Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-09, 13:03
  #1321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballfager
Hur gamla var mor och dotter? Gjorde de något med varandra under akten?
Måste också fråga vad var det för vad, och med vem?

Mamman var 48 och dottern 21. Lite tafsande och smekande, men inte mer. Mamman var ok att dottern var med, men hämmades "lite" av dotterns medverkan.

Jag och killen spelade tv-spel. Han vann 70%, så han var rätt stöddig. Om han hade vunnit skulle jag bjuda honom på en weekend till Amsterdam. Hade legat med syrran ett par gånger innan det, så hon var med på det.
Citera
2018-07-10, 23:34
  #1322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klemme242
Hade sex med min dåvarande flickväns moster. Det hände under en utspårad midsommar fest.
På minner mig på att jag satte på flickvänens morbrors fru när jag var sådär 22 - 23. Jag tror hon var 48 eller nåt. På ett nach i fyllan som spårade lite ut.
Fy fan vad hon var kåt, vi klickade, och hade ett riktigt "glimt i ögat" åt varan. Vi rökte både då, och jag såg till att "tillfälligt" gå ut för att röka samtidigt. Fan vad jag smygtafsade och smygsmekte henne. Såg till at "sudda vid" henne, så hon fick känna mitt bultande jättestånd.

Vid nästa sigg, såg vi till att ta en liten "omväg" hehe…. Uppdragen kjol mellan två bilar.
Hon sa sen att hon blev tänd på mitt nonchalanta och fräcka sätt. Precis tvärtom från hennes timida och mesiga man. Sällan har nån gort mig så blixtkåt, utfrån intet. Hon var inte spec. snygg heller, hade bara nåt vrålsexigt över sitt beteende.
Citera
2018-07-13, 18:39
  #1323
Medlem
Jag har legat gömd och runkat när en vän till mig våldtagit sin dotter.
Citera
2018-07-14, 17:45
  #1324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ameland
Jag har legat gömd och runkat när en vän till mig våldtagit sin dotter.

Min vän visste inte att jag låg gömd och runkade när han våldtog. Han blev anmäld av henne tre månader senare.

Jag vet att jag är ett monster som inte anmälde.
Citera
2018-07-14, 22:40
  #1325
Medlem
P944s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ameland
Min vän visste inte att jag låg gömd och runkade när han våldtog. Han blev anmäld av henne tre månader senare.

Jag vet att jag är ett monster som inte anmälde.

Vafan. Våldtog han henne med våld, eller var det mer typ övertalning?
Hur gammal var hon?
Många sjuka människor därute i verkligheten
Citera
2018-07-15, 00:34
  #1326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Vafan. Våldtog han henne med våld, eller var det mer typ övertalning?
Hur gammal var hon?
Många sjuka människor därute i verkligheten

11 år. Våld behövdes inte. Han låg över henne och hade ett tyst samlag så att det inte skulle höras. Först en avsugning och sen vaginal penetrering med utlösning på hennes mage.
Citera
2018-07-15, 01:24
  #1327
Medlem
P944s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ameland
11 år. Våld behövdes inte. Han låg över henne och hade ett tyst samlag så att det inte skulle höras. Först en avsugning och sen vaginal penetrering med utlösning på hennes mage.
Nädu. Jag tror dig inte. Möjligtvis om en icke skrivkunnig babbe skulle sitta och runka till föreställningen som serverades honom.
Är du babbe?
Hur gammal var du då?
Och hur gammal är du nu?
o/t. jag vet.
Citera
2018-07-15, 01:46
  #1328
Medlem
Liten orgie på 4 pers som jag refererat till ormgrop, dels för att det var under en hejdundrande LSD tripp, och ja dels för att det blev som en ormgrrop där vi alla 4 smälte in i varandra, krälandes, ålandes, så mycket kroppsvätskor (dvs fittsafter, svett, sperma, saliv, tårar, säkert urin med, vätska från fontänorgasmer) o jag fattade ingenting vid korta stunder, slickade den andra tjejen samtidigt som en annan slickade henne, så vi trasslade ihop våra tungor o saliv o gud vet vad! Kanske inte så omoraliskt iofs, var längesen o skulle inte kunna göra en sån sak idag! Men ja jag rekommenderar att alla någon gång i livet åtminstone en gång har sex på syra, gärna rätt hög dos, jävlar hörrni, där snackar vi om att få svar på vad sex egentligen är! O det är att sex inte är sex, kan inte förklara det på ett annat sätt!
__________________
Senast redigerad av TheWickedWitch 2018-07-15 kl. 02:10.
Citera
2018-07-15, 01:51
  #1329
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polikana
Mamman var 48 och dottern 21. Lite tafsande och smekande, men inte mer. Mamman var ok att dottern var med, men hämmades "lite" av dotterns medverkan.

Jag och killen spelade tv-spel. Han vann 70%, så han var rätt stöddig. Om han hade vunnit skulle jag bjuda honom på en weekend till Amsterdam. Hade legat med syrran ett par gånger innan det, så hon var med på det.
Vems syrra?
Citera
2018-07-15, 02:03
  #1330
Medlem
Kurre.Dutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ameland
11 år. Våld behövdes inte. Han låg över henne och hade ett tyst samlag så att det inte skulle höras. Först en avsugning och sen vaginal penetrering med utlösning på hennes mage.
Hur såg du allt det där, när du "låg gömd"? Teleskopögon kanske?
...eller helt enkelt ett troll!
Citera
2018-07-15, 09:51
  #1331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Nädu. Jag tror dig inte. Möjligtvis om en icke skrivkunnig babbe skulle sitta och runka till föreställningen som serverades honom.
Är du babbe?
Hur gammal var du då?
Och hur gammal är du nu?
o/t. jag vet.

Jag är svensk.

Citat:
Ursprungligen postat av Kurre.Dutt
Hur såg du allt det där, när du "låg gömd"? Teleskopögon kanske?
...eller helt enkelt ett troll!

Det var i ett större hus där det fanns gömställen överallt.
__________________
Senast redigerad av ameland 2018-07-15 kl. 10:34.
Citera
2018-07-20, 23:58
  #1332
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheWickedWitch
Liten orgie på 4 pers som jag refererat till ormgrop, dels för att det var under en hejdundrande LSD tripp, och ja dels för att det blev som en ormgrrop där vi alla 4 smälte in i varandra, krälandes, ålandes, så mycket kroppsvätskor (dvs fittsafter, svett, sperma, saliv, tårar, säkert urin med, vätska från fontänorgasmer) o jag fattade ingenting vid korta stunder, slickade den andra tjejen samtidigt som en annan slickade henne, så vi trasslade ihop våra tungor o saliv o gud vet vad! Kanske inte så omoraliskt iofs, var längesen o skulle inte kunna göra en sån sak idag! Men ja jag rekommenderar att alla någon gång i livet åtminstone en gång har sex på syra, gärna rätt hög dos, jävlar hörrni, där snackar vi om att få svar på vad sex egentligen är! O det är att sex inte är sex, kan inte förklara det på ett annat sätt!

Hur många tjejer resp killar var ni?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback