Citat:
Ursprungligen postat av papa_ogen
Jävligt WT att ta med barnen på krogen (säkert sagt men orkar inte läsa hela tråden... :P)
Tack!
Jobbade som entrévärd åt en mindre Folkets Husförening(Jo, jag vet, lite WT med Folkets Husföreningar, men var fattig student på den tiden och 1000 spänn för att sitta och prata skit med gamla klasskamrater en hel kväll är väl aldrig fel?.) på valborg. Det hade varit "majbrasa" utanför tidigare på kvällen och det såldes korv och dryck inne på serveringen innan tillställning med alkohol skulle börja.
Jag gick runt lite och fixade lite smått med saker som behövde fixas, hjälpte bandet med utrustningen och bar in öllådor till baren, och det kommer in en 45årig kärring med sin WTgubbe och deras son på 2 år och sätter sig vid ett bord, inget konstigt med det trodde dom skulle köpa korv.
Två timmar flyter på men ingen korv inhandlas av WTkärringen, det strömmar in mer och mer folk, folk är rätt förfriskade, men jag släpper in dom som iaf. kan stå upp och kan bete sig(Nekar dock två killar som knappt kan stå och är kända bråkmakare). När baren öppnar springer WTkärringen dit och beställer två öl, för att sätta sig och dricka dom framför sin son
Hade ingen "överordnad" i närheten så jag kunde inte fråga hur jag skulle göra. Gav henne en allvarlig blick och skakade på huvudet varpå hon hällde i sig sin öl och försvann med sin WTgubbe.
EDIT: Exets syster har gjort en statusuppdatering på Facebook som är rätt WT.
Citat:
Hon
Varför tar alla allt så jävla allvarligt, på det här med gurksmittan? :O
för 16 minuter sedan · Gilla ·
Jag
För att folk i Sverige dött av EHEC?
för 8 minuter sedan · Gilla
Hon
Va många har dött, om ja får fråga?!
för ungefär en minut sedan · Gilla
Jag
I Sverige finns än så länge ett bekräftat dödsfall vad jag vet, men många fler har insjuknat. EHEC har större spridning i Tyskland. EHEC producerar Toxin bara så du vet.
några sekunder sedan · Gilla
Liksom WTF? "Gurksmittan" är det ett ord från Aftonbladet eller?