2008-11-19, 18:44
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Jag är ägare till ett par sk. foppatofflor (så även min flickvän), dessa används mestadels när vi står på altanen och röker vita Blend. Å andra sidan används denna sko av ett stort antal sjukhusanställda (såvida dom inte arbetar med utrustning känslig för statisk elektricitet). Jag tror dock att användandet av foppa-tofflor mer kan häröras till "taskig smak" än just wt.

Horoskop är jag osäker på, huruvida detta är ett wt-fenomen eller något som gemene kvinna (vilket jag upplever som huvudsakliga målgruppen) roas av att ögna igenom. Skulle tippa på att majoriteten av de som läser horoskop och tror att dessa har någon sanningshalt befinner sig inom socialgrupp 3.

vita Blend är WT
Citera
2008-11-19, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
vita Blend är WT

Jag vet, annars hade jag ju inte behövt nämna den detaljen.
Citera
2008-11-20, 11:59
Medlem
JHVHs avatar
storbystade tjejer med rosa trucker kepsar = wt
Citera
2008-11-20, 17:50
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JHVH
storbystade tjejer med rosa trucker kepsar = wt

Von Dutch ?
Citera
2008-11-21, 04:11
Medlem
Kurirs avatar
Fyrahundrasex sidor med folk som rabblar upp vad som är whitetrash.
Alla vet precis vad en whitetrash är, och ser ned på dom.
Jag slår vad om att hälften av alla här är minst lika snuskiga som familjerna de stackars Albuquerquiska poliserna i Cops får ha att göra med.

Sist men inte minst måste jag ju också tillföra något i tråden.

- Tycka att andra är "Whitetrash"
Citera
2008-11-21, 07:52
Medlem
oreHs avatar
Stämmer ganska bra. Att slänga ur sig åsikter och kommentarer som om de vore underbyggda av fakta (utan att vara det), är ett kriterium för Wt.

Typexempel: tillskriva kvinnliga högerpolitiker olika sexuella läggningar, hata ett visst bilmärke (utanför individens egen prisklass), alltid prata skit (ex. om grannen, historier som började med att "hunden kissade bakom husknuten för att det var -30 grader", blir snabbt "kärringen låter alltid hundfan sketa ner våran gård, ska fan ringa på soc snart").

Visst, allt annat än god grannsämja och direktnummer till soc är ju också mindre trevliga och markande wtdrag.
Citera
2008-11-21, 09:40
Medlem
rambergsjesuss avatar
Mycket WT har man träffat på i sina dar men den där knutte12 på bilddagboken är så kung av WT man någonsin kan bli. Bostaden, matvanorna, mc-hobbyn, de fattiga tatueringarna, hans bedrövliga fruntimmer som han mer än gärna visar avklädd, hunden King som bara ser ut att vilja dö, senast visade han sin skabbiga kniv, teleskopbatong och en platta Falcon. Saknar ord
Citera
2008-11-21, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rambergsjesus
Mycket WT har man träffat på i sina dar men den där knutte12 på bilddagboken är så kung av WT man någonsin kan bli. Bostaden, matvanorna, mc-hobbyn, de fattiga tatueringarna, hans bedrövliga fruntimmer som han mer än gärna visar avklädd, hunden King som bara ser ut att vilja dö, senast visade han sin skabbiga kniv, teleskopbatong och en platta Falcon. Saknar ord

Notera hur han lagt ner jobb på att vända alla logotyper mot kameran
Citera
2008-11-21, 15:51
Medlem
Crazy J Davolas avatar
Föreslår nästan en utbrytar-tråd om knutten.

Akta er nu när han av uppenbar anledning postat bilder på sina vapen och ett emblem som visar att hans kompisar är med i HA

*suck*
Citera
2008-11-21, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rambergsjesus

Knutte verkar vara en skön lirare, det är fantastiskt underhållande att titta in och fundera på hur han tänker när han laddar upp bilderna, deras livssituation och vad "Camilla" egentligen är för person. Sabba nu inte detta genom på något sätt kontakta honom eller göra honom uppmärksam på att han är "bevakad".
Citera
2008-11-21, 20:03
Medlem
Axeluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oreH
Stämmer ganska bra. Att slänga ur sig åsikter och kommentarer som om de vore underbyggda av fakta (utan att vara det), är ett kriterium för Wt.

Typexempel: tillskriva kvinnliga högerpolitiker olika sexuella läggningar, hata ett visst bilmärke (utanför individens egen prisklass), alltid prata skit (ex. om grannen, historier som började med att "hunden kissade bakom husknuten för att det var -30 grader", blir snabbt "kärringen låter alltid hundfan sketa ner våran gård, ska fan ringa på soc snart").

Visst, allt annat än god grannsämja och direktnummer till soc är ju också mindre trevliga och markande wtdrag.

Att slänga ur sig åsikter och kommentarer som om de vore underbyggda av fakta, om folk som slänger ur sig åsikter och kommentarer om WT, det är verkligen WT!
Citera
2008-11-21, 21:32
Medlem
gisslans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axelus
Att slänga ur sig åsikter och kommentarer som om de vore underbyggda av fakta, om folk som slänger ur sig åsikter och kommentarer om WT, det är verkligen WT!

Nu förstod jag ju att det där var ett skämt (smileyn!) men jag skulle ändå vilja påpeka att om någon i skrift använder förkortningar som "WT" eller sitter på ett internetforum och pratar om vad som är kännetecknar white trash-människor. Så är personen i fråga med största sannolikhet inte ett dugg WT.

WT vet inte om att de är WT, de vet inte ens vad förkortningen WT betyder. Och de sitter inte och diskuterar på internetforum. Speciellt inte en fredagkväll. Om de inte nu vid den här tiden sitter kedjerökande och redlöst berusade i köket så sitter de på den lokala pizzerian tillsammans med sina inavlade ungar och super upp bidragspengarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in