2006-04-25, 03:32
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerHauer
Kan några speciealla sporter anknytas till W T?

Jag tror mig tycka att "sporter" som tractor pulkling och monstertrucking är rätt white trash. i alla fall i USA..
All motorsport och sport med djur inblandat, typ trav, agility och kaninhoppning etc.
Citera
2006-04-25, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrhY
All motorsport och sport med djur inblandat, typ trav, agility och kaninhoppning etc.
Nee! F1, WRC och trav hör definitivt icke till WT
Traktorpulling och monstertruck skit däremot, det hör till WT
Citera
2006-04-25, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liten_smurf
De har många barn. Oftast med olika män.
Skaffar barn vil tidig ålder (läs fjortis) och när de är i 30 års åldern så har de vitblond slitet färgat hår med tydlig utväxt och är rynkiga i ansiktet och stinker rök eller tjocka med smutsiga håliga kläder, oftast sol-linnen.
Finns mycket white trash folk i östra göinge trakten.

Heheh, kom på nu fan.
Jag har ju några äkta WT grannar va fan!

Den ena bruden vet int vart ungens farsa är. Hon är små fet och går runt i röda mysbyxor 25/26 år.

Den andra är faktiskt riktigt het, men har också en unge, vars pappa sitter i finkan för mord 25/26 år hon med.

Sen har man ett par alkisar också men dom kan la man inte räkna som WT?
Det är sånt som hör till.
Citera
2006-04-25, 14:23
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Hon ser ut att vara tagen direkt från filmen "Gummo"!

jag alskar gummo, Och den amerikanska white trash kulturen.. Konst!

Oavsett vilken slags white trash man ar... brittisk svensk amerikans eller var som helst.. so tror jag man inte langre ar det om man sjalv ar medveten om att man kategoriseras som white trash... ar det sa?
Citera
2006-04-25, 14:34
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Läste en artikel på WT-tidningen Bajenbladets hemsida om kändisar som ger sina barn knäppa namn (Noa Månfare, Love Linblå et cetera). Det, om något, är lika WT, som Conny, Sonny och Ronny.
Tycker det låter mer rödvinsintellektuellt...
Citera
2006-04-28, 21:02
Medlem
pjtrs avatar
Intressant att ingen nämner det här femonemet med ett svensknamn, ex fattiga, lågutbildade, underklassen. Det kanske känns lite för grovt för de flesta här. "Jag hatar fattiga/låg utbildade/underklassen. White Trash kan man däremot slänga ut sig lite hursom helst. Lär känna människorna plz, de är trevligare än ni tror bakom era isolerade datorer.
Citera
2006-04-28, 23:53
Medlem
Katzespeiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjtr
Intressant att ingen nämner det här femonemet med ett svensknamn, ex fattiga, lågutbildade, underklassen. Det kanske känns lite för grovt för de flesta här. "Jag hatar fattiga/låg utbildade/underklassen. White Trash kan man däremot slänga ut sig lite hursom helst. Lär känna människorna plz, de är trevligare än ni tror bakom era isolerade datorer.
Ta det inte så seriöst betrakta det som en humortråd istället.
Citera
2006-04-29, 17:46
Bannlyst
Enligt studier på Stockholm Universitet är det vanligare att White-Trash poliser jobbar med flygplats bevakning i stället för ordning.

Men jag vet inte, kanske
Citera
2006-04-29, 18:17
Medlem
Några av de där namnen är typiska tattarnamn. Det konstiga är dock att de (om man ska följa trådens analogi) har valt att stå på rätt sida av lagen för en gångs skull.

Många är de Conny, Jonny, Ronny, Sonny, Lenny som sitter på kåken och drar linor med amfetamin.
Fast nu hörde jag senast att de skulle få ett preparat med ett slags amfetamin för att lindra sin ADHD/DAMP.
Citera
2006-04-30, 00:09
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pogo_Pedagog
Några av de där namnen är typiska tattarnamn. Det konstiga är dock att de (om man ska följa trådens analogi) har valt att stå på rätt sida av lagen för en gångs skull.

Många är de Conny, Jonny, Ronny, Sonny, Lenny som sitter på kåken och drar linor med amfetamin.
Fast nu hörde jag senast att de skulle få ett preparat med ett slags amfetamin för att lindra sin ADHD/DAMP.

Word.
Det är väl ett allmänt faktum att ALLA som heter ex. Ronny, Conny, Sonny, Kenneth etc. är kriminella?
Citera
2006-04-30, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vigilante
Nja... med tanke på Bolts ynka tankeverksamhet så är det troligt att hon styrs av en sk. God Man.

hahaha, du räddade min dag.
Citera
2006-04-30, 22:09
Medlem
Saltets avatar
Om man ser en grupp poliser, t ex en piketbesättning, och ropar Roger, så lystrar minst två av dem.

När jag gick i mellanstadiet fanns en brödratrio där; Conny, Lenny och Jimmy.
Dom trodde stenhårt på att deras pappa var firad idrottsstjärna utomlands.
Alla vi andra visste att gubben satt inne för upprepade våldsbrott. Han syntes aldrig till under mina sex år på lågis/mellis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in