2006-12-18, 19:08
Medlem
tweek_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
http://www.zatzy.com/showthread.php?t=283928

en hyfsat tät WT tråd
folk har ganska många fina wt attribut, see for your self
Du milde! Kikade lite på bilderna och snubblade ganska snabbt över de klassiska t-shirtsen med lite klämkäcka texter, noterade även oroväckande mycket hörselkåpor och poserande i industrimiljö.

740-Johan

T-shirt och horribel tatuering.

We have a winner!

Mode för WT:n

Här har vi en fullmogen hane som visar upp vinterns senaste Trash-mode.
Stilar och accesoarer blandas hejvilt, smakfullt och trendriktigt!
Citera
2006-12-18, 20:33
Medlem
Kingfishers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tweek_

För mig är det ett mysterium att man kan anse att han är "white trash".
Citera
2006-12-18, 21:23
Medlem
Löwenhertzs avatar
Häromåret var det väl nån alkoholiserad förtidspensionär från typ Gagnef som skulle åka ner till Thailand och hämta en fru, men på flyget fick han en snefylla och bråkade så mycket att planet var tvunget att vända (och tömma bränsletankarna för 600000kr).

Det är white trash.
Citera
2006-12-18, 21:55
Medlem
stigmas avatar
Ruttna tandhalsar och djupfryst pizza är också WT.

Min nuvarande avatar är aningen WT.
Citera
2006-12-18, 22:04
Medlem
tweek_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingfisher
För mig är det ett mysterium att man kan anse att han är "white trash".

Haha, nejdå jag anser inte honom vara white trash, av alldeles för uppenbara skäl. Men bilden var för bra för att inte få se dagens ljus på FB, allt är bara så...fel.
Citera
2006-12-18, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Jep! Bara vi slipper se Tiffany strippa och visa kuken!
Helt klart

Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Om det ändå vore så väl... Nej, detta är namnet på en unge... Hon kan vara max tio bast
Okej, så en unge döpt till Delight

Citat:
Ursprungligen postat av Viveqa
Att döpa sitt barn till Mazda, Texas, Häxmåne, Bajen, Buffy, Solna, Batman, Fnatte, Skywalker, Juventus, Tupac och liknade orginella "fyndiga" namn, speciellt ifall det är efter favoritbilmärket eller favoritfotbollslaget.
(jo ovanstående namn har gått igenom hos skattemyndigheten)
Jo fyndiga namn och engelskklingande namn är WT

Citat:
Ursprungligen postat av Löwenhertz
Häromåret var det väl nån alkoholiserad förtidspensionär från typ Gagnef som skulle åka ner till Thailand och hämta en fru, men på flyget fick han en snefylla och bråkade så mycket att planet var tvunget att vända (och tömma bränsletankarna för 600000kr).

Det är white trash.
Det är ju mest bara tragiskt

Citat:
Ursprungligen postat av tweek_
Du milde! Kikade lite på bilderna och snubblade ganska snabbt över de klassiska t-shirtsen med lite klämkäcka texter, noterade även oroväckande mycket hörselkåpor och poserande i industrimiljö.

740-Johan

We have a winner!

Mode för WT:n

Här har vi en fullmogen hane som visar upp vinterns senaste Trash-mode.
Stilar och accesoarer blandas hejvilt, smakfullt och trendriktigt!
Häftiga tröjor

Kan väl erkänna att jag har en hel del White Trash-tröjor också, som tex Ikväll får 107 svenskar gonorré, Fäbojäntan En svensk klassiker, hårdrockströjor, vikingtröjor och annat skit som man har på sig

Det hade sett bättre ut om han hade haft sin tatuering istället på insidan av underarmen.
Citera
2006-12-18, 23:45
Medlem
Viveqas avatar
Tatueringar är WT, med en del undantag.

Att ha skaffat sig någon utav tatueringarna härifrån och vara stolt över det;
http://www.litwc.com/2006/10/20/i-love-tattoos-but/ är så WT det kan bli
Citera
2006-12-19, 03:47
Medlem
tweek_s avatar
Citat:

Tatueringar som sådana tycker jag inte bör rendera poäng, utan precis som länken visar handlar det mest om motiven.

När Ronny ska gadda sig är det däremot kört redan från början. Begåvad med en enastående dålig fantasi kommer motiven alltid vara ytterst begränsade. Ibland känner sig dock WT:n lite kreativ och vågar göra vissa utsvävningar, han kan då tänka sig att låta en kompis rita en helt unik tribal, som han är den enda i världen som har. Lite fräckt sådär.
Citera
2006-12-19, 06:42
Bannlyst
Citat:

Skönt galna tatueringar
Citera
2006-12-19, 08:00
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Även jag har haft nöjet att ha en white trash-familj som grannar.
* Kvinnan (överviktig, mustasch, ALLTID klädd i linne och mjukbyxor, hemmafru)
* Mannen (smal som en sticka, högljudd, arbetade)
* Två döttrar (samma signalement som mamman)

Dessa bodde ihop med mannens morsa i en 4:a. I lägenheten fanns även en hund (stövare?) plus två katter vars kattlåda STANK trollkona.

Var och varannan sommarkväll var det grillning, hög musik och HB med valfritt virke. Då jag företog mig flera fältstudier så gick en generell familjekväll till så här: mamman tvingar ut ena av döttrarna till affären för att handla virke + cigg. Ofta blev det bråk då dottern inte orkade. Kompromissen blev alltid att dottern fick behålla växeln. Betalningsmedlen bestod ofta av en sjujäkla massa pantflaskor vilka förvarades på ballkongen på "norrsidan".

