Citat:
Ursprungligen postat av
Trontie123
Att jobba på Samhall är jävligt WT
Källa: jobbar själv på Samhall som den autisten jag är.
Att dricka Euroshopper energidryck ger poäng med
Fast är det det..? Tycker du att dina arbetskamrater där stämmer in på de listor av WT-egenskaper, som publicerats i den här tråden och annanstans? De jag har haft kontakt med som kommer från Samhall (t.ex. på arbetsplatser där de kommit och skött städning, disk och andra småuppgifter), och som jag sett på bussar och andra allmänna platser (de bär ju sina overaller som det står Samhall på) har inte varit WT. De har bara varit tröga i huvudet.
WT är så mycket mer, och dessutom undviker WT arbete så långt det är möjligt. SKA de arbeta, så ska det vara som influencer eller modell, och när det inte går så arbetar de helt enkelt inte. Något egenvärde i att tjäna ihop till sitt eget uppehälle, även om det är med enkla arbeten, ser de inte. Varför liksom, när man kan få samma belopp från soc och stanna hemma och titta på Youtube och spela datorspel och dricka öl?
WT brukar också ha en aggressivitet nära ytan, som Samhallarna inte har. De kan ryta ifrån och ofta även slåss. De senare är snarare kuvade.