2008-11-10, 01:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SulFatrykarn
Om hyllan är fylld med fantasyböcker + böcker om runor och nordisk mytologi + samlade verk av kriminologisk årsbok så får man ha böcker om man är white trash.

Spelar ingen roll, en äkta WT varken kan eller vill läsa en bok, oavsett svårighetsgraden på litteraturämnet.
Citera
2008-11-10, 02:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pjanic
http://knutte12.bilddagboken.se/p/sh...2&directlink=1

Man ser ju könshåret
Fel bild av mig

De här menar jag:
http://knutte12.bilddagboken.se/p/da...1&id=292049803
http://knutte12.bilddagboken.se/p/sh...3&directlink=1

Fy fan vad äckligt!
Senast redigerad av Pjanic 2008-11-10 kl. 02:04.
Citera
2008-11-10, 02:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Spelar ingen roll, en äkta WT varken kan eller vill läsa en bok, oavsett svårighetsgraden på litteraturämnet.

den delen av white trash-brudarna som läser har i 99% av fallen en läggning åt fantasy+ sagan om isfolket

fast du har rätt i att männen inte läser
Citera
2008-11-10, 10:33
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SulFatrykarn
den delen av white trash-brudarna som läser har i 99% av fallen en läggning åt fantasy+ sagan om isfolket

fast du har rätt i att männen inte läser
Trodde de läste mer riktig kiosklitteratur som Harlequin och novellerna i Hemmets, men det kanske är WY-brudarnas mammor. Jag hade en klasskompis vars mamma levde på den typen av "litteratur" och dottern läste Isfolket som är på samma nivå. Sagan om ringen hade varit på tok för svår att läsa för både mor och dotter för att inte säga för tjock.
Citera
2008-11-15, 15:52
Medlem
ett vanligt wt fenomen är ju att vara rasist är du det ?
men jag tycker nog inte man är så wt om man kan säga det om sig själv, Wt tror ju alltid att de är som vem som helst
Citera
2008-11-18, 14:45
Medlem
ShinyHighlanders avatar
Är inte foppatofflor ganska White Trash?
Citera
2008-11-18, 15:23
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShinyHighlander
Är inte foppatofflor ganska White Trash?

Jo, varför inte?
Citera
2008-11-18, 16:48
Bannlyst
Horoskop då?
Citera
2008-11-18, 17:27
Medlem
Jag är ägare till ett par sk. foppatofflor (så även min flickvän), dessa används mestadels när vi står på altanen och röker vita Blend. Å andra sidan används denna sko av ett stort antal sjukhusanställda (såvida dom inte arbetar med utrustning känslig för statisk elektricitet). Jag tror dock att användandet av foppa-tofflor mer kan häröras till "taskig smak" än just wt.

Horoskop är jag osäker på, huruvida detta är ett wt-fenomen eller något som gemene kvinna (vilket jag upplever som huvudsakliga målgruppen) roas av att ögna igenom. Skulle tippa på att majoriteten av de som läser horoskop och tror att dessa har någon sanningshalt befinner sig inom socialgrupp 3.
Citera
2008-11-18, 22:39
Medlem
prettygirls avatar
Moderatorsåtgärd:

Trams, chatt och OT raderat. Ordning i ledet nu. Annars blir det låset.

/Mod
Citera
2008-11-19, 14:28
Medlem
ShinyHighlanders avatar
[quote=Petter Utas]Jag är ägare till ett par sk. foppatofflor (så även min flickvän), dessa används mestadels när vi står på altanen och röker vita Blend. Å andra sidan används denna sko av ett stort antal sjukhusanställda (såvida dom inte arbetar med utrustning känslig för statisk elektricitet). Jag tror dock att användandet av foppa-tofflor mer kan häröras till "taskig smak" än just wt.

Jo, nu när du säger det så stämmer det att det är vissa inom vården (och andra yrkesgrupper också för den delen) som använder foppatofflor. Anledningen till att jag associerar dessa tofflor med wt beror nog på att många (men inte alla) som visar sig offentligt i dem ser jävligt sletna ut. Detta är absolut inget påhopp på dig för att du ibland använder dessa tofflor.
Citera
2008-11-19, 17:15
Medlem
gladagrekens avatar
En White Trash älskar att ringa till telia kundtjänst och jävlas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in