2019-02-12, 18:43
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
Idag skriver både Nordfront och Samhällsnytt synkront om situationen för lärare i mångfaldens lyckoland. Att lärarkåren länge varit en stark proponent för ökad massinvandring till Sverige är förstås intet nytt. Nu börjar dock konsekvenserna på allvar ge sig tillkänna för den öppenhjärtiga yrkesgruppen.

I likhet med poliskåren ökar avhoppen lavinartat, skriande lärarbrist till trots. Den orsak som anges är rätt och slätt den försämrade arbetsmiljön, vilket uppkommit till följd utav flyktingimporten. Lärarnas A-kassa uttalar förstås inte kopplingen utan överlåter det givetvis till Samhällsnytt att göra.

På Nordfront uppmärksammas samtidigt "mångfaldsrektorn" i Skurup, som fick stryk av invandrare. Till saken hör också att "mångfaldsrektorn" är politiskt aktiv i såväl Moderaterna som Pride. Det är en intressant läsning inte minst ur ett psykologisk perspektiv där den kognitiva dissonansen avslöjas och vederbörande ansätts av såväl "rasister" som antifascister efter misshandeln.

Tragikomik i kubik..

https://samnytt.se/lavinartad-okning...-arbetsmiljon/

https://www.nordfront.se/mangfaldsre...invasionen.smr

Påminner om idioten Fredrik Segerfeldts besök i verkligheten i somras.

Citat:
”Chockartat att gästa skolans verklighet”

I somras anmälde jag mig till en lärarvikariepool och åkte snabbt i väg på mitt första uppdrag, ett gymnasium i Stockholms innerstad. Det jag hamnade i var en form av krig, skriver författaren och debattören Fredrik Segerfeldt.

Min största oro inför min tid som lärarvikarie var bristande kunskaper i sak. Att eleverna skulle inse att jag inte är någon historiker *eller att jag bara har 20 poäng i engelska, att jag inte ens vet vad läroplanen heter eller hur skolan fungerar nu för tiden. Jag trodde nämligen att skolan främst handlade om *inlärning och att läraryrket primärt gick ut på undervisning, att förmedla kunskap till unga människor så att de sedan klarar sig i vuxensamhället. Ack så fel jag hade.

På frågan hur sådana uppförsbackar ska hanteras svarade en kollega uppgivet: ”De vet att de kommer att få F. Men de är här för att få lunch och SL-kort. Och det är bättre att de är här än ute på stan och hittar på jävelskap.” I det här fallet hade skolan alltså reducerats till en avstjälpningsplats. En förvaring för ungdomar som annars skulle begå brott.

https://www.dagenssamhalle.se/nyhet/...rklighet-24748

Svensk skola i ett nötskal. Egentligen är det väldigt märkligt att lärarkåren har varit bland de mest drivande för massinvandring och postmarxism i Sverige, de är ju några av de första att märka av den förändrade verkligheten. Det visar nog hur framgångsrik den ideologiska indoktrineringen har varit på landets lärarhögskolor. Istället för att ifrågasätta den rådande ideologin har lärarkåren som en konsekvens av förfallet inom svensk skola jobbat ännu hårdare med att implementera kulturmarxismen och varit bland de mest högljudda förföljarna av oliktänkande. Hur många lärare har man inte läst om som "brunnit" för afghanska "barn" och flyktingamnesti och liknande genom åren.
Citera
2019-02-12, 18:45
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Jag får redan nu lätt huvudvärk när jag tänker på alla filmer på TV och långa artikelserier i Bonnierpressen som kommer att veva material om 1930-talet i Europa.

Och massor av svartvita nazister och förintelseläger både på Discovery, History Channel och SVT. Och mer övertydligt kritvita folkhemstrygghetstörstande LO-filmer om hur bra det är i Sverige. Såna där kritvita filmer som när man frågar LO inte alls är kritvita.

Det har ju dock redan gått för långt, och det enda som kommer hända är att att dom kommer predika för redan frälsta - alltmedan vi ofrälsta kommer att titta ännu mindre på TV och läsa ännu mindre Bonnierpress.

Vi får väl se om Svenska Hitlerbloggen återupptar artiklarna som omnämns i "Dagens Hitler"-tråden kommer att intensifieras:

(FB) Dagens Hitler: publiceringar om nazismen i svensk media

Fast vi har ju redan sett Löfvén & Co förespråka ett svenskt "förintelsemuseum" och att Ingrid "det finns ingen svensk kultur" Lomfors och hennes inomjudiska angelägenhet Forum för levande historia skulle få mer inflytande.

Men det blir lätt att man får kväljningar. Det är lite som att gå "all-in" för att sälja bögporr till en befolkning som efterfrågar hetroporr. Det blir liksom inte bra, trots att det är porr man säger sig pracka på oss.

Det är nästan rätt, men bara nästan.
Senast redigerad av Nostradumbass 2019-02-12 kl. 18:48.
Citera
2019-02-12, 18:49
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Jag hör vad du säger. Men frågan infinner sig då, vad ska vi då ha istället? Svenskar har varit vana med att vi kan lita på våra valda företrädare och statliga tjänstemän. Så har det varit historiskt. Man har tolererat att betala skatt för att man fått en massa grejer. Polis, brandkår och diverse samhällsservice. Detta börjar nu krackelera. Polisen finns inte överallt. Vi kan inte släcka skogsbränder. Vi kan inte underhålla infrastruktur.

Tilliten i samhället är på upphällningen. Ingen litar på politiker, ingen litar på media. Alla försöker krampaktigt att upprätthålla bilden av en fungerande samhällsservice. På sina ställen bildas medborgargarden osv. där samhället har dragit tillbaka sin närvaro.

Vi får klara mer och mer själva. Och samtidigt betala för någon annan. När politikerna kommer med "tråkiga besked" till folket sker det under poliseskort. Då finns polisresurser.

Så vad tycker du vi ska ha istället?

Det finns tyvärr inte så mycket att göra i nuläget. Processen kommer ha sin gilla gång fram till den stöter emot den oundvikliga bergväggen som stipuleras av gränserna för faketillväxt i ekonomin och de termodynamiska naturlagarna.

Dystopin är inbyggd i systemet vi har skapat och som har gynnat oss något enormt i vårt välstånd, levnadsstandard och livsstil, fast som med allt annat som är en motsägelse av den obevekliga objektiva verkligheten har sitt eventuella äreminne bakom sig.

Den ständiga jakten på tillväxt i kombination med senkapitalism och begränsade naturtillgångar ger denna typen av yttringar, där tillgångar stjäls från de få kvarvarande produktiva, via värdelösa mellanhänder, staten, hjärntvättarapparaten och kolonisatörerna, delas ut till de som är marginellt produktiva och helt ickeproduktiva allt för att ge sken av "tillväxt".

Mitt råd är att göra dina tillgångarna redo för en snabb transport antingen till vårt grannland, som etablissemanget en gång svek, möjligen över pölen till Trumpland där de besitter en enorm militär hegemoni som vakar över det kapital som möjliggör välståndet i västvärlden, eller längre österut där en verklig ekonomisk tillväxt fortfarande råder.

Skit i dom andra, skeppet folkhemmet har förlist för länge sedan. Tänk så här; så länge det finns någon oas där det fortfarande produceras något av värde av och för människorna är där du ska befinna dig. Och njut så länge det varar.
Hope is for suckers
--Alan Watts
Citera
2019-02-12, 18:59
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebeltag
Citat:
If they don’t, the European Union will go the way of the Soviet Union in 1991. Neither our leaders nor ordinary citizens seem to understand that we are experiencing a revolutionary moment, that the range of possibilities is very broad, and that the eventual outcome is thus highly uncertain.

