten hur jag plasserar benen. Det är ganska lätt att "fula till sig" lite extra tyngder om man sätter benen i positin långt fram/upp på ståbrädan, t.ex...
Ja verkligen! Jag fick ont i vaden för ett tag sen och fick då rådet att flytta knät ett par cm utåt, och vips borta!

Jo, i hackliften är det lite värre iom att knän och höfter är låsta. Inte världens bästa övning för knäna och då bli marginalerna ännu mindre.
Citera
2012-06-04, 15:10
Medlem
timbahs avatar
Citat:
Jo, i hackliften är det lite värre iom att knän och höfter är låsta. Inte världens bästa övning för knäna och då bli marginalerna ännu mindre.
De flesta gym har tagit bort hackliften p g a skaderisken. Så njut av att ha tillgång till ett.

Positivt att du inte är nån cm längre på ena benet, det hade komplicerat till saker. Blir nog bara en festival för mig i år. Allt ligger så långt inåt helvete söderut och lineupen gör det inte värt att resa runt halva landet.
Citera
2012-06-04, 15:42
Medlem
Kroesmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timbah
De flesta gym har tagit bort hackliften p g a skaderisken. Så njut av att ha tillgång till ett.
Hacksquat kan vara lite sådär att träna låren i men det är en riktig höjdare att köra vadpress i den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in