2006-08-13, 21:03
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleR
Det har du rätt i! För att inte tala om Ölands djurpark-klistermärke.

Fast de jävla klistermärkena sätter ju djurparken på... finns på alla bilar som varit mindre än 5 km från djurparken
Citera
2006-08-13, 21:06
Medlem
KalleRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Fast de jävla klistermärkena sätter ju djurparken på... finns på alla bilar som varit mindre än 5 km från djurparken
Inte på min Är man normal så tycker man inte dessa klistermärken är häftiga och tar således bort dem.
Citera
2006-08-13, 21:51
Medlem
Cpt Tuttles avatar
Åttabitars Nintendo någon?
Gärna med så glapp connector som möjligt, och två usla spel så ungarna alltid bråkar om de ska spela Clu Clu land eller Ikari Warriors...
Citera
2006-08-13, 22:23
Medlem
att lägga sina fimpar i en stor syltburk med vatten är white trash
Citera
2006-08-13, 22:37
Medlem
soers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N

Skulle någon jävel sätta ett klistermärke på min bil skulle jag leta rätt på personen och mata fanskapet med klistermärken tills han dör.
Citera
2006-08-13, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ernst-hugo
att lägga sina fimpar i en stor syltburk med vatten är white trash
Väkommen åter från Hades ernst-hugo. Här för att ta i tu med Danskjävlarna?Och vilket träffande första inlägg sen!
Citera
2006-08-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ubbe1
Väkommen åter från Hades ernst-hugo. Här för att ta i tu med Danskjävlarna?Och vilket träffande första inlägg sen!

precis, tackar
Citera
2006-08-13, 22:58
Medlem
Jag är imponerad av all ingående information ni har om WT, har ni infiltrerat dom för att få reda på så mycket?
Citera
2006-08-13, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bläblä
Snubblade över denna blogg och kom att tänka på den här tråden. Hon är ganska WT; bor i Häselby, handlar alla sina (rosa) kläder på Tradera, och för sin eventuellt kommande dotter väljer mellan de heta namnen Destiny, Tindra och Myran

http://blomqvist.webblogg.se/

Edit: Ja, hon har en massa fula taueringar dessutom.
Sannerligen WT
Citera
2006-08-13, 23:27
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Haha klockren tråd som jag helt har missat.

Nåt jag inte såg på de första sidorna:

- läser gladeligen olika nya bantningstips i Aftonbladet och tror att de funkar.
- Ser mest på reklam-tv såsom tv3,tv4 och kanal5. Gnäller över SVT och betalar inte tv-licensen.
Citera
2006-08-13, 23:39
Medlem
Kan det vara WT som gör att 70% av omsättningen på internet är porr och är det dom som köper all skit som man får "erbjudande" om i spammen?
Citera
2006-08-14, 00:19
Medlem
Erik1974s avatar
Hmm. På sätt och vis kan jag hålla med om att Willys, och DEFINITIVT Lidl är WT- affärer. MEN , jag handlar faktiskt en hel del på Willys, pampers blöjor är mycket billigare där än i övriga affärer (och det är samma vara). Vidare har de överlägsen bättre grönsaksavdelning än ICA och COOP (i varje fall där jag bor). Men visst, eldorados skalade räkor som endast består av smulor kan man vara utan. Sedan är Willys eget märke på kalamataoliver jäkligt goda och billiga.
Eller är det kanske jag som är lite WT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in