2022-08-03, 15:34
Avslutad
Pissat ner en brud som ville det och filmat det sen skickat ett klipp när jag ser på det till frugan och sagt jag har det helt bra (när hon var på semester över helgen och undra vad jag gjorde)
Citera
2022-08-03, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssh1
Bundit upp min fru i sängen med ögonbindel och sedan tagit foton på hennes kropp utan hennes vetskap.
Detta har jag sedan delat med mig av som runkmaterial till diverse gubbar.

Hur gammal var din fru?
Gillade hon äldre gubbar med?
Citera
2022-08-03, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrIlluminati
Hur gammal var din fru?
Gillade hon äldre gubbar med?

Detta har jag gjort lite i omgångar ifrån att hon var runt 35 till nu då hon är strax under 50.
Jag vet att hon vid 16-17års åldern hade några rejält äldre KK, men utöver det tror jag inte att hon har någon speciell dragning till äldre.
Däremot tänder jag på vetskapen att någon sitter och runkar till bilderna på henne
Citera
2022-08-07, 07:05
Medlem
safadinhos avatar
Har övertalat flertalet av dom jag knullat att låta en hund slicka och knulla dom. Faktiskt lite förvånad över hur många som går med på det.
Citera
2022-08-07, 12:03
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag frågade ett av mina ex då vi var ihop om hon inte kunde låna ut mig till sina väninnor, hade gärna gått laget runt. Okej jag är en horbock.
Citera
2022-08-07, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag frågade ett av mina ex då vi var ihop om hon inte kunde låna ut mig till sina väninnor, hade gärna gått laget runt. Okej jag är en horbock.
// Och svaret blev?? Jag chansar på N-E-J tror nästan att om du hade frågat din fru när ni var ihop om du kunde få ligga med någon av hennes väninnor eller mödrar eller tom döttrar över 18 år så hade Svaret blivit exakt detsamma typ. . Ledsen att berätta det här för dig men världen fungerar ej som du tror riktigt.
Citera
2022-08-07, 22:47
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
// Och svaret blev?? Jag chansar på N-E-J tror nästan att om du hade frågat din fru när ni var ihop om du kunde få ligga med någon av hennes väninnor eller mödrar eller tom döttrar över 18 år så hade Svaret blivit exakt detsamma typ. . Ledsen att berätta det här för dig men världen fungerar ej som du tror riktigt.

