2010-04-25, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Det beror helt på vad det är för bil. Är det en Chevrolet Camaro är det naturligtvis mycket bättre än ifall du ska förbättra de airbrush-målade döskallarna på din 240.

Det här är verkligen komplicerat, det finns alltså undergrupper på aktiviteter varav en del är socialt accepterade göromål och andra inte... Intressant.. För min del handlar det idag om att förbättra kylningen och gå igenom bromsarna på en Carrera, vilken jag avser prova på "ringen" senare i år.
Citera
2010-04-27, 03:25
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Det här är verkligen komplicerat, det finns alltså undergrupper på aktiviteter varav en del är socialt accepterade göromål och andra inte... Intressant.. För min del handlar det idag om att förbättra kylningen och gå igenom bromsarna på en Carrera, vilken jag avser prova på "ringen" senare i år.
Om med en Carrera menas en Porsche så är det inte särskilt WT (om du nu inte smyckar den med div sydstatsflaggor, riggar den med traktordäck samt hårdkör Ultima Thule i PA:t förstås)
Citera
2010-04-27, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Om med en Carrera menas en Porsche så är det inte särskilt WT (om du nu inte smyckar den med div sydstatsflaggor, riggar den med traktordäck samt hårdkör Ultima Thule i PA:t förstås)

Nej men själva mekandet och motorintresset tyder väl på att man inte står lika högt på samhällsstegen som de flesta av trådens framgångsrika skribenter?
Citera
2010-04-27, 07:33
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Nej men själva mekandet och motorintresset tyder väl på att man inte står lika högt på samhällsstegen som de flesta av trådens framgångsrika skribenter?

Helt fel! Att meka en Porsche står mycket högt på statusstegen bland oss veka datajockeys. Du är inte WT hur gärna du än vill!
Citera
2010-04-27, 14:22
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Nej det är nog bara litet avundsjuka. Motorintresse i sig är inget WTigt, men mekande iklädd sydstats-tshirt, stentvättande jeans, fulölslukt samt lyssnande på ultima Thule är WTigt
Citera
2010-04-27, 15:32
Medlem
Weldox Juniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vismbr
Att kolla på how i met your mother, 2 and 1/2 men, the big bang theory etc etc och tycka det är roligt är extremt WT

HAHAHA, kan du förklarar på vilket sett det är Whisky Tango?
Citera
2010-04-28, 18:13
Medlem
Citat:
Det beror helt på vad det är för bil. Är det en Chevrolet Camaro är det naturligtvis mycket bättre än ifall du ska förbättra de airbrush-målade döskallarna på din 240.

Det beror iofs på vilken årsmodell det är på Camaron. Där jag växte upp var skabbiga 80-talscamaro med flames nästan lika poppis som Volvo 240 bland stadens WT.
Citera
2010-04-28, 21:06
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dima
Det beror iofs på vilken årsmodell det är på Camaron. Där jag växte upp var skabbiga 80-talscamaro med flames nästan lika poppis som Volvo 240 bland stadens WT.

Jag tänkte mig mera de gamla sextiotalarna. Men va fan vet jag. Hursomhelst kan Petter Utas knappast tas för WT. Då får han byta ut Iggy Pop mot åtminstone Eddie Meduza. (Fast han kanske är kultur nu. Ja, vem vet.)

Vilken är den mesta WT-bilen?
Citera
2010-04-28, 21:21
Medlem
E30s avatar
Citat:
Jag tänkte mig mera de gamla sextiotalarna. Men va fan vet jag. Hursomhelst kan Petter Utas knappast tas för WT. Då får han byta ut Iggy Pop mot åtminstone Eddie Meduza. (Fast han kanske är kultur nu. Ja, vem vet.)

Vilken är den mesta WT-bilen?

Volvo 740, inklusive skrytandet om att det verkligen ÄR världens BÄSTA bil. Argument: "Bakhjulsdrift och går aldrig sönder!!!1111111111111111"
Citera
2010-05-02, 11:30
Medlem
Blaavalens avatar
När man ibland går på en MC-träff, där det finns mycket duktigt och företagsamt folk finns det också en falang WT-are (som jag tänker kanske inte har råd m MC, men ändå hakar på...) Dom brukar se magra och slitna ut, och bära gröna kamouflagebyxor. Ibland har dom skäggfläta, rakat barr och ger ett allmänt klent+bistert intryck. Inte mycket skoj där alltså...
Citera
2010-05-02, 11:31
Medlem
Blaavalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E30
Volvo 740, inklusive skrytandet om att det verkligen ÄR världens BÄSTA bil. Argument: "Bakhjulsdrift och går aldrig sönder!!!1111111111111111"
Krängningshämmaren brast på min volvo 740
Citera
2010-05-02, 11:39
Medlem
Blaavalens avatar
Skulle också vilja tillägga att på ovan av mig nämnda fester finns också en typ av hangaroundtjejer, som ofta är rätt små, bleka och klena och klär sig lite svartrockigt. Dom röker, har lång spetskjol ner till anklarna, killers på fötterna och håret färgat i nån flippig färg/ alt svart eller färgen "svart tulpan". Ofta har dom inte brytt sig om att underhålla hårfärgningen så mycket, utan kan ha en utväxtrand på flera cm. Ofta piercing a la mouche, och så ser dom allmänt bistra ut, inte mycket skratt där inte....
Å inte mycket sol på kroppen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in