2008-06-05, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygandeflax
Är det inte lite WT att älska djur "mer än människor"? Och jobba som djurskötare eller iaf ha det som drömjobb.

Nej det är inte WT. WT:n anser att "Kött är gött" och kommer med geniala kommentarer som "Människan har jagat i över miljoner år, flintastek öhhhh!". Dom har dock inget bra argument varför de anser att pommes fritesen är en del utav kostcirkeln.
WT:n missköter sina djur. Låter kaniner svälta och hundar sitta instängda i varma bilar och skulle aldrig i livet drömma om att jobba med djur. Eller att ens jobba alls.
Senast redigerad av vonSlyna 2008-06-05 kl. 18:13.
Citera
2008-06-05, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aj då
WT dricker multivitamindryck. (Inhandlad på överskottsbolaget.)

WT skulle aldrig komma på tanken att dricka multivitamindryck. WT dricker inte ens juice. De dricker någon form av saft eller läsk.
Citera
2008-06-05, 18:25
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
WT skulle aldrig komma på tanken att dricka multivitamindryck. WT dricker inte ens juice. De dricker någon form av saft eller läsk.

WT dricker uteslutande Cola. De dricker knappt vatten när det är så varmt som det är nu.
Citera
2008-06-05, 19:01
Medlem
WT:en dricker inte multivitamindryck som ett hälsotillskott, utan som en törstsläckare (eller groggvirke). Att h*n dessutom får i sig kopiösa mängder med vitaminer ses bara som ett extra plus.

Dessutom är det billigare än både cola och juice.
Citera
2008-06-05, 19:18
Medlem
gubbslemmets avatar
Många saker man känner igen sig i i denna tråd, så man är nog 100 % stolt WT.

Den jag märker i denna tråd är att de flesta i Sverige faktiskt ÄR WT!
Så definitionen av WT bör ju bli medelsvensson, även om många säjer sig inte vara medelsvensson.

Sen har ni ju glömt den obligatoriska väggprydnaden i sovrummet/vardagsrummet, nämligen tavlorna med gråtande pojke/flicka
Citera
2008-06-05, 20:35
Medlem
Folket har helt tappat begreppet om vad WT innebär. Det hela har gott till överdrift och slutat i en enda röra.
Citera
2008-06-06, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbslemmet
Många saker man känner igen sig i i denna tråd, så man är nog 100 % stolt WT.

Den jag märker i denna tråd är att de flesta i Sverige faktiskt ÄR WT!
Så definitionen av WT bör ju bli medelsvensson, även om många säjer sig inte vara medelsvensson.

Sen har ni ju glömt den obligatoriska väggprydnaden i sovrummet/vardagsrummet, nämligen tavlorna med gråtande pojke/flicka

De flesta svenskar är INTE WT, bara det att de flesta svenskar har något utav wt dragen. Nästan alla i svensson och medelklass lider av något wt-syndromen och det är helt okej enligt mig.

WT är man först när man prickar in wt på flera punkter. Det finns ganska många överklassmänniskor som är helgalkisar. Det betyder inte att de är WT.

Arbetar man på ett lager, är alkis, har 5 barn med 3 olika kvinnor som heter conny, ronny, sonny, pripps och sunshine så är man wt.
Citera
2008-06-06, 21:04
Medlem
Jag tycker det är ganska stor skillnad på WT och svenssons, svenssons har klarat gymnasiet med hyfsade betyg, röker inte inomhus, de städar regelbundet, jobbar, bor i villa, äter hyfsad mat osv.

Däremot tycker jag det är svårt att se skillnad på raggare och WT. Är det ens någon skillnad?
Citera
2008-06-06, 21:27
Medlem
Berusade_Padelns avatar
Kände direkt när jag såg det här att jag behövde posta det

http://www.ginza.se/index.aspx?artnr=227894
Citera
2008-06-06, 23:00
Medlem
oreHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulzz
Jag tycker det är ganska stor skillnad på WT och svenssons, svenssons har klarat gymnasiet med hyfsade betyg, röker inte inomhus, de städar regelbundet, jobbar, bor i villa, äter hyfsad mat osv.

Däremot tycker jag det är svårt att se skillnad på raggare och WT. Är det ens någon skillnad?

Ja. Men den är hårfin utseendemässigt. Raggare är raggare på helgen, annars är de Svensson, att vara wt är en heltidssyssla! Wt äger ingen (fungerande) bil, däremot sitter wtn gärna med i bilen och bjussar på sin "finsprit/öl" från Tallinn. Raggare kan även hålla sig nyktra ett par gånger i veckan för att göra det dom gillar allra bäst, nämligen att köra. Det skulle wtn aldrig palla med. Wtn anser sig ju så stressad av allt förtryck från "jävla soc"/"jävla dagis"/"jävla.... " (fyll i passande myndighet eller vad som helt egentligen), därför behöver wtn varva ner med öl och cola och sätta på engångsgrillen så att denniskorven blir perfekt kolfärgad...
Citera
2008-06-06, 23:13
Medlem
Coq Rouges avatar
Citat:

Då har du nog inte sett någon riktig raggare eller ens sett någon riktig WT det är enligt min mening en jävla skillnad mellan dessa två.
Citera
2008-06-07, 01:06
Medlem
Citat:

De flesta raggare jag vet har hyffsat bra ekonomi, en ganska stor bondgård där de sköter om djuren och arbetar ganska mycket. Andra är väldigt bilintresserade och är riktigt duktiga inom det området. Sen kanske det finns en liten större del wtn bland raggare än inom andra grupper.
Att de super på och svinar som fan under vissa speciella tillfällen är ju en annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in