Sjukt rolig tråd!

har säkert flera saker att dela med mig av men här är ett gammalt minne som slog mig genast.
Hade raggat på en tjej ett tag, en kväll var hon ute med sin kompis på olearys och drack lite öl, och sms;a om jag kunde komma förbi, visst sa jag och tog firma bilen dit!
beställde en cola och satt och snacka med dom ett tag. klockan blev sent och vi bestämde oss för att åka hem, så jag erbjöd dom shuss och vi alla hoppa in i min caddy, (riktigt trångt) åkte och släppte av kompisen.
sen åkte jag till en stor parkering utanför ett gym i Jordbro. ställde mig mitt på parkeringen och tog tag i tjejen och hånglade upp henne, hon drog fram kuken och började suga av mig medans jag körde ner handen under trosorna.
efter en stund satt hon och red av mig bakom ratten i min lilla VW Caddy. det var helt mörkt, men sen helt plötsligt blev det ljust som satan och jag blev helt bländad när jag försökte kolla ut.
det visade sig vara en väktare som kört fram med bilen och tänt hel ljusen rätt mot oss!
vart på med kläderna fort som fan,sen vidare och shussa hem tjejen till hennes kille, och för mig hem och krypa ner i sängen hos min sambo.
Väktaren fick något att snacka om på fika rasten iaf