Citat:
Ursprungligen postat av Millen12
Goddagens!
Jag är på G och ska skriva en provocerande artikel om white trash, så nu undrar jag era tankar om white trash, och hur den stereotypa trasharen ser ut.
Lätta era hjärtan nu.
Notera: Politiskt korrekthet förbjuds.

"White trash"= de flesta kvinnor av idag:
De har 5 barn med 5 pappor och ett 6: e förhållande på gång. Och givetvis då också ett 6: e barn på gång...
De är utbrända(tror väl fan det...), vid 25 års ålder och KRÄVER att Soc. ska betala för deras uppehälle(inkluderar givetvis också alla barnen de sätter till världen; detta tycks de göra som en slags markering för att: "Nu startar en ny relation i MITT liv"- barnen skiter de ju i...).
Oftast också blonderat hår. Men arbetar inom vården, det gör de alltid! Ja, dem av dessa som nu alls HAR ett jobb, vill säga!
Barnen fostras av: Grannar, släktingar, vänner, o. s. v. Själva är de ju utbrända, så...
Röker. Klagar JÄMT på dålig ekonomi. Men pengar till tobak, DET har de ALLTID...
Spenderar sina dagar framför datorn. Och då med: Chatt, forum, MSN, o. s. v. Detta i kombination med: Telefonsamtal(både per fast lina och med mobil- SMS, MMS).
Klagar på att ingen städar åt dem; själva har de inte intelligens nog att fatta att kanske städningen faller på DERAS lott??
- Men hallå!! De ååååååååårkar ju inte!! Hört om utbrändhet, elle'??? Fan, vad du är FÖRDÖMANDE!!! Fan, asså!! Fatta', va'! Ja' ä' 21 och ha' fött 78 ungar!! Fatta att detta e ju jobbigt, jö!!
De är alla shopoholicar och detta på bekostnad av för alla - dessa- barnen utebliven vecko- och månadspeng; mamma- måste- ju- för- fan- handla- statusprylar- för- fan- så- hon- för -fan- kan- tävla- med- väninnorna- för- fan!! FATTA, typ...:/)
Barnen har alla(givetvis!!) pappor som är pedofiler och psykopater och barnen har även AD/ HD/ och/ eller DAMP.
BUP är barnens närmaste anhörig. Ty någon blodsdito får barnen ej ha att göra med; mamma är ju för fan hämndlysten och hatar alla som vill hennes barn väl, detta har ju HON som MAMMA monopol på, jöööööööööö!!
För HON, mamman, vill ju ändå sina älskade barn såååååååå väl!! Hon(om någon, daaaaaaa!!) har ju faktiskt vett att gå med alla sina barn till BUP!!!
För barnen mår ju dåligt, FATTA!! Och detta är ju alla ANDRAS fel!!! sa mamman medan hon skickade ut alla -sina -barn med "tröstepengen"(f. ö den enda pengen desamma ser röken utav)i pausen av ett motjuck hon gav till sin nya kärlek...
And so on, and so on, and so on...
WT på hög nivå.
Och nej...; de(- ssa) kan inte stava, jag gjorde det åt dem...