2008-02-14, 21:36
Bannlyst
Ska man ta med allt som skrivits i denna tråd som WT kriterier så är ju typ 90% av sveriges befolkning tillhörande denna grupp

Hursomhelst, min definition av white-trash:

* Intelligens befriade,obildade åsikter(oftast rörande invandring etc etc)

* svårigheter på arbetsmarknaden ofta långtidsarbetslös, går på åtgärdsprogram, har ofta bara tillfällighetsjobb. Arbetskygg( vilket inte hindrar dom från att klaga på alla "svartingar" som får en splitterny BMW gratis av staten enligt dom) och har låg utbildning

* Blir ofta för full då dom dricker vilket dom gör rätt ofta

* Bor ofta i olika hålor då alla känner alla.

* Tjejerna är överviktiga, röker och skaffade barn tidigt(frånvarande farsa såklart). Killarna går ofta med bonnkäpps och har få andra intressen än att glo på tv( sport och dokusåpor).

Kom på en grej till som jag observerat och det är tjejer med mycket rasistiska åsikter. ALLA dessa som jag vet om har alla dom typiska white trash dragen: överviktiga, röker, skaffa barn tidigt,blir ofta för fulla och är då i regel skrika och skräniga. Är arbetslösa och går på bidrag.
Senast redigerad av Lawless78 2008-02-14 kl. 21:45.
Citera
2008-02-14, 21:51
Bannlyst
I filmen " Smala Sussie" finns det ju en del WT? Någon som sett den filmen?
Citera
2008-02-14, 23:59
Medlem
joranimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Jag tror inte att jag är något speciellt, jag vet

Måste bara säga att där fick du fan till det.
Citera
2008-02-15, 01:08
Bannlyst
För mitt eget vidkommande är utseende och beteende högst upp på listan av vad som definierar en WT...
Man kan grotta ner sig ordentligt i denna varelse men de skulle kräva en avhandling :P tar de i korta drag

ett typiskt exempel hos ett WT är att man går runt i samma fula kläder året runt utan att byta man städar sällen eller aldrig man är full dygnet runt och slår gärna sin fru och skiter i att uppfostra sina barn man hamnar också ofta i konflikt ute i samhället...

vi kallar de också för "original" där jag kommer i från
Citera
2008-02-15, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawless78
I filmen " Smala Sussie" finns det ju en del WT? Någon som sett den filmen?
Pölsa är onekligen jävligt wt
Citera
2008-02-15, 12:14
Nått som jag slås utav är hur personer som har WTanlag försöker dölja det genom att hävda att de handlar på det sätt de gör för att gå mot strömmen. Sedan när man konfronterar dem så undviker de att svara på frågan.

"Nej men jag döper min son till Liam och min dotter till Mellody för att jag vill vara unik och visa att det man inte behöver följa allas exempel på vad barn ska heta"
"Men de flesta ungar numera heter Liam och Mellody och det är några jävla WT-namn, ifall du vill vara unik så döp din son till Lukas och din dotter till Madelene för det är fan i mig ingen som gör det i dagsläget"
*syrsor*
Citera
2008-02-15, 14:57
Medlem
Rubzs avatar
http://www.pitea-tidningen.se/artike...=0&arkiv=False
Citera
2008-02-15, 15:42
Medlem
Reardens avatar
haha så fruktánsvärt WT, måste erkänna att namn och allt verkade träffande. stackars brud dock, några minuters roligt i sängen följt av et liv som ungdomsmorsa och, antagligen skitjobb samt bidragberoende. önskar henne lycka till
Citera
2008-02-15, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubz

"Allt går runt bra ekonomiskt för Marie och Liam, det finns olika bidrag de kan få: barnbidrag, underhållsbidrag och så vidare."

Så bra, då är allt frid och fröjd då...
Citera
2008-02-15, 15:54
Bannlyst
Pappan nämns inget alls om i artikeln så att de inte lever tillsammans är ju självklart. Troligen blev ungen till på fyllan så att hon inte ens vet vem som är pappan.
Citera
2008-02-15, 16:31
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubz

Det enda som inte passar in i WT bilden är att Liam inte har turkisktpåbrå och är avlad i alanya
Citera
2008-02-15, 17:41
Medlem
Crazy J Davolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Det enda som inte passar in i WT bilden är att Liam inte har turkisktpåbrå och är avlad i alanya

"- Förutom att jag får prioritera bort vissa saker och intressen som jag gjorde förut så är den största förändringen att jag mår bättre, Liam gör mig glad."

Typiskt WT att skaffa barn för att själv må bättre. Gå till psykolog istället, ego!

"Och slutligen, vad har varit de bästa med att få Liam?

- Att jag känner mig behövd."

Återigen. Barnet har kommit till för att bättra på moderns dåliga självkänsla.

Sen betvivlar jag inte at hon älskar och sköter sin pojk rätt. Men ändå tycker jag det är fel att skaffa barn av egoistiska skäl. Man ha rinte rätt till barn. Barnet har däremot rätt till dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in