2006-07-29, 22:26
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeCM
Hon till vänster... http://www.kandisbilder.se/tess/imagepages/image8.html

Är du säker på att det är en hon?

Oavsett kön går han/hon/det under benämningen White Trash ändå visserligen, men ändå
Citera
2006-07-29, 22:27
Medlem
FreddeCMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Är du säker på att det är en hon?

Oavsett kön går han/hon/det under benämningen White Trash ändå visserligen, men ändå
Funderade på samma sak efter mitt inlägg
Citera
2006-07-29, 23:27
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Är det inte lite WT-varning på folk som skriver på forum att det börjar bli löjligt med diskussioner om White Trash? Att dom även har nån slags bil som avatar, bor i Umeå och som använder sig av feta bokstäver borde stärka detta.
Nu är det först och främst så att jag skiter fullständigt i om jag skulle anses vara WT av någon/några här.
Förmodligen är det så med tanke på att i princip alla här faller in på ett antal punkter som tagits upp i tråden.

(trodde i min enfald att det var 18-årsgräns på FB, eller kanske är du bara efterbliven? )

Edit: Kom just på ett typiskt tecken på att vara en riktig White Trash:
Fotboll!! De som sitter bänkade framför TV:n eller på diskussionsforum och diskuterar och spekulerar som att de tror att dom kan!
Citera
2006-07-29, 23:59
Medlem
FreddeCMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseguy
Nu är det först och främst så att jag skiter fullständigt i om jag skulle anses vara WT av någon/några här.
Förmodligen är det så med tanke på att i princip alla här faller in på ett antal punkter som tagits upp i tråden.

(trodde i min enfald att det var 18-årsgräns på FB, eller kanske är du bara efterbliven? )

Edit: Kom just på ett typiskt tecken på att vara en riktig White Trash:
Fotboll!! De som sitter bänkade framför TV:n eller på diskussionsforum och diskuterar och spekulerar som att de tror att dom kan!
Oj oj oj... du måste verkligen må dåligt att den här tråden finns kompis. En del är ju bara för känsliga. Ett möjligt tips är att hänga på alltomtv.nu där jag hört att alla är snälla mot alla andra White Trash.
När man förresten börjar ta till det gamla "han är inte 18 eftersom jag inte vet va jag ska kontra med"-grejen så ska man enligt mig stå i skamvrån minst 5dagar! Status: Pinsamt

Edit: Kul att du även använde fet-text igen. Missade detta
Citera
2006-07-30, 01:36
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Oj oj oj... du måste verkligen må dåligt att den här tråden finns kompis. En del är ju bara för känsliga. Ett möjligt tips är att hänga på alltomtv.nu där jag hört att alla är snälla mot alla andra White Trash.
När man förresten börjar ta till det gamla "han är inte 18 eftersom jag inte vet va jag ska kontra med"-grejen så ska man enligt mig stå i skamvrån minst 5dagar! Status: Pinsamt

Edit: Kul att du även använde fet-text igen. Missade detta
Haha, alltid lika kul när nån dåre dyker upp på FB och tror han är störst, bäst och vackrast!
Ännu roligare är det när han inte förstår själv att han bara gör sig till åtlöje...
Men det är lugnt för min del! Jag tar inte åt mig av det du skriver. Kalla mig mer än gärna WT! Kanske är jag det, kanske inte....
De som känner mig vet hur det ligger till....
Sist men inte minst, jag fortsätter använda fetstil när jag vill förtydliga något!
Citera
2006-07-30, 11:18
Medlem
J.Ns avatar
Jag och sambon var på Röstångamarknad igår.

De skånska marknaderna är verkligen ett stort tillhåll för White Thrashmänniskorna. Och det understryks av att Harry Franzen står som kontaktperson för marknaden och som gammal Centrumdemokrat är han knappast mindre WT än gemene man

Då antar jag ändå att Hästvedamarknad i norra Skåne är bra mycket mindre WT än Sjöbomarknad, ganska nära Roger Perssons hemtrakter, men med tanke på skiten som säljs på dessa marknader så kommer alltid det lokala WT-folket dit
Citera
2006-07-30, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y.C Financial
Kraftigt blonderat hår, silikontuttar
Sånt gillar jag i varje fall när tjejer har de
Citera
2006-07-30, 20:36
Medlem
Pölsas avatar
Flintastek är väl något som WT tycker om lr?
Citera
2006-07-30, 21:09
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love=Fröling
Sånt gillar jag i varje fall när tjejer har de
Jag med!!
Citera
2006-07-30, 22:54
Medlem
Cpt Tuttles avatar
Hehe, undrar om jag inte råkade ut för nåt idag...

Var på OK och såg en kvinna i cirka 30-40 års åldern, såg lite halvrisig ut och halvtaskigt klädd... Stod vid wunderbaumhyllan och hade tagit kanske 10 stycken doftfigurer med tigern från Nalle Puh... Jag tog det jag skulle därifrån och hon kommenterade åt mig "Har du sett såna roliga figurer de börjat med nu för tiden?"

(Att jag nu var där bl.a. i ärendet att köpa en Wunderbaum till min risiga Ford Sierra är väl iofs. trashigt i sig... Så hon tyckte väl att hon var i gott sällskap eller nåt... )
Citera
2006-07-31, 00:28
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N

De skånska marknaderna är verkligen ett stort tillhåll för White Thrashmänniskorna.

Dmen med tanke på skiten som säljs på dessa marknader så kommer alltid det lokala WT-folket dit
Ja, och så J.N med sambo förstås
Citera
2006-07-31, 16:26
Medlem
crookedrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt Tuttle
Precis...
Roligt om det fortsätter några generationer framåt... "Hej, Jag heter Peter Andersson-Nilsson-Nyström-Lindberg-Pettersson-Olsson"...

Jag känner en kille som har 5 efternamn. Vet inte om det är därför, men jag vet att hans mamma har varit gift väldigt, väldigt många gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in