Citat:
Ursprungligen postat av
Europe
[text om mångkulturens reträtt]
Skitbra! Ja jag menar det. Du sammanfattar mycket av det som hänt. ESC blev ingen multikulturshow utan vanns av blonda danskan
Emmelie de Forest, AB:s drag att fira nationaldag med bild av svensk flagga på moské gillade ingen, förortshjältar som Behrang Miri och Megafonen har negativt propagandavärde. Och som även antyds var nationaldagen i år nedtonad vad gäller multikultur. Man kan säga: jul och midsommar är traditonella svenska högtider och kommer att fortsätta vara det. Sveriges 7 miljoners vita majoritetsbefolkning låter sig inte trampas på längre -- och eliten börjar ana det.
Vi står inför ett tillbakarullande av PK-ismens gränser. Det sker med små steg men de steg som görs är väl förankrade i folkdjupet -- och därför irreversibla. Jag har nämnt dem i denna tråd som "baksismens död" (Behrang Miris fiasko är del av detta) och "sahlinismens död" (normativ mångkultur funkar inte längre).
Men det finns mer tecken i tiden. Till exempel börjar författarna nu släppa sargen. Nåväl, än är det bara jag som skriver skönlitteratur om PK-ism, men vi får väl se på sikt om fler kommer med i korståget. I
"Melina Starr -- agent i befrielsen av Sverige" berättar jag om Melina Starr, anställd i en säkerhetsfirma år 2013. En viss Egon Dribbling är det stora hotet säger hennes chef. Dribbling har en stiftelse, Svenskfientligt centrum, som gör allt för att motverka Sverige och svenskar. Dribbling beskrivs som varande...
Citat:
... född i Växjö. Vapenvägrare. Jur kand i Uppsala, sedan arbete för Röda Korset och Svenska Freds- och skiljedomsföreningen. 1995 grundade han SFC, lika med Svenskfientligt Centrum. Det är en stiftelse som ger ut tidningen Svenskfientlig Nu! Dessutom publicerar man pamfletter och håller föredrag i skolor och på arbetsplatser. Temat är att det sedvanliga Sverige är dåligt och att etniska svenskar inte finns.
- Sjukt, sa Melina. Det är ju rena antivitismen!
- Visst är det det, sa Topsy. Man heter inte förgäves ”Svenskfientligt Centrum”. Man har en 100% negativ agenda: att motarbeta etniska svenskars existens och rätt till detta land. Landet ska, via massinvandring, ges till ”nysvenskar”.
Men sedan börjar Melina, hennes chef Topsy och några till att bekämpa Dribbling och SFC. SFC:s kontor i Vasastan blir i processen ödelagt. Det låter i följetongens
del 12 så här. Melina frågar en viss tidpunkt Topsy vad som hänt med SFC, och Topsy svarar:
Citat:
- Det har lagts ner. Dess kontor i Vasastan har ödelagts och övergivits. Det var en oförutsedd bonus...! Det gula funkishuset stormades av en uppretad folkmassa. Det skedde den 12 maj. När det gick upp för folk att SFC inte vill Sveriges väl, tvärtom, att SFC är en vidrig, antivit operation, då tog det hus i helvete. Svensken reste sig mot sina förtryckare, bröt sig in i Vasastads-kontoret, slängde ut möbler och dokument. Och personalen tvingades fly från taket i en helikopter.
- Wow. sa Melina.
Nåja, detta är bara en text jag roade mig med att skriva och lägga upp tidigare i sommar. Har vi förutom detta några substantiella bevis på att PK-ismen går bakåt? -- Man kan ju tänka på vad jag sa häromdagen om "internethögern"; varje dag bänkar sig dess 500.000+ användare för att ta del av regimkritiska, oppositionella sajter. Man läser sådant som Realisten Avpixlat Exponerat Fria Tider Petterssons Robsten Gotiska klubben Helena Palena 476 Karpstryparn Jan Milld Thoralf Alfsson Kent Ekeroth Nationell.nu Ulmerkotten HAX Wiseman's wisdoms Skrivarens blogg Nordfront Oskorei Solguru Rent principiellt Gudomlig komedi Corneliadahl med mera med mera.
Dem jag nämnt finns i detta flöde, "Riktiga Nyheter". Det är en vital yttring av regimkritiska bloggar och sajter. Det är verklighetens folk som håller på att ta tillbaka sitt land.
You can't beat the power of the internet...! Den utveckling vi ser framför oss är episk. MSM går under. Nya krafter kan omvandla partierna inifrån; detta har har hänt förr. Nytt i bilden är MSM:s död och det ska bli intressant att följa. MSM, dess printdel, är en onödig mellanhand i förmedlandet av annonser, underhållning, "news and views".
"Eliten" håller fast med näbbar och klor. Men den kan inte stå emot internets, och därigenom folkets, makt. Därför är det viktigt att varenda människa inser sin egenmakt, ställer sig upp och säger ifrån.