2006-06-29, 17:56
Medlem
Bråkmakarns avatar
Idiotförklarar högt och tydligt att personer som handlar kläder åt sina barn på Polarn O Pyret, och lägger gärna till vad för klädesplagg dom själva fyndat till sina egna ungar hos den lokala allt-i-allo-krängaren. Oftast är kläderna dåligt gjorda batman-kardborreskor, no name-tröjor som ser ut som adidas/reebok (fyra ränder, eller liknande). Till sig själva köper dom för 129:- gympaskor med dämpning bak. Tror dom, det är ingen dämpning, det bara ser ut så, det är enbart simpel plast som är synlig.

En annan grej är att vara väl grov i munnen, och utlova våld och liknande för skitgrejer, med kaxig attityd, även vid vuxen ålder:
"-Det är en polares farsa som har cykelaffären jag lämnade in min cykel till. Jävlar om jag inte får bra pris, då ska jag sparka sönder knäskålarna på'n!"

Citera
2006-06-29, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av citizenS
Därför att det inte finns någon annan sport som osar så mycket svettig gympasal, och svettig gympasal är jävligt wt...
Innebandy ger ännu mer svettig gympasal-vibbar tycker jag faktiskt
Men håller WT-människor på med idrott överhuvudtaget?
En fråga till som kanske redan har varit uppe. Kan man ha goda ekonomiska förhållanden men ändå vara white trash?
Citera
2006-06-29, 20:12
Medlem
Sokolovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love=Fröling
Kan man ha goda ekonomiska förhållanden men ändå vara white trash?

White trash handlar om beteende och attityd och inte det minsta om ekonomi. Det finns riktigt fattiga som aldrig skulle bete sig som WT.
Citera
2006-06-29, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sokolova
White trash handlar om beteende och attityd och inte det minsta om ekonomi. Det finns riktigt fattiga som aldrig skulle bete sig som WT.
Utveckla de där och vad är typiska kännetecknen för denna grupp människor tack!
Citera
2006-06-29, 21:24
Medlem
526s avatar
Man kan vara fattig, bo i förort och hålla på med droger utan att vara WT.
WT är "a state of mind". Brist på smak och uppfostran i kombination med ett djupt rotat hävdelsebehov.
Citera
2006-06-29, 21:34
Bannlyst
Jag har ett litet prydnadsschackspel i glas stående i en bokhylla. Det kom som en bonus när min ömma moder beställde nån jävla kräm på postorder. Detta är oerhört white trash. Jag kvalar dock inte in helt eftersom jag är medveten om att det är wt. En äkta wtare vet inte vad wt är för något.
White trash = Omedvetenhet.
Citera
2006-06-29, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LyxRonk
Jag har ett litet prydnadsschackspel i glas stående i en bokhylla. Det kom som en bonus när min ömma moder beställde nån jävla kräm på postorder. Detta är oerhört white trash. Jag kvalar dock inte in helt eftersom jag är medveten om att det är wt. En äkta wtare vet inte vad wt är för något.
White trash = Omedvetenhet.
Bättre att vara white trash än att gå runt fundera på vad man gör och vad har för prylar. Och då oroa sig vad omgivningen tycker om ens beteende och stil tycker jag
Citera
2006-06-29, 21:39
Medlem
526s avatar
Att högljutt säga Jag har lite bråttom, jag står "bögigt" till med bilen när dom tränger sig före i köer.

Du har rätt Konrad
Citera
2006-06-29, 21:41
Medlem
Konrad Haifas avatar
Det är länge sedan den här tråden kapsejsade.

Många nollor som bräker ut sin bitterhet och drar till med allt möjligt, och tror sig vara roliga. Vad är det med er? Är ni fortfarande sura för att hockeyfrillan med jeansväst spöade er i trean?

Citera
2006-06-29, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Är ni fortfarande sura för att hockeyfrillan med jeansväst spöade er i trean?

naturligtvis är vi det!

Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Mmm. Det är white trash att inte acceptera sin uppväxt!

Det är ett visst sätt att vara NAIV! Att inte se sambandet mellan den billiga bilstereon man listigt köpte förra veckan och att få rutan krossad på bilen.

Att veta att en riktig OLJEMÅLNING är äkta konst, men inte veta några andra konstnärsnamn än Picasso (som låter som PICK och ändå inte målar bra, jävla skit), och Sorn. För så stavas han givetvis, porrmålaren. Anders Sorn. Eller son kanske. Han var nog son till nån.

Att Zorn målade skit var för att han inte målade enligt dagens Zlitsideal (stavar jag fel enligt wt-normen?), Picken Pickasso målade ju bara vad skit som helt som mina jävla ungar ändå skulle kunnat måla när som jävla helst.

Å så jävla fan använder WT jävla svordomar jävla hela tiden. Är dagens WT månne FÖRORTStrash? Ey svenne, jaO! Pissekasso målar FETT med dålliga tavlor, len!
Citera
2006-06-29, 22:04
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn

och utlova våld och liknande för skitgrejer, med kaxig attityd, även vid vuxen ålder

Du begår ju våld för skitsaker (dessutom är din hund till stor del(?) Rottweiler, en äkta white trash-hund med andra ord...)

Så vad är du?
Citera
2006-06-30, 00:02
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Du begår ju våld för skitsaker (dessutom är din hund till stor del(?) Rottweiler, en äkta white trash-hund med andra ord...)

Så vad är du?
Bha, den saken var senaste gången jag var i bråk, 1.5 år sen. Och innan det var det nog minst lika längesen. Jag är fredlig och snäll.
Dessutom snackar jag inte om våld så där som WT gör, att man ska ta till det i tid och otid för att verka häftig.

Nu blev jag besviken på dig, EnslaveThemall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in