Idag när jag var på ett varuhus såg jag en kvinna iklädd en lång stickad kofta.
Koftan var grå och översållad med bilder av vargar.
Det verkade inte som om hon skulle på maskerad...
WT?
Hade det varit mindre white trash om hon hade samma kofta fast med fiskar? Eller ser du ner på vargen på något sätt?
Nej men själva mekandet och motorintresset tyder väl på att man inte står lika högt på samhällsstegen som de flesta av trådens framgångsrika skribenter?
Att mecka i sig är inte WT. Riktig WT värderar inte kunskap och/eller bildning. Att mecka kräver ju att man lär sig något, alltså är det uteslutet för de flesta WT-människor.
Trots det: att mecka med sin 240 eller 740 inför helgens raggarunda betraktar iaf jag som WT.
Volvo 740, inklusive skrytandet om att det verkligen ÄR världens BÄSTA bil. Argument: "Bakhjulsdrift och går aldrig sönder!!!1111111111111111"
Jag tycker mig iofs ha börjat se fler och fler WT-styleade 940 på sistone.. Kanske för att ingen normalt funtad människa köper en 940 nu för tiden och WT ser sin chans att få ett billigt "lyxåk"?
Hahah alltså vad är det för fel på folk som köper dessa "varg marknads t-shirtar" ???? hur tänker dom? Kan inte någon som använder sånnahär kläder svara? Vore faktiskt intressant att veta.
Hahah alltså vad är det för fel på folk som köper dessa "varg marknads t-shirtar" ???? hur tänker dom? Kan inte någon som använder sånnahär kläder svara? Vore faktiskt intressant att veta.
Dom är snygga och håller hög kvalitet. Ofta är dessa T-skjortor förkrympta till 100% och består av kammad bomull. Möjligtvis kan de även vara utrustade med dubbel krage (elastan) och bandad från axel till axel med rundstickad hals.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!