Såklart att svaret blev nej, jag hade väl inte väntat mig något annat heller men jag var så förbaskat kåt.
Citera
2022-08-08, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Såklart att svaret blev nej, jag hade väl inte väntat mig något annat heller men jag var så förbaskat kåt.
// Ungefär som jag tänkte med. Alla vill vi väl vinna på lotto 52 ggr om året typ 😀
Citera
2022-08-08, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av safadinho
Har övertalat flertalet av dom jag knullat att låta en hund slicka och knulla dom. Faktiskt lite förvånad över hur många som går med på det.
// Du milde tid man tror knappt det är sant ....
Citera
2022-08-14, 17:56
Medlem
Mycket underhållande och läsvärd tråd - även om mycket väl inte är så mycket att skämmas över. Minns några flickor som fick för sig att strippa för oss, några killar i mellanstadiet, de spelade "Pretty Woman" på grammofonen medan de näckade och lät oss röra lite här och där på dem. Tror ingen av oss skulle skämmas för det idag, om vi ens kommer ihåg det.
Men det finns ett tillfälle i livet som jag verkligen ångrar. Jag gick i nian i högstadiet. Två av mina kompisar och jag blev närmast förföljda av tre flickor, som gick i sjuan. De visade att de var kära i oss och dök upp var vi än befann oss.
Idag hade det varit smickrande, men gick man i nian ville man ju inte ha något att göra med sjundeklassare, fjortisar.
Hur som helst var de med på en fest. Och Petra (vi kan kalla henne så) var extremt efterhängsen. Ok, jag drog in henne i ett rum och tänkte att (var minst några mellanöl inblandade) att vill du nu ha mig får det bli på riktigt. Med mer eller mindre våld fick jag av henne kläderna. Hon protesterade lätt men lätt det ändå ske...
I dag hade det definitivt ansetts som våldtäkt.
Efteråt ville hon inte ha något med mig att göra. Varje gång vi hamnade på gemensamma fester såg hon till att dansa tätt med någon annan och ge mig onda blickar över dansgolvet.
Som vuxen och förståndig (nåja) ångrar jag detta fullkomligt vidriga beteende.
Men så ungefär 30 år senare sitter jag på kontoret när vår chef kommer in i mitt rum och vill presentera våra nya marknadschef. Och det är hon Petra.
Hon verkar helt oberörd men jag mår hur dåligt som helst.
Flera dagar senare bestämmer jag mig för att vara den "vuxne i rummet". Knackar och går in på hennes rum och berättar hur dåligt jag mår av detta som hände för så länge sedan. Ber om en alltför sen ursäkt.
Hon svarar att hon inte har några minnen alls av händelsen. Det är jag övertygad om att hon gör...
Citera
2022-08-14, 18:15
Medlem
Basejumpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stighelmer66
Mycket underhållande och läsvärd tråd - även om mycket väl inte är så mycket att skämmas över. Minns några flickor som fick för sig att strippa för oss, några killar i mellanstadiet, de spelade "Pretty Woman" på grammofonen medan de näckade och lät oss röra lite här och där på dem. Tror ingen av oss skulle skämmas för det idag, om vi ens kommer ihåg det.
Men det finns ett tillfälle i livet som jag verkligen ångrar. Jag gick i nian i högstadiet. Två av mina kompisar och jag blev närmast förföljda av tre flickor, som gick i sjuan. De visade att de var kära i oss och dök upp var vi än befann oss.
Idag hade det varit smickrande, men gick man i nian ville man ju inte ha något att göra med sjundeklassare, fjortisar.
Hur som helst var de med på en fest. Och Petra (vi kan kalla henne så) var extremt efterhängsen. Ok, jag drog in henne i ett rum och tänkte att (var minst några mellanöl inblandade) att vill du nu ha mig får det bli på riktigt. Med mer eller mindre våld fick jag av henne kläderna. Hon protesterade lätt men lätt det ändå ske...
I dag hade det definitivt ansetts som våldtäkt.
Efteråt ville hon inte ha något med mig att göra. Varje gång vi hamnade på gemensamma fester såg hon till att dansa tätt med någon annan och ge mig onda blickar över dansgolvet.
Som vuxen och förståndig (nåja) ångrar jag detta fullkomligt vidriga beteende.
Men så ungefär 30 år senare sitter jag på kontoret när vår chef kommer in i mitt rum och vill presentera våra nya marknadschef. Och det är hon Petra.
Hon verkar helt oberörd men jag mår hur dåligt som helst.
Flera dagar senare bestämmer jag mig för att vara den "vuxne i rummet". Knackar och går in på hennes rum och berättar hur dåligt jag mår av detta som hände för så länge sedan. Ber om en alltför sen ursäkt.
Hon svarar att hon inte har några minnen alls av händelsen. Det är jag övertygad om att hon gör...

Fy fan, är den initiala reaktionen jag får. Minst sagt sjuk händelseförlopp i vuxen ålder. Förstår din sits.

Jag har blivit inburen till ett sovrum av polare, när jag var dyngrak och halvt avdäckad - där en tjej valde att gå in till mig och dra igång något. Självklart ingen större grej efteråt, jag är ju man.

Har nog aldrig personligen gjort något överdrivet omoraliskt för sex förutom att vara otrogen när chansen uppenbarat sig. Samt utnyttjat någons kärlek för mig för att få ligga, när jag var yngre.
Citera
2022-08-20, 11:10
Medlem
dreadpirate420s avatar
Satte på min flickväns x 3 dagar efter att han dött i Metadon överdos. Hon som i stort sätt hoppade på mig men ja jag sa ju inte nej direkt, påtända på tjack bägge två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in