2006-12-12, 15:26
Medlem
Ett litet djurs avatar
Vad är white trash?

Angry Mother Stabs Son Over Popcorn

Citat:
The mother, 49-year-old Lepa Rajic Leposova, reportedly intoxicated, became enraged at her son for eating the popcorn she had made for herself. Marko says she slapped the bowl out of his hand onto the floor and demanded he clean it up.

...

Lepa Rajic Leposova allegedly armed herself with a knife from the kitchen and attacked her son in his bedroom. Authorities say Marko suffered a deep cut to his face, about 2 inches from his eye. While trying to defend himself, Marko received several cuts on his hands.

While being treated at Milwaukie Providence Hospital for his knife wounds, Marko expressed additional concern to the deputy sheriff present about the bath towel he wrapped his wounded hand in to prevent the excessive bleeding. The deputy says Marko appeared anxious as he described the potential consequences he may suffer from his mother for soiling this towel with his blood.

Herregud...
Citera
2006-12-12, 15:27
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg
åtminstone har du självinsikt...

Jo .. alltså kan han inte vara WT. För ett av kännetecknen för WT är ju just avsaknaden av självinsikt.
Citera
2006-12-12, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Jo .. alltså kan han inte vara WT. För ett av kännetecknen för WT är ju just avsaknaden av självinsikt.
ok, men om han får en hel jävla tråd "in his face" med alla symtom på white trash...svårt o inte inse det då kanske?
Citera
2006-12-12, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gg
åtminstone har du självinsikt...
Helt klart

Citat:
Jo jag vet, äkta White Trash är man när man inte själv vet om att man är det
Citera
2006-12-12, 21:42
Medlem
von Schmerzs avatar
Citat:
Snuset kan numera bytas ut mot LD eller Kronan. Billigare så. Kärringens cigg kan också bytas ut mot Basic eller Level. Gärna Menthol .. "för det är ju så fräscht".

Nja, en WT köper nog General eller Grov eftersom det är snus för en riktig karl. Just snuset av dessa märken har en viktig plats i WT-samhället, på samma sätt som Norrlands Guld och Explorer. Varumärken de inte behöver känna sig som fjollor för att uppskatta.
Citera
2006-12-13, 01:19
Medlem
tepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kandisbilder
Kolla bara tröjan jag bär på denna bild:
http://www.vimmel.biz/starshine/moor...s/image36.html

Hade inte tid att kolla på din tröja... shit vilka bomber tösen har.
Citera
2006-12-13, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av teps
Hade inte tid att kolla på din tröja... shit vilka bomber tösen har.
Japp helt klart att hennes bomber är grymma I like
Citera
2006-12-13, 23:29
Medlem
Vet inte om det nämnts än, men:

Oavsett stad/samhälle så ser man stundtals en möhippa/svensexa där någon stackare är utklädd till oigenkännlighet och bär en skylt om halsen med texten: Pussar - 5 kr. Omkring honom står en massa andra stackare och fnissar och hejar på. Alla har de stela leenden som kommer av att ingen jävel vill närma sig dem.

Är inte det ganska WT?
Citera
2006-12-13, 23:37
Medlem
526s avatar
Citat:
Håller verkligen inte med vad gäller Född fri - Skattad till döds.

De personer jag har träffat på med den sloganen är allt annat än WT. Det är mer gamla högervridna, ilskna, palmehatande rättshaverister som har den. Men dom är absolut inte WT.

Jojo..men den finns ofta på WT fordon etc. Kan tänka mig att det är bil/vägskatt dom reagerar mot. Sen kan jag inte låta bli att tycka att aggressiva, bittra Palmehatare är patetiskt WT. Särskilt när dom inte kommer från överklassen utan härstammar från någon torparfamilj.
Citera
2006-12-14, 09:05
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Jojo..men den finns ofta på WT fordon etc. Kan tänka mig att det är bil/vägskatt dom reagerar mot. Sen kan jag inte låta bli att tycka att aggressiva, bittra Palmehatare är patetiskt WT. Särskilt när dom inte kommer från överklassen utan härstammar från någon torparfamilj.

Jojo, men äkta gamla Palmehatare (typ Contra-folket) beundrar jag och respekterar. Och dom är inte WT.
Men som du säger, det finns säkert WT som har satt ett sånt där klistermärke på sin bil.
Citera
2006-12-14, 10:15
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prafjessor
Vet inte om det nämnts än, men:

Oavsett stad/samhälle så ser man stundtals en möhippa/svensexa där någon stackare är utklädd till oigenkännlighet och bär en skylt om halsen med texten: Pussar - 5 kr. Omkring honom står en massa andra stackare och fnissar och hejar på. Alla har de stela leenden som kommer av att ingen jävel vill närma sig dem.

Är inte det ganska WT?

Tycker fan det. Sådär oproffsigt framfört dessutom.
Citera
2006-12-14, 17:51
Medlem
Erik1974s avatar
På min sons dagis igår (Lucia) skulle vi ta med egen fika. De flesta tog med glögg i termos, eller kaffe, lussebullar och pepparkakor. Då skådade jag ett WT- tecken som sitter och dricker 2 liters coca- cola samt kexchoklad med sitt överviktiga barn. Det är WT.

Att vara beroende av Coca- Cola är också WT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in