Det låter nästan som att Soros beklagar Sovjetunionens fall. Dessutom kan man se hans formuleringar som ett medgivande av de uppenbara likheterna mellan EU och Sovjet. Ska nu även postmarxismen falla? Vad ska i så fall ersätta den?

Visst känner man skadeglädje, men man ska ha i åtanke att ju räddare globalisterna är desto farligare lär de bli.

Likheten med Sovjetunionen är uppenbar, men någon annan utgång var inte möjlig.

Soros har haft oförskämdheten att kalla sin stiftelse "The Open Society", men hade han läst Popper hade han inte drivit en så utopistisk politik under alla dessa år. Utopismen kan bara leda till irreversiblt kaos, rentav storskaligt våld.
Citera
2019-02-12, 19:01
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Tror att George Soros varnar eliterna om att de kan hamna i samma läge som Sovjets nomenklatura om de inte ta till bryskare metoder mot nationalisterna.

Just Sovjets nomenklatura klarade övergången betydligt bättre än folket i gemen. Gled över sömlöst till att utgöra den nya nomenklaturan.

Meet your new boss. Same as the old boss.
Citera
2019-02-12, 19:04
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longbow4y
Citat:
As a result, the significant portion of the electorate that remains pro-European has no party to vote for.

Ironiskt, i Sverige är problemet exakt det omvända när såväl SD som V gått och blivit pro-, eller åtminstone naiva EU-förespråkare.
Citera
2019-02-12, 19:18
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Där tror jag att du har fel samtidigt som du har rätt Du har ju nämligen rätt i att det handlar om röstboskap, självklart!
Det är ju därför som Soffan har blivit en belastning för partiet när hon nu har börjat reta upp boskapen genom att
motarbeta islamism, hedersvåld och andra spännande mångkulturfenomen. Läste någonstans att Anna J har goda kontakter med MMRK och att missnöjet med Soffan tog fart när hon (Soffan) stoppade en islamistförhärligande teaterföreställning.

Se till exempel vad Magnus Ranstorp skriver på twitter.

Urban Ahlins problem inom S med anonyma anklagelser började när han å sin sida motsatte sig Omar Mustafas upphöjelse inom S. Man kan skönja ett mönster.

Jaha... du har alltså gått på myten om västerlandets skuld? Vore det inte för oss Svenskar så skulle livet i Afrika och övriga världen vara underbart med fred och rikedom.

Kan hålla med om en sak, att störta diktatorer i hopp om att skapa demokrati har varit fel. Minns hur mitt yngre och naiva jag störde sig när olika tyranner försökte förklara för västerländska journalister att demokrati nog är bra men att det inte skulle fungera i just hans land eftersom folket där inte skulle kunna hantera demokrati. Patetiska undanflykter tänkte jag då!

Nu inser jag att de hade rätt, dessa länders problem berodde varken på väst eller tyranner, problemen berodde och beror på folket. De har bara (precis som vi, tyvärr) de ledare de förtjänar.

Visst har vi en skuld i frågan, det är dock inget personligt, det handlar om dominans över naturresurser.

Sådant är det ekonomiska systemet funtat, vinnaren skriver historien. Det hade varit exakt likadant om, låt säga, Kineserna eller Araberna först industrialiserats, troligen skulle det te sig mycket värre för oss än det elände vi tillfogar dem, om så skulle varit fallet. Så jag har inga moraliska betänkligheter angående detta, bara konstaterar fakta.

Anledningen till att dessa länder är jordklotets rövhål är en direkt analogi om varför du har ett rövhål. Någonstans måste skiten ut, det stinker, är inte vackert och ingen vill vältra sig i dyngan.
Citera
2019-02-12, 19:25
Medlem
longbow4ys avatar
Citat:
Helt plötsligt så framstår ett antal inrikespolitiska ställningstaganden förklarliga. Att SD plötsligt blir mer pro EU och utfallet i regeringsbildningen etc.

