Träffade ett något/ett par år yngre riktigt praktexemplar (ändrar mig förresten till
vidrigt luder, kan inte ens försöka verka ironisk i det här sammanhanget) någon gång i övre tonåren. Hon var definitionen av WT.
- Hon var stolt innehavare av ett par indolenta hundar av "unik ras" som såg helt vanvårdade ut, en "promenad" med de stackars vovvarna var max 500 meter lång. Det var då alltså ett genuint försök att rasta jyckarna och inte bara en snabb kissrunda på kvällen.
- Hennes bostad såg ut som en byggarbetsplats. Har på fullaste allvar aldrig sett en så dammig inomhusmiljö, det låg gamla verktyg överallt och minns jag rätt fanns ingen altandörr, istället hade den geniala idén att täcka hela jävla altanjäveln med en enorm presenning eller dylikt genomförts.
- Denna dam var ägarinna till den berömda snickar- och rörmokarskåran, givetvis p.g.a. sina för långt neddragna, åtsittande byxor av glansigt material.
- Hon sa att hon älskade mig, att hon ville flytta ihop med mig och att hon ville spendera resten av sitt liv med mig efter uppskattningsvis totalt fyra timmar tillsammans. Hon hävdade även redan innan vi sågs första gången att hon inte ville ha sex direkt, inget konstigt med det, men likt förbannat satt hon sig helt plötsligt gränsle över mig och stoltserade med sin bukfetma (hennes tröja var ju nämligen något för trång för hennes ståtliga figur) efter bara några timmar.
- Såg henne inte äta mat en enda gång men hon sa rakt ut att hon brukade äta choklad när hungern gjorde sig påmind.
- Tandhygienen hos kvinnan i fråga var... Speciell. Gapet gav en mycket unik odör. När hon log visade hon så mycket tandkött att jag på fullaste allvar hade svårt att äta och dricka i veckor efter. Tilläggas skall att jag verkligen inte är kräkmagad under normala omständigheter. Hår och fy var dessutom bland det mest fettäckta jag sett.
- Jag var, om jag minns rätt, omkring den fjärde eller femte killen hon "dejtat" på fyra helger.
- Hon hade INGA pengar.
Med tidens gång har jag dock insett att hon måste ha mått väldigt, väldigt dåligt. Hon hade en extremt trasig bakgrund, hon hade varit mobbad väldigt länge och hennes familj bestod av fullblodspsykopater.
Men som ung och dum flydde jag ju fältet omedelbart. För jävlar vad WT det var. Det som gjorde det hela värst och mest WT var att hon inte insåg det konstiga med omständigheterna hon levde under.