2008-11-21, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gisslan
Nu förstod jag ju att det där var ett skämt (smileyn!) men jag skulle ändå vilja påpeka att om någon i skrift använder förkortningar som "WT" eller sitter på ett internetforum och pratar om vad som är kännetecknar white trash-människor. Så är personen i fråga med största sannolikhet inte ett dugg WT.

WT vet inte om att de är WT, de vet inte ens vad förkortningen WT betyder. Och de sitter inte och diskuterar på internetforum. Speciellt inte en fredagkväll. Om de inte nu vid den här tiden sitter kedjerökande och redlöst berusade i köket så sitter de på den lokala pizzerian tillsammans med sina inavlade ungar och super upp bidragspengarna.

Det är klart vi vet vad WT är, jag känner igen mig och/eller mina bekanta på i princip varenda punkt. Jag är berusad och sitter faktiskt i köket, så det ena utesluter inte det andra.
Citera
2008-11-23, 01:45
Medlem
gisslans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Det är klart vi vet vad WT är, jag känner igen mig och/eller mina bekanta på i princip varenda punkt. Jag är berusad och sitter faktiskt i köket, så det ena utesluter inte det andra.

Problemet med den här tråden är väl att om man lyssnar på alla dessa inlägg om vad som är WT är det bara några få procent av Sveriges befolkning som inte klassas som det...
Citera
2008-11-23, 06:29
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjanic
Fel bild av mig

De här menar jag:
http://knutte12.bilddagboken.se/p/da...1&id=292049803
http://knutte12.bilddagboken.se/p/sh...3&directlink=1

Fy fan vad äckligt!
http://knutte12.bilddagboken.se/p/sh...9201&currimg=0

Citera
2008-11-23, 07:04
Medlem
Eoppoyzs avatar
Nu har jag inte läst hela tråden och det är möjligt att det har nämnts förr.

Patrioter brukar kallas för WT och så är de som håller på och särskriver hela tiden också WT i mina ögon.
Citera
2008-11-24, 10:20
Medlem
Barytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
vita Blend är WT
Röka är WT!
Citera
2008-11-24, 13:53
Medlem
kaffis avatar
Fan va trist den här tråden är att läsa till 90 %. Enligt tråden stämmer jag in som White Trash fast jag har ett jobb,har en normal uppväxt hos en familj som inte på något sätt är fattiga eller underutvecklade.
Citera
2008-11-24, 13:54
Medlem
kaffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baryton
Röka är WT!

Kungen är alltså White Trash? Jag har sett han tagit en cigg.
Citera
2008-11-24, 13:59
Medlem
kaffis avatar
fy fan va inne på bilddagboken och kollade upp den där mc-snubben som det va snack om. Hahaha fy fan va tragiskt att det finns sånt folk.
Citera
2008-11-24, 16:38
Medlem
Crazy J Davolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffi
fy fan va inne på bilddagboken och kollade upp den där mc-snubben som det va snack om. Hahaha fy fan va tragiskt att det finns sånt folk.

Hans fruntimmer blir bara skabbigare för varje dag som går tycker jag. Kolla 21 och 22 november HAHA I badkaret med blottad nippel!
Citera
2008-11-26, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Meatball
Satt tidigare och diskuterade fenomenet svensk white trash med en bekant och kom fram till följande attribut (dessa har mest troligt nämnts tidigare):

Bor i radhus
Dricker smuggelsprit/öl som de köpt av grannen
Kör äldre Volvo (240-940)
Tröja med vargtryck som är inhandlat på någon marknad
Läderväst
Handlar extremt mycket på Överskottsbolaget
Mannen i familjen heter Benny/Conny/Ronny/Sonny/Johnny eller liknande.
Alkoholism
Tribaltatueringar
Kvinnan i familjen har minst 35 kilos övervikt och jobbar inte på grund av diverse anledningar. Gillar dessutom att klä sig i rosa träningsoverall (dock bara byxorna) från 80-talet och Foppa-tofflor
Rökhosta
Råkar känna en sådan familj där pappan heter Conny och barnen heter Sonny och johnny dom är extremt WT
Citera
2008-11-26, 04:32
Medlem
Tirads avatar
Att tro att svenska domstolar har en jury är wt. Samt att inhämta all sin kunskap om omvärlden från tv-program. (Här snackar vi inte fakta-program utan serier och filmer.)
Citera
2008-11-26, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirad
Att tro att svenska domstolar har en jury är wt. Samt att inhämta all sin kunskap om omvärlden från tv-program. (Här snackar vi inte fakta-program utan serier och filmer.)

Nämndemännen är väl som en jury?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in