Har Soros varit en av dirigenterna eftersom han anklagar den sittande regimen i EU för att vara lika passiva som politbyrån i Sovjet?

För varje utropstecken så uppstår ett nytt frågetecken.

Givetvis en slump.
Eller hur?

Jag ser det som för varje frågetecken som rätas ut blir det ännu ett utropstecken.
Och givetvis en ren slump. Eller?

Ni har väl sett valslogan från LO för EU valet?

"Trygghet för vanligt folk" och "Ta tillbaka kontrollen!" är de främsta slagorden i LO:s valplattform inför Europaparlamentsvalet.

En riktig folkkampanj. Riktad mot ....trumvirvel... SD. Jodå så är det.
LO uppmanar medlemmarna att rösta på S i EU-valet för att svenska arbetsvillkor ska försvaras.
SD ses som huvudmotståndare.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-sd-i-eu-valet

När hade SD makt i EU? Vem är det de egentligen vill ta makten ifrån?

Själva anger de ... sig själva som makthavarna:
– Högern i Europa vill flytta tillbaka den kontroll vi fått de senaste åren, säger Thorwaldsson.
Folkfront 2.0 mot högern är igång. M och KD blev över en natt avgrundshöger.

Och alltihop handlar om synen på migrationen och mångkulturen. M+KD lyfte frågan lite försiktigt och det räckte för att kräkreflexen skulle slå till i S och LO. Likt Pavels hundar reagerar de på stimuli av den rätta sorten helt utan att tänka.
Citera
2019-02-12, 19:27
Medlem
Citat:
Jag menar beträffande SD att den skitstormen som det samlade vänsterliberala etablissemanget med regimtrogen media kommer att utsätta eventuell opposition för kommer att få trumeld vid Verdun att framstå som smatterband. Allt som går att avlossa kommer att avlossas i ett magnifikt mediakrig mot svenskarna och för globalismen och EU. Men kanske är aikido den enda metoden att tillämpa då?
Verbal aikido förutsätter att motparten lyssnar. Det gör inte de här människorna. Det man ska göra är att ge igen med samma mynt, öga för öga och tand för tand (gammaltestamentlig moral). Om de anklagar - anklaga tillbaka. Urskulda dig aldrig. Acceptera aldrig deras premisser.
Citera
2019-02-12, 19:50
Medlem
NorthernAngels avatar
Genrellt om Soros artikel. Han tolkning av situationen och möjliga utfall är ju ungefär densamma som den tolkning nationalister gör; bara ur ett motsatt perspektiv angående vad som är önskvärt. Jag tror artikeln därmed stärker hans fiender för han skriver exakt det som de anklagat honom för.

Detta kan bli ett riktigt smutsigt EU-val.

Citat:
Får ge dig en eloge för utmärkt närläsning och tolkning av vad den gamle globalisten avslöjade. Helt plötsligt så framstår ett antal inrikespolitiska ställningstaganden förklarliga. Att SD plötsligt blir mer pro EU och utfallet i regeringsbildningen etc.

Har Soros varit en av dirigenterna eftersom han anklagar den sittande regimen i EU för att vara lika passiva som politbyrån i Sovjet?
För varje utropstecken så uppstår ett nytt frågetecken.
Edit: Jag menar beträffande SD att den skitstormen som det samlade vänsterliberala etablissemanget med regimtrogen media kommer att utsätta eventuell opposition för kommer att få trumeld vid Verdun att framstå som smatterband. Allt som går att avlossa kommer att avlossas i ett magnifikt mediakrig mot svenskarna och för globalismen och EU. Men kanske är aikido den enda metoden att tillämpa då?

Jag förstår inte riktigt vad du menar med ditt edit men SD kommer aldrig springa Soros ärenden. De hatar honom djupt men måste vara försiktiga med hur de uttrycker sig, de kan dömas enligt svensk lag om åsiktsbrott eftersom han tillhör en viss grupp.

