2006-06-30, 00:07
Bannlyst
Kan det någonsin vara WT att ha asperger - eller är det en egen skala?
Citera
2006-06-30, 09:02
Medlem
Cpt Tuttles avatar
Nä, det är väl inte WT... Sånt föds man väl snarare med. Inget som tar nån hänsyn till om man kommer bli WT eller inte...

(Får väl hoppas att det inte ger mer WT-poäng i alla fall eftersom jag har det... )
Citera
2006-07-01, 08:59
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Bha, den saken var senaste gången jag var i bråk, 1.5 år sen. Och innan det var det nog minst lika längesen. Jag är fredlig och snäll.
Dessutom snackar jag inte om våld så där som WT gör, att man ska ta till det i tid och otid för att verka häftig.

Nu blev jag besviken på dig, EnslaveThemall

Förlåt
Citera
2006-07-02, 23:21
Medlem
Rans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
naturligtvis är vi det!

Det är ett visst sätt att vara NAIV! Att inte se sambandet mellan den billiga bilstereon man listigt köpte förra veckan och att få rutan krossad på bilen.

Att veta att en riktig OLJEMÅLNING är äkta konst, men inte veta några andra konstnärsnamn än Picasso (som låter som PICK och ändå inte målar bra, jävla skit), och Sorn. För så stavas han givetvis, porrmålaren. Anders Sorn. Eller son kanske. Han var nog son till nån.

Att Zorn målade skit var för att han inte målade enligt dagens Zlitsideal (stavar jag fel enligt wt-normen?), Picken Pickasso målade ju bara vad skit som helt som mina jävla ungar ändå skulle kunnat måla när som jävla helst.

Å så jävla fan använder WT jävla svordomar jävla hela tiden. Är dagens WT månne FÖRORTStrash? Ey svenne, jaO! Pissekasso målar FETT med dålliga tavlor, len!
Inte är det WT att inte bry sig om vad alla gamla konstnärer heter?
Jag är totalt ointresserad av "klassisk" konst (Jag vet, du spyr redan nu), varför skulle jag veta namnet på 75 olika konstnärer?
....Att däremot hänga upp tavlor bara för att det är konst är WT. Att hänga upp konst som man inte gillar själv är antingen WT eller snobbigt
Citera
2006-07-03, 00:35
Medlem
White Trash !!!

När någon sitter på bilens pasagerar sida med fötterna ut genom rutan är jävligt mycket WT !!!!
Och ännu mera WT är det om personen i fråga sitter i en 740 eller sliten Saab 9000.
Har han desutom vita tubsockor är bilden av en WT komplett.
Citera
2006-07-03, 11:11
Medlem
Katzespeiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Kan det någonsin vara WT att ha asperger - eller är det en egen skala?
Nej, om man inte räknar sillicon valley till jordens WT-mecka förstås.
Citera
2006-07-05, 23:10
Medlem
hookahs avatar
När den storslagne haschpuffaren/artisten/modset Kenta Gustafsson öppnade en presentbutik ihop med sin kärring Eva Blondin, då mina vänner, då snackar vi white thrash. Butiken hette "Crazy House" och tvingades slå igen en kort tid efter öppnandet... Minns inte vilken ort det var, men jag har för mig att det var typ neråt landet.
Citera
2006-07-06, 19:23
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hookah
När den storslagne haschpuffaren/artisten/modset Kenta Gustafsson öppnade en presentbutik ihop med sin kärring Eva Blondin, då mina vänner, då snackar vi white thrash. Butiken hette "Crazy House" och tvingades slå igen en kort tid efter öppnandet... Minns inte vilken ort det var, men jag har för mig att det var typ neråt landet.

Pensionat/skojaffär i Blekinge. Exakta orten minns jag inte.
Citera
2006-07-06, 19:58
Medlem
* Piercing i ansiktet
* Tribaltatueringar, svanktatuering, tatueringar i skrivstilen "old english"
* Lyssnar mkt på techno
* Gillar att styla om sin sletna volvo/wv/opel etc etc
* Blir tidigt föräldrar
* Kommer med hela familjen när det vankas festival i grannstaden

Eller fasen, detta kanske är beskrivningen på "bönder"? Äsch, sak samma!
Citera
2006-07-06, 20:44
Medlem
Katzespeiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demuynck
* Piercing i ansiktet
* Tribaltatueringar, svanktatuering, tatueringar i skrivstilen "old english"
* Lyssnar mkt på techno
* Gillar att styla om sin sletna volvo/wv/opel etc etc
* Blir tidigt föräldrar
* Kommer med hela familjen när det vankas festival i grannstaden

Eller fasen, detta kanske är beskrivningen på "bönder"? Äsch, sak samma!
Gillar bönder techno?
Citera
2006-07-06, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ran
Inte är det WT att inte bry sig om vad alla gamla konstnärer heter?
Jag är totalt ointresserad av "klassisk" konst (Jag vet, du spyr redan nu), varför skulle jag veta namnet på 75 olika konstnärer?
....Att däremot hänga upp tavlor bara för att det är konst är WT. Att hänga upp konst som man inte gillar själv är antingen WT eller snobbigt

Inte kräks jag!

Brist på konstintresse är inte WT!

Men jag har varit hemma hos en snubbe (i min vilda ungdom) som snodde bilstereos och hade OLJETAVLOR därhemma. Inte av nån speciell, och han hade betalt mycket för dom. Han var tvungen att bevisa att det var olja genom att skrapa lite på dom. Antar att de är helt sönderskrapade nu HAN var WT!
Citera
2006-07-06, 22:07
Medlem
Ökning av "white trash" i Sverige ?

Någon mer än jag som märkt en ökning av fattiga "vita" svenskar i vårt hemland ?
Jag har under dom senaste åren tyckt mig se en ökning av denna grupp.
Tänkt mycket på detta, då många skrattar åt denna grupp, när dom porträtteras i diverse Usa filmer.
Skulle dessa individer ta en titt på sig själva lever dom på ungefär samma standard som Usa white trash, själva ser dom sig som medel Svensson,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in