2006-07-25, 10:07
Medlem
Cpt Tuttles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jigglypuff
Nä, det är mer bohemchic - "vi gifter oss inte för det är för småborgerligt, och gifter vi oss så behåller båda sitt efternamn för det är så heteronormativpatriarkalt att hon ska ta hans efternamn, och barnen ska ha både mammas och pappas efternamn eftersom båda föräldrarna är lika viktiga".

Precis...
Roligt om det fortsätter några generationer framåt... "Hej, Jag heter Peter Andersson-Nilsson-Nyström-Lindberg-Pettersson-Olsson"...

Nåväl, låt oss lämna den här tråden åt WT nu...
Citera
2006-07-25, 14:02
Medlem
Saltets avatar
Det nämns i tråden att WT skulle hänga här på FB.
I s f utan att skriva särskilt många inlägg.

Jag har inte sett:

"Hallå, jag är en tatuerad för tids pensionär iklädd T shirt med rolig text på. Jag äger en tak fläkt och fem halva Volvo 240 som jag snart ska fixa. Ähhh, vad är det med det då?"
Citera
2006-07-28, 23:30
Medlem
Crashs avatar
Spela minigolf seriöst, va med i en klubb. Iaf där jag bor, bara massa original där
Citera
2006-07-29, 00:30
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Spela minigolf seriöst, va med i en klubb. Iaf där jag bor, bara massa original där
Nä men ge upp nu! Allt kan väl inte vara WT??

Den här tråden har spårat ur för länge sedan.....
Citera
2006-07-29, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuCe
Jag tänker billig mountainbike

Vi kallas för studenter ditt jävla

Min kostade för övrigt 1695 kr på coop

White Trash är människor som helt saknar drivkraft. Sen hur dessa klär sig, för sig, beter sig eller vad dom äter, lyssnar på, ser på eller vilka hobbys och intressen dessa har är irrelevant.

Det är ingen skillnad på en Hip Hopare utan framtidsutsikter, en norrlänning vars enda intressen är scooter och jaga, en yuppiefjolla som inte har några planer på något förutom att leva på arvet.

Trash = folk utan drivkraft.. Helt enkelt..
Citera
2006-07-29, 01:22
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseguy
Nä men ge upp nu! Allt kan väl inte vara WT??

Den här tråden har spårat ur för länge sedan.....

A bit too close to home, eh?
Citera
2006-07-29, 02:36
Medlem
Megadeths avatar
jag har inte läst hela tråden. men jag har skummat igenom rätt mycket av den. det jag kan säga som har några år på nacken är att dem flesta av er kommer att bli white trash på ett eller annat sätt, på det sättet som folk beskriver här. alla om man inte är född med silverskeden i munnen kommer att ha/göra med något av det som beskrivs i tråden här. alla ni dagdrömmare kommer en dag att inse att man inte kan göra precis hur man vill. men att man behöver en sak till ett billigt pris från jysk alt. ikea. så enkelt är det för en vanlig arbetare i sverige.

min känsla är bara den att det är massa/många fjortisar som inte tjänar sina egna pengar som sitter och skriver här. och jag tycker ni ska återkomma när ni tjänar egna pengar och har egna familjer och krav som därmed följer.

är flashback fullt med överklass kids som inte behöver göra något?
Citera
2006-07-29, 16:26
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
A bit too close to home, eh?
Om du menar att jag skulle spela minigolf, eller??
Nej det gör jag inte, så jag känner mig inte träffad!

Tycker bara att det börjar bli lite för löjligt det här.
Jag tycker istället att vi sammanfattar det hela med att säga:
Allt här i livet är WT!! Vare sig det handlar om att köra Volvo 240 eller Ferrari, köpa kläder på ICA Maxi eller i Sturegallerian.

För får bara denna tråd köra vidare ett tag till så kommer allt på denna jord att finnas med som WT.
Citera
2006-07-29, 21:18
Medlem
FreddeCMs avatar
Är det inte lite WT-varning på folk som skriver på forum att det börjar bli löjligt med diskussioner om White Trash? Att dom även har nån slags bil som avatar, bor i Umeå och som använder sig av feta bokstäver borde stärka detta.
Citera
2006-07-29, 21:34
Medlem
N.Y.C Financials avatar
linda rosing, Linda Rosing, LINDA ROSING!!

Fan i helvete vad jag avskyr den haggan. Hon är så jävla WT man bara kan bli. Usch! Blä!

Den här artikeln bara befäster saken. Kolla bara. Partiledare, jomenvisst. Kraftigt blonderat hår, silikontuttar och för ytterligare WT-effekt försöker hon göra smygreklam för ett svettigt nätpokerföretag.

EDIT: Attention whore var namnet, ja.
Citera
2006-07-29, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crash

Plötsligt i Vinslöv... kolla den filmen du!

Den filmen har tillåme en fansite: http://www.dopingkontroll.com/
Citera
2006-07-29, 22:22
Medlem
FreddeCMs avatar
Hon till vänster... http://www.kandisbilder.se/tess/imagepages/image8.html

Jag slår vad om att hon brukar efter en jobbig arbetsvecka vid hemkomst dra på Magnus Uggla - Kung i baren (Repeat)

Edit...Läs: det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in