Citat:
Ursprungligen postat av
Stighelmer66
Mycket underhållande och läsvärd tråd - även om mycket väl inte är så mycket att skämmas över. Minns några flickor som fick för sig att strippa för oss, några killar i mellanstadiet, de spelade "Pretty Woman" på grammofonen medan de näckade och lät oss röra lite här och där på dem. Tror ingen av oss skulle skämmas för det idag, om vi ens kommer ihåg det.
Men det finns ett tillfälle i livet som jag verkligen ångrar. Jag gick i nian i högstadiet. Två av mina kompisar och jag blev närmast förföljda av tre flickor, som gick i sjuan. De visade att de var kära i oss och dök upp var vi än befann oss.
Idag hade det varit smickrande, men gick man i nian ville man ju inte ha något att göra med sjundeklassare, fjortisar.
Hur som helst var de med på en fest. Och Petra (vi kan kalla henne så) var extremt efterhängsen. Ok, jag drog in henne i ett rum och tänkte att (var minst några mellanöl inblandade) att vill du nu ha mig får det bli på riktigt. Med mer eller mindre våld fick jag av henne kläderna. Hon protesterade lätt men lätt det ändå ske...
I dag hade det definitivt ansetts som våldtäkt.
Efteråt ville hon inte ha något med mig att göra. Varje gång vi hamnade på gemensamma fester såg hon till att dansa tätt med någon annan och ge mig onda blickar över dansgolvet.
Som vuxen och förståndig (nåja) ångrar jag detta fullkomligt vidriga beteende.
Men så ungefär 30 år senare sitter jag på kontoret när vår chef kommer in i mitt rum och vill presentera våra nya marknadschef. Och det är hon Petra.
Hon verkar helt oberörd men jag mår hur dåligt som helst.
Flera dagar senare bestämmer jag mig för att vara den "vuxne i rummet". Knackar och går in på hennes rum och berättar hur dåligt jag mår av detta som hände för så länge sedan. Ber om en alltför sen ursäkt.
Hon svarar att hon inte har några minnen alls av händelsen. Det är jag övertygad om att hon gör...
Fy fan, är den initiala reaktionen jag får. Minst sagt sjuk händelseförlopp i vuxen ålder. Förstår din sits.
Jag har blivit inburen till ett sovrum av polare, när jag var dyngrak och halvt avdäckad - där en tjej valde att gå in till mig och dra igång något. Självklart ingen större grej efteråt, jag är ju man.
Har nog aldrig personligen gjort något överdrivet omoraliskt för sex förutom att vara otrogen när chansen uppenbarat sig. Samt utnyttjat någons kärlek för mig för att få ligga, när jag var yngre.