Senare under kvällen var det djuplodande diskussioner om hur fin lägenhet dom hade, vilka fina döttrar dom hade, skitsnack om grannar som inte var närvarande, skryt över deras Ford Granada 2,8 samt hur uppskattad och oumbärlig Bosse (mannen) var på sitt arbete.

Allt detta var ackompanjerat till diverse populärmusik från ett kassettband. Senare under kvällen blev det obligatorisk armbrytning (för Bosse tog minsann vem som helst) och svartsjuketjafs mellan Bosse & Stina (mamman). Men vid det här laget hade Bosses morsa somnat efter för många HB & Grape-groggar och ungarna var ute och drev på stan.

Vid riktigt festliga sammankonster räckte det inte med armbrytning när Bosse skulle visa sina fysiska färdigheter. Vid ett tillfälle påstod Bosse att han i sitt arbete hade han utvecklat en övermänskilg koordinationsförmåga.
Han kunde t.ex. ta hela trappan i trapphuset med endast 3 kliv. Och det skulle ju visas, Bosse med familj och jag gick ut i trapphuset. Bosse slängde sig utför trappan men slant till vid landningen så att han ramlade raklång på rygg och gled nerför trappan ist.
Det hela bortförklarades med en missbedömning och det hela mörkades.

Hela familjen helt övertygad om att dom hade nått höjdpunkten i livet. Dom såg sig själva som optimala "svenssons". Detta var för cirka 10 år sedan. I nuläget är dom skiljda med varsinna nya alkoholiserade partners, barnen bor på annan ort hos fosterföräldrar.

Hahah underbart inlägg! Skrattar så jag gråter

Jag har, efter att spenderat en tid med att läsa den här tråden, blivit pinsamt medveten om att både min svärmor och svärfar beter sig thrashigt. Ska dock tillägga att barnen (inkl min flickvän) inte är WT.

Modern :

- Hockeyfrilla
- Samma kläder varje dag (svarta träningsbyxor med svart urblekt t-shirt)
- Köpte "Boten Anna" singeln i somras (Redan då började jag förstå att nånting var på tok)
- Lagar kyckling en gång i veckan
- Jobbar som städare på ett dagis (deltid)
- Röker i köket

Fadern :

- Vid grådaskig musche ackompanjerat med glasögon
- Stort intresse för bilar och mekning, har en gammal "scheva" i garaget (som jag minsann ska få mig en åktur i nästa sommar)
- T-shirts med obskyra tryck på, t.ex "Postens julfest 1986"

Givetvis finns det många gemensamma nämnare. Till exempel noll smak för inredning (självklart en svart hörnsoffa i skinn, ett tungt jävla marmorbord med en pytteliten duk på tillsammans med diverse fjärrkontroller, tv-guider och askkoppar), , musik (tvingades lyssna på Absolut Dansband i en timma när vi skulle åka till närmaste storstad för "shopping"). På fredagar är det öl som gäller och då ska mannen briljera med sitt nyaste inköp, vanligtvis ett par flak smuggelöl, Harboe eller Carlsberg black. Modern nöjer sig med ett par päron eller jordgubbscider inköpta på systemet av den billigaste prisklassen. Till ölen är det ju givetvis pommes, "lyxkäk"med söndergrillade korvar till som gäller. Handlar alltid på ICA Maxi. Ger mig fan på att kläderna kommer därifrån också.

På nästa vidriga middagar hemma hos svärföräldrarna kommer jag för alltid att tänka på den här tråden och smågarva inombords.
Citera
2006-12-19, 12:06
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress

På nästa vidriga middagar hemma hos svärföräldrarna kommer jag för alltid att tänka på den här tråden och smågarva inombords.

Hihi .. ge dom länken till WT-tråden! Så kanske dom surfar in här från sin virussmittade dator.

"vikken roli schämt sida domm driver mä vangligt folk hähähä"
Citera
2006-12-19, 16:37
Medlem
Sir Psycho Sexys avatar
Som tidigare nämnt. Nästan alltid feta. Hanar kan dock vara smala också men är då utan undantag också korta och bär keps.
Hela familjen samlas ibland framför TVn för att avnjuta buskishumor á la stefan och krister eller galenskaparna, självklart tillsammans med någon form av fett tilltugg. I princip kan man säga att alla tv-kvällar med hela familjen samlad i soffan är tecken på wt. Bingolotto är även det ett säkert tecken.

Utseende: 90% av wt-honor är fula, nu menar jag alltså på sätt som inte är lätta att åtgärda. Oproportionerlig kropp, t.ex. vanligt med väldigt bred bakdel men resten av kroppen normalbyggd. Konstig bestomme och skallform är också vanligt.
Resterande 10% som skulle kunna se bra ut kommer nästan alltid att förfula sig med t.ex. piercing, tatuering eller hemmafärgat hår för att inte bli utesluten ur flocken.

Utbildning och social status:
wt åtnjuter en förhöjd status under högstadieåren pga att de blir könsmogna innan vanliga människor. Självklart försvinner det när det är dags för val av gymnasieprogram. Här skjils de av från oss andra.
Anledningen till denna tidiga mognad är dels importerat kött i stora mängder men även att de ska ha en chans att föröka sig innan kroppen har blivit allt för nedbruten av rökning, alkohol, snacks och tysk färdigmat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in