2007-03-25, 20:55
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortoriello
Att gå inne i ett stort köpcentra och gapa och skrika i mobiltelefonen. Gapa och skrika i densamma om huruvida ens nye varit otrogen med ens bästa väninna och vad man tyckte om detta och hur man ville lösa detta och...
Detta alltmedan ens barn sitter i kundvagnens stol.

Gapandet= det yttersta tecknet.
Usch.

Helst ska dom ha minst ett till barn i 10-årsåldern som springer runt och plockar saker på hyllorna i mataffären som den vill ha, detta svarar wt-mamman med att skrika på barnet. Barnet skriker gärna tillbaka.
Citera
2007-03-25, 20:57
Medlem
OBS! Ica, kom hem till mig och fika

Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Helst ska dom ha minst ett till barn i 10-årsåldern som springer runt och plockar saker på hyllorna i mataffären som den vill ha, detta svarar wt-mamman med att skrika på barnet. Barnet skriker gärna tillbaka.

Kanske 10-åringen var hos sin pappa, då? Du vet; alla barnen har ju olika pappor...
Eller så "plockade 10- åringen på varor" i en annan affär? Detta med sin pappa, då...

Det finns ju så många olika slags "affärer", så...
Citera
2007-03-25, 21:38
Medlem
Callebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Det gör väl för bövelen wt med? :P

Tycker inte ens de är jämförbart :S. Men det beror kanske mycket på åldersgrupper..
Citera
2007-03-27, 16:14
Medlem
White Trash har redan köpt biljetter till Monster Jam på råsunda och kommer definitivt att köpa ett par T-shirts på plats med "balla" bilar på!
Citera
2007-03-27, 16:20
Medlem
Några andra signum på WT är att alla pojkar har namn som slutar på Y och att när föräldrarn inte får köpa TV´n på kredit på EL giganten beroende på betalningsanmärkningar så låter man barnet köpa TV´n istället som endast är 8 år gammal men som snart har sin första men säkert inte sista anmärkning.
Citera
2007-03-27, 19:33
Medlem
koffeinists avatar
Billigt krimskrams i öronon på brudarna, typ stora ringar med diameter på 10 cm, ofta gjorda av hårdplast, de ska gärna skramla!
Citera
2007-03-27, 22:15
Medlem
Träffade på ett par underbara wt idag på Maxi (var ovanligt mycket wt där idag faktiskt... Willy's stängt?)

Pappa wt (kortväxt, lite rund) stod och öste ner Ramen-nudlar i sin shoppingvagn. Tydligen gick det bara bra med "orientalisk" smak så jag stod och tittade på medan han grävde som en galning. Bakom honom stod hans dotter på ca 10 år och sa "Det räcker med nudlar nu pappa!" Pappan svarar med huvudet långt ner i lådan "Nä, bara lite till". Han köpte minst 25 paket, samma smak.
Citera
2007-03-27, 23:00
Vissa dubbelnamn bara stinker WT enligt mig. Eva-Lotta, Bert-Åke, Sven-Ronny osv är heeeemska, får jag någonsin en avkomma så blir det inget jävla dubbelnamn iallafall.
Citera
2007-03-28, 01:34
Medlem
När jag är på Netto ser jag massa white trash. Typ alla köper flaskvatten. Liksom dunkar upp 6 stycken 2-litersflaskor på bandet och betalar sedan glatt. Men detta är väl kanske inte något wt-fenomen att betala för vatten som man kan få gratis i kranen?
Citera
2007-03-28, 09:09
Medlem
Tolvans avatar
Här har vi ett bra exempel på WT här på Flashback: http://www.flashback.org/showpost.p...4&postcount=16 Stavar som ett arsle (till och med värre än jag) lever på bidrag och är ung och förälder. Låter som min granne nästan.
Citera
2007-03-28, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Ha ha! Grand Garbo måste vara WT-moderskeppet!

Kommer ihåg att jag häpet utbrast: "Och de kallar OSS lantisar?" efter tio minuter därinne. Pricken över "i" var dock coverbandet som körde Ledin-låtar och där sångaren hade på sig ett par tigerrandiga shorts och en t-shirt med texten "Amatörgynekolog". Framför scenen står två 50-taggare i fjortiströjor som visar magen och försöker desperat få bandets uppmräksamhet. Så fort jag hör någon människa från Storstockholmsområdet säga något nedlåtande om NÅGON annan del av landet, eller världen, så behöver man bara nämna Grand Garbo så blir det ganska tyst.

Sitter just nu i soffan med bultande hjärta och rodnande kinder. Hur i h-e kunde vi låta det gå över 200 sidor innan någon för första gången nämde Tomas Ledin, alla medelålders lansorts-WT´s absoluta favoritartist. Pinsamt!
Citera
2007-03-28, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Different
Sitter just nu i soffan med bultande hjärta och rodnande kinder. Hur i h-e kunde vi låta det gå över 200 sidor innan någon för första gången nämde Tomas Ledin, alla medelålders lansorts-WT´s absoluta favoritartist. Pinsamt!
http://www.flashback.org/showthread...=142482&page=4
Men du har nästan rätt -- två sidor till.
http://www.flashback.org/showpost.p...3&postcount=37
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in