Urtypen för white trash, Eminem och hans morsa. Om man inte förstår vad WT är finns ett typexemplar Eminem. Att lyssna på Eminem eller liknande artister är därför jävligt WT .
White trash and fucking proud, fri nog att äga blandraser, ha färglada strumpor, naglar och att ha fastnat i klädstil från när jag var femton. Mina facvoritplagg får jag nöta sönder och samman plus att ge dem ett namn, trashisarna. Jag refererar till män som karlar och kan kalla en grupp karlar på femtio för pojkarna. Killkompisarnas flickvänner kan med mjuk ton kallas kärringen, när jag är sne på den manliga befolkningen kan jag hårdna med tonen och kalla dem för kärringarna.
Jag kan vara polare med blowjobs blonderade tjejer som solat x antal gånger för mycket och trots en mycket tydlig obildning regelbundet kan kläcka ur sig påståenden som; Jag kommer från en fin familj och har en fått en fin fostran. (mycket vanligt bland vulgära människor att försöka intala omgivningen om rötter de inte har i det bättre etablissemanget i samhället.)
Kan pola med tjejer som försöker vara alternativa och saknar mer insikt än att det är något med jordiga toner, khaki och militärgrönt. Varefter de drar iväg på skogsfest efter något snack om den naturliga andan, innan de torskar på tjo, söker till konstnärsskolan trots att de inte kan dra raka linjer på fri hand innan de åker in på behandlingshem och skaffar en karl som är tjugo år äldre och rör sig som en trasig ballerina med knyckiga piruetter.
Eftersom jag är WT kan jag utan minsta tanke på social status umgås med mycket tydligt "töntiga" personer helt enkelt för att jag gillar dem, jag kan också umgås med människor med psykiska problem, också för att jag helt enkelt gillar dem. Om jag själv mår dåligt kan jag vända mig till psykiatrin.
Jag kan gå på krogen och köpa en cider på fat, eller kort och gott beställa en stor stark. Och slipper dricka dyrt eller fint, om jag är pank behöver jag inte någon främmande karl att bjuda dyra drinkar. Skamlöst kan jag köpa billiga öl på bolaget, sminka mig med rosa ögonskugga. Om jag har tråkigt törs jag gå er på och sätta mig en kväll på den lokala pizzan utan att få ågren av den brist på kultivering det egentligen tyder på.
Att de närmaste har en medfödd oförståelse inför sociala konventioner gör ingenting, när jag blir förbannad får jag Tourettes. Jag liksom de flesta runt mig fyller kriterierna för olika diagnoser, "Jag har ADD, vad har du?" enligt den senaste modeflugan, "ah borderline, så du är sjuttiotalist?" för man kan ta någon ur slummen men aldrig ta slummen ur någon.
Men det tycks som svenne, dvs medelsvensson och WT är ihopkopplat i dag. Finns nog iallafall två nivåer på WT, en jag inte vill sjunka ner till förekommer enligt min åsikt. Gillade begreppet långt innan det blev ett modebegrepp som kastas runt utan något stopp. När jag förr kallade mig själv det fick jag höra av lärare osv att jag inte klassades in som WT, idag är det tydligen något jätte många är