Bra lista. Blir fan sugen på att göra som Hårdrockar'n och kolla om jag är så WT som jag tror.
* Köper träningsverktyg/dammsugarmunstycken från TV-shop
Har aldrig köpt något på TV-shop. Men min mor däremot

* Tippar V75 och köper trisslotter i tron om att de ska dra hem storkovan
Nej, jag köper en trisslott i månaden typ. Men har inga förhoppningar om att nånsin vinna över en hundring.
* Köper budgetdatorn från SIBA och envisas med att berätta för alla väner att det är den senaste teknologin.
Har min förra låtsas-farsas gamla dator. Ingen idé att jag försöker lura i folk att det är "senaste teknologin". Den är ett fornminne från '01
* Har betalningsanmärkningar och obetalda räkningar så att internetuppkopplingen ligger nere i tid och otid.
Nät ja precis hade flyttat hemifrån så gjorde den ofta det. Men nu har jag skärpt mig lite.
* Lågutbildade och hävdar bestämmt att universitetsskolade "tror att de är något"
Nog för att jag är låg utbildad (hoppade av gymnasiet och gick folkhögskolan) men jag föraktar inte universitetsskolade. Däremot så har jag jävligt svårt för mupparna i orangea overaller som säljer "Blandaren" i GBG.
* Oerhört stökigt radhus/lägenhet
Ibland ja...
* På tomten/gården ligger trasiga cyklar, plastleksaker i massvis, dockhuvuden, en barngrävskopa och en sandlåda fylld med kattbajs
Nej...
* Små snoriga ungar utan pli
Nej. Jag har inga barn, och om jag skulle skaffa några knoddar i framtiden så skulle jag uppfostra dom så strängt så att dom söker värvning till Främlingslegionen för att få lite frihet och lugn och ro
* Metallnätsstaket kring den eventuella tomten för att hålla ungarna inne.
Nej.
* Om boende på landet infinner sig minst ett bilvrak på bakgården
Nej.
* Har sparat sedan födseln för att kunna köpa en sparkmoppe till sin förstfödda son
Nej. Men däremot så har jag sparat några gamla kläder från min punk-period så att min lillebror kan få dom när han blir tillräckligt stor. Haha, han kommer bli "jätteglad"
* Lövbiff, pommes och beasås vid finbesök. "Grönsaker serveras inte här för vi har råd med kött"
Nope. Pizza blir det här.
* Dokumentärer och utbildande TV är bannlyst i hemmet. Varför slösa sin tid på det när det finns TV1000
Kollar ofta på dokumentärer.
* Mjukisbyxor
NEJ!
* "Farbror Gustav har gått bort och vi har ärvt 50 000 kronor. Nu drar vi till Grekland ungar. Fuktskadan i vardagsrumsväggen får vänta."
Tror jag skulle fixat fuktskadan och sen inte gjort något speciellt för resten av stålarna. Kanske sparat.
* Storrökare och öldrickare. Om ungar finns i huset kan modern röka vid spisen. Vid sällsynta tillfällen sätts fläkten igång.
Snusar, men dricker nästan bara öl på helgerna.
* Jämlikhet existerar inte i hushållet
Jag är jävligt jämlik med mig själv. Och om jag skulle flytta ihop med en tjej så skulle jag försöka få vårat hushåll någorlunda jämställt.
* Väljer bil efter antal cylindrar alternativt den där lilla vingen där bak som fanns på 80- tidigt 90-tal
Har inget körkort. Tycker bilar och motorer är skittråkigt.