2006-07-09, 14:34
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whiskeyportion

När de båda inte super sig redlösa sitter han hos ATG-ombudet och fyller i system på stryktipset, speltorskar är bara förnamnet för de båda.

Åker han sedan till SS-ombudet och lämnar in stryktipslapparna eller? Brukar det finnas stryktipslappar hos ATG-ombuden, eller tar han med hemifrån? Den där teorin får du ta och förklara närmare.
Citera
2006-07-09, 18:41
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whiskeyportion
Bilden jag föreställer mig är:
Ett par som bor i Skåne eller har skånsk dialekt.
Kärringen är sjukskriven för utmattningssympton och gubben jobbar på någon fordonsverkstad.
Att kärringen är sjukskriven hindrar henne inte från att spendera större delen av dagen framför TVn och titta på program som Ricki Lake, evighetssåpor och annat skräp på TV3 och TV5. Hon har precis lyckats komma på att en vinst i TV4s ordjakten inte är alls är lätt att få bara för att man kan ordet trots att hon har ringt in hundratals gånger, nu försöker hon istället ta igen förlusten genom jack vegas.

Vidare är hon överviktig men bryr sig inte längre om det. Hon har övertygat sig själv om att hon omöjligen kan gå ner i vikt eftersom hon har testat ett dussintal bantningspiller helt utan resultat

Gubben har tatueringar på hela ena armen, pieringar och kör en motorcykel. När de båda inte super sig redlösa sitter han hos ATG-ombudet och fyller i system på stryktipset, speltorskar är bara förnamnet för de båda.

Hans favorittidning är Slitz som han läser för de intressanta, välskrivna och sakliga artiklarna

Grannarna tycker de båda mest är ivägen och det blir inte sällan stor osämja och tjafs.

Roger Persson med familj?
Citera
2006-07-09, 19:18
Medlem
Peter_UUs avatar
Här e mitt bidrag: Röker en halv cigg, lägger den sedan i bakfickan för nästa röktillfälle.
Citera
2006-07-09, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Millen12
Goddagens!

Jag är på G och ska skriva en provocerande artikel om white trash, så nu undrar jag era tankar om white trash, och hur den stereotypa trasharen ser ut.
Lätta era hjärtan nu.

Notera: Politiskt korrekthet förbjuds.
Han heter Brian, Earl eller Johnny och bor i en husvagn i södra USA. Han fattas ett par tänder, lyssnar på country musik och dricker alldeles för mycket

Det är det jag tänker på när jag hör White-Trash
Citera
2006-07-09, 20:06
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Classic Purple
Han heter Brian, Earl eller Johnny och bor i en husvagn i södra USA. Han fattas ett par tänder, lyssnar på country musik och dricker alldeles för mycket

Det är det jag tänker på när jag hör White-Trash
Glöm inte att han också kan heta Bobby-Joe, oftast har hockefrilla, kör en sleten gammal pickup med Stars and Bars på, har ett par bilvrak på tomten och äger 12 pistoler och gevär som han brukar hota folk med om de kommer i närheten. Han har även ett familjeträd som skulle vara intressant att studera, och han äter äppelmos med sugrör.
Citera
2006-07-11, 17:07
Medlem
Detta är WT

Typiskt för WT är: läser inte böcker, ser ner på bildning. Funderar och reflekterar inte över nåt. Har ett svepande politikerförakt och tycks se "förmynderi" i lagar och regler. Funderar föga om vad som händer i världen. Tycker alltid att USA har rätt, vad man än tar sig till med. Har ett mycket oansvarigt sätt med pengar. Kronofogden är en bekant gäst. Alkoholproblem eller i alla fall ett oansvarigt förhållande till sprit. Sexuell promiskuitet, med ett grovt, könsordsbemängt språk. Skitigt och ostädat runt ikring sig med skrot på tomten och påbörjade, ej avslutade byggprojekt pga. brist på pengar och/eller ork. Slafsig klädsel. Kulturintresset brukar vara actionfilmer, actionkomedier. TV 3 brukar vara en populär kanal. Kosthållet är nog oftast snabbmat intaget på diverse udda tidpunkter toppat med chips, Coca Cola och godis. Frukt är nog inte alltför populärt.
Kan gärna vara en förbittrad gäst på soc. som gormar över varför det inte blir några pengar till ditten och datten. Att ta ansvar och försörja sig själv är oftast inte så populärt, trots ett allmänt gnöl över skatter, förmynderi och samhället i stort. Ett gott exempel på den brist på eftertanke som är så vanlig bland WT.

Kort sagt: En likgiltig, vulgär, slarvig, slafsig och oansvarig person vare sig det gäller pengar, kosthåll, uppfostran, hygien, samhällsengagemang, alkoholintag, sexuella relationer och livsföringen i stort.
Citera
2006-07-12, 03:52
Medlem
N.Y.C Financials avatar
Mina grannar.

Obildade, lata, kraftigt eftersatt underhåll på huset, dunderfest ungefär varannan helg där det dansas till diverse skitmusik och ungarnas hår är så fett att folket på Stureplan storknar.
Citera
2006-07-13, 03:25
Medlem
N.Y.C Financials avatar
Jag måste bara fylla i. Det här är WT. En bild säger mer än tusen ord.
Citera
2006-07-13, 11:43
Medlem
Peter_UUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y.C Financial
Jag måste bara fylla i. Det här är WT. En bild säger mer än tusen ord.
Och Det här
Citera
2006-07-13, 12:39
Medlem
Wiseguys avatar
Måste bara konstatera att det bor nog en White trash inom oss alla!
Åtminstone om allt som står i denna tråd verkligen skulle vara WT.
Citera
2006-07-13, 13:41
Medlem
Peter_UUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseguy
Jo då, men jag är inte äns white..
Citera
2006-07-13, 13:56
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseguy

Ja så mycket som folk har generaliserat i denna tråd så tror jag nog vi alla kan hitta nått vi själv stämmer in på som "white trash" den som säger mig emot får bevisa de! - om du mot förmodan inte skulle hitta något som stämmer in på dig på dessa 32 sidor så tror jag seriöst du är världens mest tråkiga människa som bor i en grotta.

eg. Jag läser aldrig böcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in