Citat:
Tror att George Soros varnar eliterna om att de kan hamna i samma läge som Sovjets nomenklatura om de inte ta till bryskare metoder mot nationalisterna.
Men ja - Problemet är ju att man i samband med större omvälvningar inte vet vad det är som till slut hamnat i topp när tumultet slutat. Det händer ju grejor dagligen och när exempelvis LO helt plötsligt efter 100 år har möte med Vänsterpartiet så förstår man att nya allianser planeras och prövas. Både i Sverige och internationellt.
Det är den klass som håller på att förlora sina privilegier och sitt levebröd som släss med ryggen mot väggen. Då är de villiga att göra vad som helst för att behålla sin ställning. I en demokrati kan de likt Fjamåt ljuga väljarna rätt i ansiktet och i mer totalitära system ta till vapen mot folket. Macron är ju ett exempel på en liberal som inte har några problem med att skicka imperiets stormtrupper mot protesterande medborgare för att använda olika former av våld. Då naturligtvis ett gott liberalt och försvarligt våld.
Hur kommer det liberala rymdimperiet EU att slå tillbaka mot de nationalistiska rebellerna? Vem som är den rynkiga onde Palpatine som lurar i skuggorna är rätt uppenbart.

Kom ihåg att den sovjetiska eliten från kommunistpartiet blev kvar, de bytte bara sida. De blev oligarker och politiker i nya partier. Putin är ju en av dem. Vår socialliberala elit kommer inte offra sig för EU, de kan snabbt byta sida.
Citera
2019-02-12, 19:54
Avstängd
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrwdtj
Påminner om idioten Fredrik Segerfeldts besök i verkligheten i somras.

https://www.dagenssamhalle.se/nyhet/...rklighet-24748

Svensk skola i ett nötskal. Egentligen är det väldigt märkligt att lärarkåren har varit bland de mest drivande för massinvandring och postmarxism i Sverige, de är ju några av de första att märka av den förändrade verkligheten. Det visar nog hur framgångsrik den ideologiska indoktrineringen har varit på landets lärarhögskolor. Istället för att ifrågasätta den rådande ideologin har lärarkåren som en konsekvens av förfallet inom svensk skola jobbat ännu hårdare med att implementera kulturmarxismen och varit bland de mest högljudda förföljarna av oliktänkande. Hur många lärare har man inte läst om som "brunnit" för afghanska "barn" och flyktingamnesti och liknande genom åren.
Verkligen, det belyses av Nordfront i den "förälder" som händelsevis råkar vara just lärare och kommenterar ett inlägg rektorn skrev om afghaner på Facebook:
Citat:
En förälder kommenterade händelsen till Lokaltidningen.se i början av februari:

— Det måste kännas fruktansvärt för dem, när den som har det yttersta pedagogiska ansvaret på skolan uttrycker sig så här. Han säger rakt ut att de ljuger om sin ålder. De har redan den tragiska bakgrund de har och så misstror man dem ytterligare. Givetvis har han yttrande- och åsiktsfrihet, men som rektor bör man dela skolans värdegrund om allas lika värde och ha förståelse för olika människor och kulturer. Annars anser jag inte att man är lämplig att ha den positionen, säger föräldern som själv arbetar i en skola i en annan kommun.
Nog fungerar den marxistiska indoktrineringen på landets lärosäten alltid. Dessa två exempel, rektorn och läraren, skulle enkelt kunnat vara samma person vid två skilda tillfällen - alltså före och efter misshandeln. Med det sagt sägs som bekant att skadeglädje är den enda sanna glädjen. Det är en given reaktion när en sån här typ drabbas till den milda grad att hens regnbågsskimrande världsbild rubbas.
Senast redigerad av 88g14flashplant 2019-02-12 kl. 20:00.
Citera
2019-02-12, 20:04
Medlem
Repatrieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Nej, jag är inte muslim och försvarar definitivt inte allting som muslimer gör eller alla tolkningar av den islamska tron. Jag är inte förtjust i slöjor, omskärelser av barn, månggifte, tvångsgifte, hedersmord, islamistisk terrorism eller för den delen brutala dödsstraff. Jag är heller ingen vän av Sharia och medger att profeten Mohammed inte alltid agerade på ett sådant sätt som vi sådär 1400 år senare skulle betrakta som någonting gott. Jag kan dock göra distinktionen mellan dogmatiska fundamentalister (ISIS) och muslimer som känner sig trängda av västerländsk (och israelisk) aggression och hänvisar till Gud. Jag kan göra skillnad mellan civilbefolkning och muslimska stater eller för den delen stater med en muslimsk majoritet.

