2006-08-14, 10:56
Medlem
zixls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortoriello
"White trash"= de flesta kvinnor av idag:
De har 5 barn med 5 pappor och ett 6: e förhållande på gång. Och givetvis då också ett 6: e barn på gång...

De är utbrända(tror väl fan det...), vid 25 års ålder och KRÄVER att Soc. ska betala för deras uppehälle(inkluderar givetvis också alla barnen de sätter till världen; detta tycks de göra som en slags markering för att: "Nu startar en ny relation i MITT liv"- barnen skiter de ju i...).

Oftast också blonderat hår. Men arbetar inom vården, det gör de alltid! Ja, dem av dessa som nu alls HAR ett jobb, vill säga!
Barnen fostras av: Grannar, släktingar, vänner, o. s. v. Själva är de ju utbrända, så...
Röker. Klagar JÄMT på dålig ekonomi. Men pengar till tobak, DET har de ALLTID...

Spenderar sina dagar framför datorn. Och då med: Chatt, forum, MSN, o. s. v. Detta i kombination med: Telefonsamtal(både per fast lina och med mobil- SMS, MMS).

Klagar på att ingen städar åt dem; själva har de inte intelligens nog att fatta att kanske städningen faller på DERAS lott??
- Men hallå!! De ååååååååårkar ju inte!! Hört om utbrändhet, elle'??? Fan, vad du är FÖRDÖMANDE!!! Fan, asså!! Fatta', va'! Ja' ä' 21 och ha' fött 78 ungar!! Fatta att detta e ju jobbigt, jö!!

De är alla shopoholicar och detta på bekostnad av för alla - dessa- barnen utebliven vecko- och månadspeng; mamma- måste- ju- för- fan- handla- statusprylar- för- fan- så- hon- för -fan- kan- tävla- med- väninnorna- för- fan!! FATTA, typ...:/)
Barnen har alla(givetvis!!) pappor som är pedofiler och psykopater och barnen har även AD/ HD/ och/ eller DAMP.

BUP är barnens närmaste anhörig. Ty någon blodsdito får barnen ej ha att göra med; mamma är ju för fan hämndlysten och hatar alla som vill hennes barn väl, detta har ju HON som MAMMA monopol på, jöööööööööö!!
För HON, mamman, vill ju ändå sina älskade barn såååååååå väl!! Hon(om någon, daaaaaaa!!) har ju faktiskt vett att gå med alla sina barn till BUP!!!
För barnen mår ju dåligt, FATTA!! Och detta är ju alla ANDRAS fel!!! sa mamman medan hon skickade ut alla -sina -barn med "tröstepengen"(f. ö den enda pengen desamma ser röken utav)i pausen av ett motjuck hon gav till sin nya kärlek...
And so on, and so on, and so on...

WT på hög nivå.
Och nej...; de(- ssa) kan inte stava, jag gjorde det åt dem...

Men detta är ju helt otroligt, du beskriver min frus lillebrors f.d wt brud, den stackarn råkar nog tyvärr bli den 5e pappan (nåja han har ju själv satt på henne)
Citera
2006-08-14, 12:22
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontorsslav
Att gå på sånt här är ganska white trash...
Suga ut fett genom fötterna, ja jisses
Citera
2006-08-14, 13:19
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontorsslav
Att gå på sånt här är ganska white trash...
Haha, jag skulle precis posta samma länk.
Vilket våp, hur fan skulle flera kilogram fett kunna få plats i ett jävla plåster?
Citera
2006-08-14, 13:24
Medlem
Rans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt Tuttle
Åttabitars Nintendo någon?
Gärna med så glapp connector som möjligt, och två usla spel så ungarna alltid bråkar om de ska spela Clu Clu land eller Ikari Warriors...
Idiot
Citera
2006-08-14, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zixl
Men detta är ju helt otroligt, du beskriver min frus lillebrors f.d wt brud, den stackarn råkar nog tyvärr bli den 5e pappan (nåja han har ju själv satt på henne)
Ser inlägget nu i citerad skepnad och jo, jag vet också en kille som brukar ha dylika kvinns. Han är väl ungefär likadan han så han har ju bytt fruntimmer oftare (betydligt oftare!) än jag byter bil... Vi är dock inte släkt kan jag ju trösta mig med.
Citera
2006-08-20, 10:55
Medlem
Namn: Hilton

