2006-08-14, 00:48
Medlem
alligator_s avatar
Lidl är väl definitivt inte nå WT där handlar ju förfan bara invandrare. Det finns knappast någon affär som är direkt WT tilldragande, möjligtvis så skulle som sagt sparköp vara en kandidat.
Citera
2006-08-14, 01:15
Medlem
L.Skugges avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=358235
Citera
2006-08-14, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millen12
Goddagens!

Jag är på G och ska skriva en provocerande artikel om white trash, så nu undrar jag era tankar om white trash, och hur den stereotypa trasharen ser ut.
Lätta era hjärtan nu.

Notera: Politiskt korrekthet förbjuds.

"White trash"= de flesta kvinnor av idag:
De har 5 barn med 5 pappor och ett 6: e förhållande på gång. Och givetvis då också ett 6: e barn på gång...

De är utbrända(tror väl fan det...), vid 25 års ålder och KRÄVER att Soc. ska betala för deras uppehälle(inkluderar givetvis också alla barnen de sätter till världen; detta tycks de göra som en slags markering för att: "Nu startar en ny relation i MITT liv"- barnen skiter de ju i...).

Oftast också blonderat hår. Men arbetar inom vården, det gör de alltid! Ja, dem av dessa som nu alls HAR ett jobb, vill säga!
Barnen fostras av: Grannar, släktingar, vänner, o. s. v. Själva är de ju utbrända, så...
Röker. Klagar JÄMT på dålig ekonomi. Men pengar till tobak, DET har de ALLTID...

Spenderar sina dagar framför datorn. Och då med: Chatt, forum, MSN, o. s. v. Detta i kombination med: Telefonsamtal(både per fast lina och med mobil- SMS, MMS).

Klagar på att ingen städar åt dem; själva har de inte intelligens nog att fatta att kanske städningen faller på DERAS lott??
- Men hallå!! De ååååååååårkar ju inte!! Hört om utbrändhet, elle'??? Fan, vad du är FÖRDÖMANDE!!! Fan, asså!! Fatta', va'! Ja' ä' 21 och ha' fött 78 ungar!! Fatta att detta e ju jobbigt, jö!!

De är alla shopoholicar och detta på bekostnad av för alla - dessa- barnen utebliven vecko- och månadspeng; mamma- måste- ju- för- fan- handla- statusprylar- för- fan- så- hon- för -fan- kan- tävla- med- väninnorna- för- fan!! FATTA, typ...:/)
Barnen har alla(givetvis!!) pappor som är pedofiler och psykopater och barnen har även AD/ HD/ och/ eller DAMP.

BUP är barnens närmaste anhörig. Ty någon blodsdito får barnen ej ha att göra med; mamma är ju för fan hämndlysten och hatar alla som vill hennes barn väl, detta har ju HON som MAMMA monopol på, jöööööööööö!!
För HON, mamman, vill ju ändå sina älskade barn såååååååå väl!! Hon(om någon, daaaaaaa!!) har ju faktiskt vett att gå med alla sina barn till BUP!!!
För barnen mår ju dåligt, FATTA!! Och detta är ju alla ANDRAS fel!!! sa mamman medan hon skickade ut alla -sina -barn med "tröstepengen"(f. ö den enda pengen desamma ser röken utav)i pausen av ett motjuck hon gav till sin nya kärlek...
And so on, and so on, and so on...

WT på hög nivå.
Och nej...; de(- ssa) kan inte stava, jag gjorde det åt dem...
Citera
2006-08-14, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortoriello
"White trash"= de flesta kvinnor av idag:
De har 5 barn med 5 pappor och ett 6: e förhållande på gång. Och givetvis då också ett 6: e barn på gång...

De är utbrända(tror väl fan det...), vid 25 års ålder och KRÄVER att Soc. ska betala för deras uppehälle(inkluderar givetvis också alla barnen de sätter till världen; detta tycks de göra som en slags markering för att: "Nu startar en ny relation i MITT liv"- barnen skiter de ju i...).

Oftast också blonderat hår. Men arbetar inom vården, det gör de alltid! Ja, de av dessa som nu alls HAR ett jobb, vill säga!
Barnen fostras av: Grannar, släktingar, vänner, o. s. v. Själva är de ju utbrända, så...
Röker. Klagar JÄMT på dålig ekonomi, men pengar till tobak, det har de ALLTID.

Spenderar sina dagar framför datorn. Och då med: Chatt, forum, MSN, o. s. v. Detta i kombination med: Telefonsamtal(både per fast lina och med mobil- SMS, MMS).

Klagar på att ingen städar åt dem; själva har de inte intelligens nog att fatta att kanske städningen faller på DERAS lott??
- Men hallå!! De ååååååååårkar ju inte!! Hört om utbrändhet, elle'??? Fan, vad du är FÖRDÖMANDE!!! Fan, asså!! Fatta', va'! Ja' ä' 21 och ha' fött 78 ungar!! Fatta att detta e ju jobbigt, jö!!

