2012-06-04, 15:48
Medlem
timbahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroesmann
Hacksquat kan vara lite sådär att träna låren i men det är en riktig höjdare att köra vadpress i den.
Nja, tar som fan där den ska ta om man kör omvända hacklift. Vanliga är bara som att be om problem med knäna.
Citera
2012-06-04, 22:03
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timbah
De flesta gym har tagit bort hackliften p g a skaderisken. Så njut av att ha tillgång till ett.

Positivt att du inte är nån cm längre på ena benet, det hade komplicerat till saker. Blir nog bara en festival för mig i år. Allt ligger så långt inåt helvete söderut och lineupen gör det inte värt att resa runt halva landet.

Ahh, du menar så..
Jo visst är mitt högerben något längre, syns på mina jeans Ännu värre om man är riktigt osymmetrisk, som en bekant är. Skiljer en cm på händerna och två storlekar på fötterna samt att ben o armar är väldigt olika, morhans måste rökt eller nått

JO, det är ju det. Det är ju inte bara att gå utanför dörren direkt. I år flyttade de den lilla festivalen som fanns här också deklart...
Dyrt blir det också, en 6-7000 tallkronor får man räkna med om man inte super bort mobil och brillor mm. Då drar det iväg lite till..
Citera
2012-06-05, 18:24
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Chins:
5
5
5

"Pankreatit Såpa, en klassisk lyftare från Österrike, han är klent byggd och mentalt ofullständig, hans största styrka är väl egentligen att han kommer i tid till tävlingarna..."

*Skryter lite mer om att jag gjorde 3 set med 8 chins i varje nyss innan jag springer fnittrande ut ur träningsjournalen*
Citera
2012-06-05, 18:59
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wh0re
"Pankreatit Såpa, en klassisk lyftare från Österrike, han är klent byggd och mentalt ofullständig, hans största styrka är väl egentligen att han kommer i tid till tävlingarna..."

*Skryter lite mer om att jag gjorde 3 set med 8 chins i varje nyss innan jag springer fnittrande ut ur träningsjournalen*
Coolt!

Strikta? Utlåsta och fina?
Citera
2012-06-06, 15:14
Medlem
Pankreatits avatar
Hurra för moder svea!! Capten morgan som pwo inför fyra dagars leverträning! Tjipp och hej.
Citera
2012-06-06, 15:20
Medlem
pentaxanalytikers avatar
Lite Captain Beyound också?
http://youtu.be/WFfzUdNjwQc

Ha det kul och slit ner kroppen ordentligt så att det finns ordentlig potential för att bygga upp!
Citera
2012-06-07, 15:46
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Coolt!

Strikta? Utlåsta och fina?

Strikta och fina Var lättare än jag trodde
Citera
2012-06-10, 22:51
Medlem
Pankreatits avatar
Sååå.. Då är man hemma igen efter fyra dagars ölande. Det bistra vädret kan ha bidragit med att det blev lugnare än vanligt, så både jag och min bukspottis lever än

Dekadensen har dock satt sig på magen som är riktigt spänd och go, men jag har inga batteri i vågen..

Så i morgon blir det tillbaka till gymmet för lite försiktigt lyftande, ska fan bli gött
Citera
2012-06-11, 22:58
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Sååå.. Då är man hemma igen efter fyra dagars ölande. Det bistra vädret kan ha bidragit med att det blev lugnare än vanligt, så både jag och min bukspottis lever än

Dekadensen har dock satt sig på magen som är riktigt spänd och go, men jag har inga batteri i vågen..

Så i morgon blir det tillbaka till gymmet för lite försiktigt lyftande, ska fan bli gött

Sket it... sleten...
Citera
2012-06-11, 23:00
Medlem
ktorums avatar
Lika bra då...
Citera
2012-06-11, 23:14
Medlem
MeGustas avatar
Citat:
Sket it... sleten...
Monster pass imorgon för att ta ut alla aggressioner från dagens match eller?
Citera
2012-06-11, 23:21
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ktorum
Lika bra då...

Mmm..kan va.

Citat:
Ursprungligen postat av MeGusta
Monster pass imorgon för att ta ut alla aggressioner från dagens match eller?

Förhoppningsvis kommer det att bli samma nära döden upplevelse iaf...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in