2022-12-13, 20:31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Kan en WT ha växt upp i medelklassen?
Det är ju skillnad på ekonomisk medelklass och kulturell medelklass.
Citera
2022-12-31, 09:53
Medlem
Ograsts avatar
White Trash anser att hamburgare snäppet högre än McD, Burger King etc typ Basterds Burger är det bästa som finns. Men de har sorgligt nog fel!
Citera
2022-12-31, 10:31
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
White Trash anser att hamburgare snäppet högre än McD, Burger King etc typ Basterds Burger är det bästa som finns. Men de har sorgligt nog fel!

Det där skulle jag säga är braksvennar av typen svenssons, inte WT.
Folk som lyfter upp små minimala detaljer som om vore de konnässörer.

”Du vet hemligheten - lite havssalt här i kolasåsen. Salted Caramel. Riktigt gott. ”
Citera
2022-12-31, 12:00
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

”Du vet hemligheten - lite havssalt här i kolasåsen. Salted Caramel. Riktigt gott. ”
Du har kanske rätt här. WT rör sig aldrig ovanför McD nivå, om de vill lyxa till det går de istället till Max.
Citera
2022-12-31, 13:25
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Folk som bara ätit trötta fryspuckar från Scan, stekta av en stressad morsa i en teflonpanna lär ju skita på sig av lycka av Bastards och liknande.
Citera
2022-12-31, 17:39
Medlem
HasseBanans avatar
Det brukar ofta finnas en äldre helt eller halvt alkoholiserad kvinna i samhället, som gärna pratar med ortens WT-män. Ofta med någon "arbetsskada" eller sjukskriven av andra anledningar. Hon har inget emot lite WT-lammkött och de yngre WT-männen har inget emot en mogen (ofta sunkig) kvinna.
Citera
2023-01-01, 13:12
Medlem
Att vara så osäker på sig själv så att man måste skriva i den här tråden.... Fan, nu åkte jag ju dit själv också.
Citera
2023-01-01, 13:26
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Jag är väl tredjedels White trash då, hehe
Citera
2023-01-01, 14:37
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Det brukar ofta finnas en äldre helt eller halvt alkoholiserad kvinna i samhället, som gärna pratar med ortens WT-män. Ofta med någon "arbetsskada" eller sjukskriven av andra anledningar. Hon har inget emot lite WT-lammkött och de yngre WT-männen har inget emot en mogen (ofta sunkig) kvinna.

Jag har mött en sån!

Hon fick div skadskjutna män att hjälpa henne med olika praktiska saker och så. TROR dock inte det var så mycket sexutbyte. Mer att killar och gubbar tycker det är trevligt att en kvinna som ser ut som hon möjligtvis kunnat varit fröken Sverige 1959 är vänlig mot dem. Även om hon ser ut att ha druckit för mycket i 4 decennier..

Ska kanske tillägga att jag är semi-wt själv. Därför kommer jag i kontakt med gruppen.
Citera
2023-01-01, 14:57
Medlem
Eastwings avatar
Köpa hämtpizza på nyårsdagen.
Citera
2023-01-13, 16:46
Avstängd
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastwing
Köpa hämtpizza på nyårsdagen.

Nej, det gör den övre medelklassen också.
Citera
2023-01-13, 16:57
Avstängd
Adelaides avatar
Är det bara jag som tycker att det i regel är WT som är lite väl öppna med sina personliga (oftast psykiska men också traumatiska) problem jämt? Läste en kommentar av en kvinna på Facebook som tog upp sina personliga problem inom ett ämne som inte alls handlade om det. Jag gick av ren nyfikenhet in på hennes profil och yep, hon hade gått Livets Hårda Skola.

Ett solklart WT-tecken är ju att det står att man har gått Livets Hårda Skola på Facebook. Min uppfattning är att de som gått det är personer som har varit missbrukare av något slag eller vuxit upp i mycket skeva förhållanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in