De är alla shopoholicar och detta på bekostnad av för alla - dessa- barnen utbliven vecko- och månadspeng; mamma- måste- ju- för- fan- handla- statusprylar- för- fan- så- hon- för -fan- kan- tävla- med- väninnorna- för- fan!! FATTA, typ...:/)
Barnen har alla pappor som är pedofiler och psyopater och barnen har även AD/ HD/ och/ eller DAMP.

BUP är barnens närmaste anhörig. Ty någon blodsdito får barnen ej ha att göra med; mamma är ju för fan hämndlysten och hatar alla som vill hennes barn väl, detta har ju HON som MAMMA monopol på, jöööööööööö!!
Men hon vill ju ändå så väl, att hon har vett att gå med alla barnen till BUP!!! För barnen mår ju dåligt!! FATTA!! Och detta är ju alla ANDRAS fel!!! sa mamman medan hon skickade ut alla -sina -barn med "tröstepengen"(f. ö den enda pengen desamma ser röken utav)i pausen av ett motjuck hon gav till sin nya kärlek...
And so on, and so on, and so on...

WT på hög nivå.
Och nej...; de(- ssa) kan inte stava, jag gjorde det åt dem...

Finns ju nu även en annan sort av detta WT:
Kvinna, 19- 22 år, tatuering i svanken. Och också 78 ungar...fast alla dessa är nu förvisso aborterade foster.
Ivrar för fritt sex....hon ligger med 8 killar på 1 dygn. Varav 7 av dessa anmäler hon för våldtäkt; "Nu så här efteråt så kände jag nog inte så där riktigt mycket för det. Men tur jag pratat ut med er väninnor nu, så jag vet att det var våldtagen jag blev".

Försöker kvala in till Big Brother. Ser ut i HELA sin uppenbarelse som en genuin "Öststashora" och är STOLT över detta...
Följer mer än gärna med en "nysvensk" hem. Men väl där såg hon "nysvenskar", och detta inte i bara dubbel upplaga(ty hon hade tagit mera än så) utan i multum(multi- kulti fick plötsligt en vidare innebörd). Och blev därför/ härmed gruppvåldtagen.
Men detta gör ju nu inget, såvida inte hela högen försökt kvala in till BB, också:-) Eller man fick åt sig en gratis utlandresa; vem vill inte bättra på sin solbränna?!

Man viker ut sig själv och hela sin familj på nätet till allmän beskådan. Man visar upp HELA sig, från alla de håll och kanter.
Och sedan, när man gjort det, så förstår man inte att man familjen och släkten blir "lite sura".........- man tycker bara att dessa är en hoper "moralkärringar". Än mindre fattar man inte varför man miste sin praktikplats/ sin första timlöneanställning...
Man hävdar sin kvinnliga rätt att "kn'lla runt". Men när detta får bieffekter, så förstår man ju iiiiiiiiiiiiiiiiiingenting?!?! What the fuck??? Jag kn'llade ju bara runt, litet!?!?

Man har ingen utbildning, än mindre är man skolad(den enda "kultur" man tar till sig, är att titta på porrfilm på någon av betalkanalerna).
Kanske kan Soc. paya???? Man kan inte ens prata rent...

O. s. v(orkar inte skriva mera, ty det är SÅ deprimerande).
Citera
2006-08-14, 02:32
Medlem
Kul men nu kom du nog upp på en högre nivå än WT.
Citera
2006-08-14, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zarfiot
Kul men nu kom du nog upp på en högre nivå än WT.

Trodde, i min enfald, att det inte gick att komma lägre än så här.
Men du kan gärna berätta om det
Citera
2006-08-14, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortoriello
Trodde, i min enfald, att det inte gick att komma lägre än så här.
Men du kan gärna berätta om det

När de sedan flyttar till Stockholm och föraktfullt börjar prata om allt wt som bor i den håla de kom ifrån och hur j*vla avunsjuka de är på att de har lyckats.
Citera
2006-08-14, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zarfiot
När de sedan flyttar till Stockholm och föraktfullt börjar prata om allt wt som bor i den håla de kom ifrån och hur j*vla avunsjuka de är på att de har lyckats.

Aha! Taget ur en Stand- up- comedy med Eddie Murphy på TV nyligen?
Citera
2006-08-14, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt Tuttle
Åttabitars Nintendo någon?
Gärna med så glapp connector som möjligt, och två usla spel så ungarna alltid bråkar om de ska spela Clu Clu land eller Ikari Warriors...

Vad fan säger du? NES är kultur på hög nivå.
WT är däremot att köpa ett Playstation för 599kr på din lokala Willys och ge det i födelsedagspresent till grabben.
Citera
2006-08-14, 07:53
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtr
WT är däremot att köpa ett Playstation för 599kr på din lokala Willys och ge det i födelsedagspresent till grabben.

Instämmer.
Citera
2006-08-14, 09:12
Medlem
Cpt Tuttles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtr

Har inget emot NES, är en NES-entusiast av stora mått, men när man "hittar ett sånt där TV-spel på återvinningen", släpar hem det och menar att "Det är ju en sån där jävla XBOX som du tjatade om, inte är det nån skillnad!" fast det är ett NES... Ja, ni förstår...
Citera
2006-08-14, 10:29
Medlem
Kontorsslavs avatar
Att gå på sånt här är ganska white trash...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in