Hej Flashback!
Det var lite krångligt att skaffa ett konto här, men nån tjänade 30kr på ett SMS. Smart affärsidé H4H4H4H4H4!
Eftersom det skrivs en hel del felaktigheter om mig personligen, inte för att jag egentligen har ett behov av att reda ut dem utan snarare ser det som en upplysning, så hade jag tänkt att presentera följande information, vilken i sig är helt sann och ärlig:
1. Jag deltar i ett antal konspirationer som har en agenda att baktala samhället och förändra det i en önskad riktning.
2. Jag är radikalfeminist och mångkulturalist. Helst av allt vill jag att man bygger europas största moské på Heden i Göteborg.
3. Att jag hyllar Wikileaks i min bok Det nätpolitiska manifestet, samt donerade delar av intäkterna till WL, det var bara en coverup för att promota min egna agenda av månkulturalism och radikalfeminism. Rätt smart va?
...
Okej, nu var jag lite arrogant och raljerande. Det var inte min andemening, utan jag ångrar mig.
En ofta citerad fras här på flashback är en kommentar jag gjorde hos Copyriot (
http://copyriot.se/2011/01/04/om-med...journalistik/). Den lyder:
"Så det blev aldrig finrummet med modiga medborgare som avslöjade makten. Istället blev det smuts och äckel. Eurotrash. Min åsikt är: “Det är intressant”."
Jag skulle vilja förtydliga detta citat och anmärka att det inte rör sig om någon form av "kritik" eller "elitism". Tvärtom värnar jag smutsens existens, och trivs i den. Världen är inte en polerad yta av räta linjer och doft av liljekonvalj. Snarare är våra liv jävligt geggiga och smutsiga. Och jag gillar det! Eller, jag accepterar det åtminstone.
Den här tråden har, vare sig man vill eller inte, blivit en slags modern myt. Jag kunde helt enkelt inte låta bli att kommentera den
Denna postning kan ju vara skriven av vem som helst, ett bra troll jobbar ju över 9000 proxies. Men för er som är kryptoanarkister, så har jag signerat innehållet med min gpg-nyckel (B3BA295C). Avkryptera bara denna fil för att se signaturen:
http://humaninternet.info/flashback.gpg
Fortsatt trevlig helg!
/Christopher Kullenberg