2006-03-05, 00:31
Bannlyst
kolla på dirty sanchez
Citera
2006-03-05, 00:40
Medlem
BuCes avatar
*Träningsoveraller.
*Tribalmönster på t-shirts.
*Tränade kampsport 1986 - 1989.
*Eurodisco.
*Stark solariebränna.
*Sticker till jobbet vid 05.00
*Har en solfjäder bakom skinnsoffan.
*Har 15 olika virus på sin dator efter porrsurfandet och skyller sedan allt på "det där jävla internet, det funkar ju inte".

Nu blev jag fylld av hat och måste lugna mig med en kopp kaffe.
Citera
2006-03-05, 00:47
Medlem
Danielgbgs avatar
Tja, här i Gbg tycker jag att Frölunda e ganska representativt för white trash. Kedjerökande mammor i risigt hemklippt hår, illasittande , vulgära & skrikiga galne gunnarkläder, eller ja, nu finns väl inte GG längre, men, ullared, klädkällaren o dyl, brukar väl ofta frekventeras. Mer eller mindre osunt förhållande till alkohol, ofta med en eller fler släktingar med kriminellt eller drogbelastat förflutet, ofta 3 ungar eller fler, helst med olika fäder, pimplar halvsött vitt vin(vem annars tror ni köper Liebfraumilch... ) på balkongen med väninnan, helst i stekande sol, så att de kan tillgodogöra sig den sunt läderartade solbrännan som är så karaktäristisk. Röker med fördel Right, påfallande ofta menthol. Långtidssjukskrivna, oftast av en psykosomatisk anledning (läs;arbetsskygga) ,har ofta ett förflutet i vårdsvängen, oftast då på den tiden det inte krävdes så mkt utbildning för att jobba med enklare göromål i vårdsektorn. Om de har barn i tonåren har dessa ofta ngn slags kickersstil, och driver mest runt vind för våg. Yngre avkommor är ofta s.k. bokstavsbarn. Hyfsad ordning i hemmet dock, de jobbar ju inte, så de hinner ju städa, men ack å ve, vilken hårresande inredningssmak!
Nä, nu orkar jag inte längre, det är för smärtsamt.... Ta ett studiebesök till pianogatan, stjärnhusen eller gånglåten, dom FINNS där, på riktigt.
Citera
2006-03-05, 00:47
Medlem
BuCes avatar
Fyfan alltså.

*Samlar på häftiga ölglas, som står och dammar i ett vitrinskåp från Jysk.
*Har ett par enorma jävla 1200 watts högtalare i vardagsrummet, men förstår inte att stereon från Coop inte orkar driva dessa.
*Bor minst 2 mil utanför större stad, gärna i något radhus som var billigt i inköp men har svinhög hyra.
*Förnamnet slutar naturligtvis med ett Y.
Citera
2006-03-05, 00:50
Medlem
Danielgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuCe
Fyfan alltså.

*Samlar på häftiga ölglas, som står och dammar i ett vitrinskåp från Jysk.
*Har ett par enorma jävla 1200 watts högtalare i vardagsrummet, men förstår inte att stereon från Coop inte orkar driva dessa.
*Bor minst 2 mil utanför större stad, gärna i något radhus som var billigt i inköp men har svinhög hyra.
*Förnamnet slutar naturligtvis med ett Y.
Absolut, glömde det, Benny, Ronny, Conny, Johnny osv, slår aldrig fel.
Citera
2006-03-05, 00:52
Medlem
slippys avatar
Kom direkt att tänka på den här artikeln,
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...711509,00.html
Citera
2006-03-05, 00:54
Medlem
Danielgbgs avatar
Får inte heller glömma semestervanorna; husvagn, camping, kolonilott, kanarieöarna, turkiet
Citera
2006-03-05, 00:56
Medlem
Claes!s avatar
Garanterat en uppväxt inkluderad en EPA-traktor
Tribal-tatureringar( :tease: )
Citera
2006-03-05, 00:57
Medlem
BuCes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielgbg
Får inte heller glömma semestervanorna; husvagn, camping, kolonilott, kanarieöarna, turkiet

Vilket alltid slutar med katastrof. Dyngfull man, fet kärring som tror hon kan dansa och känner sig uppskattad av grekerna, barn som gråter så snoret rinner precis överallt.
Citera
2006-03-05, 00:57
Medlem
Danielgbgs avatar
Nja, epa-traktor förknippar jag med landsorten, och white trash med hyfsat "centrala" förorter, eller? Jag tänker mer trimmad eu-moppe...
Citera
2006-03-05, 00:59
Medlem
Danielgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuCe
Vilket alltid slutar med katastrof. Dyngfull man, fet kärring som tror hon kan dansa och känner sig uppskattad av grekerna, barn som gråter så snoret rinner precis överallt.
Jajamensan, och man får va glad om iaf en tredjedel av familjen lyckas gå till sömns i husvagne n på midsommarafton...
Citera
2006-03-05, 00:59
Medlem
BuCes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielgbg
Nja, epa-traktor förknippar jag med landsorten, och white trash med hyfsat "centrala" förorter, eller? Jag tänker mer trimmad eu-moppe...

Jag tänker billig mountainbike
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in