Citat:
Ursprungligen postat av Sonden
Samband, kopplingar och rena "bevis" finns i samtliga fall.
Det är inga påhitt någonstans, det är du/ni som påstår att det är påhitt.
Att så många av er figurerar på bild och i konversationer etc. med Anna Ardin t.ex är inget påhitt.
PR-byråer har jag inte varit särskillt insatt i så det ska jag inte kommentera.
Att det finns kopplingar med Julia Gruppen och Open Leaks är inte heller påhitt utan hårda fakta.
Så motbevisa faktan eller håll tyst om det, svara argument liknande "ni bär foliehatt, det där är bara påhitt" osv ger bara mer vatten på kvarn.
Har jag sagt foliehatt? (Ja det har jag ju, men nu i denna tråd?)
Det jag däremot har sagt är att det av naturliga skäl inte går att motbevisa många av de där sakerna trots att de är sanna. Hur skulle ett sånt bevis ens se ut, undrade jag. Svaren kom aldrig.
Många figurerar på bild med Anna. Några känner Anna. Någon annan har träffat men känner inte Anna. En tredje har sagt något på twitter till Anna men att tro det gör att man känner henne är som att säga att man känner 50 Cent för att han RT:ar någon komplimang man ger honom via twitter. Hur det bevisar att det är en medveten smutskastning är fortfarande inte styrkt.
Kopplingarna till Juliagruppen och Open Leaks är knappast "hårda fakta", det enda ni har är att ett par medlemmar är samma. Ni har dessutom nämnt flera personer som delar av "innersta prataomdet-kretsen" som inte ens varit med där men kanske sagt något på twitter under hashtaggen eller bloggat och blivit länkade. Som sagt äger vi inte ämnet bara för att vi styr en sajt och pitchar ett koncept till media.