Citat:
Ursprungligen postat av espressino
Den söndercurlade generationens klagosång har nu nåt episka proportioner och tar faktiskt utrymme från de som saknar röst och verkligen behöver hjälp.
Verkligen. Lika triviala som de flesta av deras berättelser om övergrepp är ( se mina detaljer i tidigare inlägg, och förstå att jag inte menar de som snubblat in i #prataomdet med berättelser om hur de blivit våldtagna som barn m.m !), lika fake kan man misstänka att många av dessa anfall och besök på hispan de twittrar om är. Vi som verkligen har upplevt psykisk sjukdom på nära håll - min exfru fick en akut psykos och schizofreni när våra barn ännu var små, hennes återkommande psykoser och irrationella infall under dessa är en stor del av mitt och ännu mer våra döttrars liv - känner en blandning av att vara skymfad och det yttersta förakt mot dessa fasoner.
Så fast i denna sentimentalitetens absurda logik, att alla ska hålla med och ingen någonsin verkligen prata, bara applådera den som vädrar sin omognad, sina psykoser och andra dåliga karaktärsdrag offentligt, är dessa personer att de hamnat i uppochnedvända världen.
Ja, här är det uppochner, där den som verkligen försöker prata anklagas för att inte prata. Där den som vänder sig mot förtal och mobbning anklagas för att förtala och mobba. Där den som vänder sig mot att hänga ut psykiskt sjuka offentligt anklagas för att. ... hänga ut psykiskt sjuka offentligt!
Mina damer och herrar, jag erbjuder er att skåda framförallt tre personer i twittervärlden på #prataomdet som fått bajs i logikkretsarna:Johan Groth, @ChingShih och @simonfors . De första två har uppträtt många gånger förut i denna tråd. Simon Fors är, förutom som han nyligen berättade mentalt sjuk och en frekvent besökare av psykakuten, enligt senaste tidens twitter kommunist och castro-anhängare.
Jag har vänt kronologin rätt, så att de äldsta sakerna kommer först.
-------------------------
------------------------
BaalZeBubble Baal Ze Bub
Smaklöst av prataomdetgänget att hänga ut Elin Grelssons mentalsjukdom offentligt, som något 'starkt' att hylla #prataomdet
18 Mar Favorite Reply Delete
--------------------
BaalZeBubble Baal Ze Bub
Visa hur pratkotteriet exploaterar riktiga offer för övergrepp, och nu en mentalsjuk vän - då heter det att man 'saknar empati'! #prataomdet
18 Mar Favorite Reply Delete
--------------------
ardin_eett_svin Gasa Feministerna
@
#prataomdet @BaalZeBubble propaganda töntarna prövar alla medel
18 Mar Favorite Retweet Reply
---------------------
Johan_Groth Johan_Groth
Jag förstår inte alla dessa personangrepp på som bla @BaalZeBubble står för. Jag vare sig sakliga eller andra skäl. #prataomdet
---------------
@
@roleze @Johan_Groth #prataomdet det är därför du inte förstår nåt som handlar om kritik, du blockar öronen för alla kritiska röster
------------------
BaalZeBubble Baal Ze Bub
@
@Johan_Groth personangrepp? jag? Du måste skämta! eller menar du min sakliga kritik av hela kotteriet av oetiska lögnare bakom #prataomdet
20 hours ago Favorite Reply Delete
---------------------
-------------------
simonfors Simon Fors
Blir illa till mods över den djupa galenskap man kan skönja hos antifeministiska troll under #prataomdet. Varifrån kommer deras kvinnohat?
15 hours ago Favorite Retweet Reply
-------------------
Johan_Groth Johan_Groth
@
@BaalZeBubble Nej, jag menar din saklösa påhopp på en enskild person. Du vet vad jag pratar om. #prataomdet
14 hours ago Favorite Retweet Reply
--------------------
BaalZeBubble Baal Ze Bub
@
@Johan_Groth Nej, har du något att säga får du säga det i klartext. Eller kanske du inte har tänkt så noga... #prataomdet
14 hours ago Favorite Reply Delete
--------------------
Geten11 geten
@
@simonfors Vad fick dig att säga det där? Finns väl ingen som hatar kvinnor? #prataomdet
14 hours ago Favorite Retweet Reply
--------------------
BaalZeBubble Baal Ze Bub
@
@Geten11 simon twittrade till elin att han också är psykiskt sjuk, och tycktes även han vara stolt över det. Det är förklaringen #prataomdet
13 hours ago Favorite Reply Delete
---------------------
BaalZeBubble Baal Ze Bub
När mentalsjuka anhängare av förtalskampanjen berömmer varandras sjukdom offentligt
http://bit.ly/faZQm5 http://bit.ly/eMCu6P #prataomdet
13 hours ago Favorite Reply Delete
--------------------
simonfors Simon Fors
Enligt de mer rabiata kvinnohatarna som trollar på #prataomdet är jag och @elingrelsson "mentalsjuka anhängare av förtalskampanjen".

12 hours ago Favorite Retweet Reply
---------------------
allmanning Hen
#prataomdet @BaalZeBubble Psykisk sjukdom påverkar oftast inte omdömet. Panikångest och depression är vanligast
12 hours ago Favorite Retweet Reply
-------------------
@
@allmanning @BaalZeBubble Herregud när man låter #prataomdet feministkampanjarna prata fritt kommer deras riktiga omdöme fram.Vilket patrask
3 hours ago Favorite Retweet Reply
-----------------------
BaalZeBubble Baal Ze Bub
@
@allmanning javisst, du har så rätt, människor i panikångestattacker är ju kända för att handla så omdömesgillt... INTE ;P #prataomdet
1 hour ago Favorite Reply Delete
-----------------------
BaalZeBubble Baal Ze Bub
@
@simonfors du stoltserar ju själv med din mentalsjukdom. Berätta gärna mer. Diagnos? #prataomdet
1 hour ago Favorite Reply Delete
-------------------------
ChingShih Minne
@
@simonfors Deras allmänna förakt för andra visar sig som förtal & mobbningsförsök, personer som dessa är ju en anledning till #prataomdet
24 minutes ago Favorite Retweet Reply
------------------------