Jag har en WT-anekdot!
En bekant jobbar i en babyaffär och har berättat om en brud i 18-årsåldern som kommit och beställt en "Registreringsskylt" till barnvagnen (har sett såna lite här och var) och namnet som ska stå på skylten är: HILTON
Dra mig baklänges på en rosa trehjuling, det måste vara ett av 2000-talets starkaste kontringar mot Y-namnen som flourerade på 70/80-talen!
Det litet tragikomiska med samma tjej är att hon har gulblonderat hår som påminner som sockervadd och dessutom handlat allt i butiken på "Resurs Finans" räntefria avbetalning.
Citera
2006-08-20, 11:03
Medlem
Hannes2ks avatar
White trash applåderar när charterflyget till Magaluf landar.
Citera
2006-08-20, 18:36
Medlem
Ni har ju totalt fått hela konceptet om bakfoten! De människor som 95% av er beskriver är ju Svenne-bananstereotypen(kallas även svensson/jan banan):

det är en man
han bor oftast i en småstad/ mellanstor stad
han gillar sport
han har "fotbollsfrilla" trots att det är ute
han gillar att gymma och sola
han gillar alkohol och fördömer illegala droger
han dricker öl och redbull vodka
han är arbetare men röstar ofta borgerligt för att han identifierar sig med de lyckade människor han ser på TV
han gillar Basshunter
han handlar på JC eller Carlings och köper en Canadian Goose jacka två år för sent
åker han till storstan "bara måste" han gå på Hard Rock Café och Pizza Hut
han spelar innebandy på sin fritid
han gillar att gå på Harrys, O'Learys eller någon annan rikstäckande kedja
han föredrar McDonalds framför finare mat på restaurang
han läste "Buster" som barn
han upskattar inte litteratur
han uppskattar "topplistefilmer"
han är antiintellektuell

White trash däremot, är ju den vita underklassen i USA. Tänk er 8 mile, Trailer parks, fattigdom, crack och horor.

http://x24.xanga.com/724b47002133239.../b27029751.jpg
http://www.teamwild.com/pictures/wtr...ges/brent1.jpg
http://x86.xanga.com/fb9b7000d063239.../b27029714.jpg

Detta varken bara min åsikt eller påståenden! Det är odiskutabla fakta!!!

INSE SKILLNADEN!!!!!!!!
Citera
2006-08-20, 21:22
Medlem
Cpt Tuttles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ran
Idiot

Jag ÄR Nes-entusiast, men har för ofta sett NES:en i såna sammanhang, och där görs den inte rättvisa, eller hur?
Citera
2006-08-20, 23:47
Medlem
Lord Loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik_Duke
Ni har ju totalt fått hela konceptet om bakfoten! De människor som 95% av er beskriver är ju Svenne-bananstereotypen(kallas även svensson/jan banan):

det är en man
han bor oftast i en småstad/ mellanstor stad
han gillar sport
han har "fotbollsfrilla" trots att det är ute
han gillar att gymma och sola
han gillar alkohol och fördömer illegala droger
han dricker öl och redbull vodka
han är arbetare men röstar ofta borgerligt för att han identifierar sig med de lyckade människor han ser på TV
han gillar Basshunter
han handlar på JC eller Carlings och köper en Canadian Goose jacka två år för sent
åker han till storstan "bara måste" han gå på Hard Rock Café och Pizza Hut
han spelar innebandy på sin fritid
han gillar att gå på Harrys, O'Learys eller någon annan rikstäckande kedja
han föredrar McDonalds framför finare mat på restaurang
han läste "Buster" som barn
han upskattar inte litteratur
han uppskattar "topplistefilmer"
han är antiintellektuell

Du glömde platt-TV, inhandlad nu till VM.
Citera
2006-08-21, 22:21
Medlem
Det här känns jävligt WT, först spela brännbol utanför Kupolen och sen sno öl!
Citera
2006-08-21, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
...

* verkar oförskämt nöjda och lyckliga med livet, vilket givetvis grämer och förbryllar en

...

Om inte någon annan redan har kommenterat på detta så...
Anledningen till att de är så jäkla nöjda är att de är så förbannat inskränkta
och korkade att de saknar all form av självkritik!

Jag hade gett vad som helst för att kunna plantera lite extra
hjärnceller i deras huvuden, så att det plötsligt går upp för dem att
den kvicktänkta delen av mänskligheten verkligen tycker synd om och
föraktar dem...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här