2006-12-14, 18:29
Medlem
JEzuss avatar
Sjukt WT att dricka Cola på Lucia. Dricker det säkerligen till julmaten också.

Jag har en WT-fråga, i vilket land finns det flest WT människor i? Många skulle säga USA pga uttrycket kommer därifrån och för att så många bor i trailerparks, men för mig känns england som ett hett alternativ då så många vanliga "svenssons" är WT. Hela WT städer om man så säger.

En annan WT grej är att inte kunna äta fisk för att det är ben i dem.

Mvh
Citera
2006-12-14, 18:42
Medlem
Viveqas avatar
WT tror att "äta nyttigt" betyder att bli vegetarian och bara äta råa grönsaker, vilket man inte gör eftersom man inte är en kanin, också blir man ju undernärd utav det.
Citera
2006-12-14, 19:26
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus

Jag har en WT-fråga, i vilket land finns det flest WT människor i? Många skulle säga USA pga uttrycket kommer därifrån och för att så många bor i trailerparks, men för mig känns england som ett hett alternativ då så många vanliga "svenssons" är WT. Hela WT städer om man så säger.

Mvh

Störst andel skulle jag också kunna tänka mig Storbritannien. Hela landet är ju fyllt av mänskligt avträde som passar perfekt i WT-mallen.
Citera
2006-12-15, 00:29
Medlem
schmaoings avatar
Citat:
Många skulle säga USA pga uttrycket kommer därifrån och för att så många bor i trailerparks

Trailerparkmänniskor är inte WT utan en klass för sig. De säger inte trailerpark utan trailerperk
Citera
2006-12-15, 00:41
Medlem
stigmas avatar
Att föda fula barn är WT. Att sedan förfula barnens fulhet ännu mera genom osund mat är ännu mera WT.

Godnatt.
Citera
2006-12-15, 08:07
Medlem
BRZMs avatar
Citat:

Mvh

Håller med dig. England absolut. Överviktiga och vidriga. Majoriteten är djävligt fula också. Se bara på deras klassiska frukost. Tvi fan! Ägg, bacon, baked beans, sausages.

Inte ens värt att kallas frukost tamigfan.
Citera
2006-12-15, 08:37
Medlem
Sepps avatar
Citat:

Mvh

Härlig tråd, har precis börjat läsa den. England är nog ett hett tips. Säger du en hel stad som är WT är det ju utan tvekan Birmingham, när jag var där gick de omkring i träningsoverall till och med på puben.

Men utan tvekan är det ändå Sverige som är värst, här utgör WT inte en del av befolkningen utan snarare den absoluta majoriteten. Var finns det mer fula, exakt likadana ikeahem? Skillnaden här är nog att WT aktivt försöker härma vad de tror att bättre och finare ideal. Det gör dem faktiskt ännu mer WT.
Citera
2006-12-15, 08:56
Medlem
BRZMs avatar
Håll i er!

Här kan ni läsa chatten med Linda "Bionda" Rosing!http://aftonbladet.se/vss/noje/story...950397,00.html
Citera
2006-12-15, 09:52
Medlem
BRZMs avatar
Min kvinna kom på ett till WT-tecken (kan mycket väl ha tagits upp tidigare i tråden men skitsamma): Ge tatuering till skitungen i 15 (alt. 18)-årspresent. Mig veterligen går det bra med föräldrars tillstånd då man är under 18, kan ha fel.

Sedan är det WT att ta hål i öronen på barn som är 1,2 år. "Liten men tuff!" FYFAN.
Citera
2006-12-15, 10:23
Medlem
JEzuss avatar
http://www.zatzy.com/showthread.php?t=283928

en hyfsat tät WT tråd
folk har ganska många fina wt attribut, see for your self
Citera
2006-12-15, 10:29
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
http://www.zatzy.com/showthread.php?t=283928

en hyfsat tät WT tråd
folk har ganska många fina wt attribut, see for your self

Citera
2006-12-15, 11:09
Medlem
CGGHs avatar
Läs om denna feta äckliga Wt-hora som lämnar ut sig i Aftonbladet, allt för att vara med i tidningen

http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna...955412,00.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in