Jag kan skilja på det privata, offentliga och politiska likväl som jag kan förstå olika tolkningar och variationer av religionen Islam. Den muslimska tron är inte enhetlig. Visst, alla hävdar att de är ortodoxa men uppenbart påverkas Islam av utövarnas kultur, social klass och andra omständigheter. Jag vill hävda att jag inte är förtjust i alla delar av evangelisk/karismatisk kristendomen, sionistisk expansiv judendom, internationalistisk katolicism eller chauvinistisk shinto. Trots det hatar jag inte utövarna eller på något sätt blir förblindad när jag ogillar något . Jag gillar inte Centerpartiets vänsterliberala politik men jag hatar inte centerpartister. Sedan, om muslimerna hade stannat i deras egna hemländer – då hade ingen här brytt sig om vad de gör eller inte gör. Det är kontakten med västerlandet som konflikter uppstår. När det kommer till just islamistisk terrorism så är orsakerna detta;

1. Västerlandets militära närvaro i regionen: USA har baser i MENA regionen

2. Västerlandets stöd till Israel: Djupt problematiskt givet deras ockupation av Palestina

3. Västerlandets stöd till brutala regimer: Stödet till Saudiarabien, eller talibanerna på 1970-talet eller när det begav sig Shah

4. Västerlandets ständiga militära intervention: Irak, Afghanistan, Syrien, Libyen, Kuwait osv.

5. Västerlandets omkullkastande av muslimska institutioner och folkvalda: Pågår ständigt. ”Vi” erkänner inte heller de partier och ledare som de röstar på om det inte faller ”oss” i smaken.

Om västerlandet inte hade gjort detta hade antagligen vi inte sett massinvandring från den muslimska världen (vilket orsakas av krig och fattigdom) eller muslimsk terrorism. Antagligen hade många muslimska länder varit socialistiska och långt mer ”demokratiska” (om nu det är ett mål) än vad de är idag.

Vad jag vet så är skändande av döda kroppar förbjudet i hela världen. Det brukar vara rätt hårda fängelsestraff för sådant. Ja, undantaget är kanske ISIS men det är ingen statsbildning. Israel tenderar också att begå den typen av internationell brottslighet. Syftet är att skrämma motståndarna i krig. Jag har svårt att tro att muslimer generellt sätt accepterar nekrofili som en normalitet.

Jag är inte muslim och jag har inte argumenterat för islamism. Däremot respekterar jag muslimer och anser att de bör få leva efter sin tro i sina egna hemländer. Det bör också lösa sina egna interna problem och västvärlden bör inte vara involverad i den muslimska världen. Vad jag vet så var det bland annat detta som både Rand Paul och Donald Trump gick till val på. I alla fall i GOP:s premiärval.

Vidare, det är inte muslimer som argumenterar för öppna gränser, massinvandring och erkännandes politik (mångkulturalism) men främst vita liberala protestantiska män och kvinnor. Det är de som har (tyvärr med stöd av folkflertalet) tolererar att muslimer, judar, afrikaner, latinos och asiater får invandra utan begränsningar och sedan odla sin etniska, religiösa och kulturella särart. Det är inte jag som förespråkar detta. Jag förespråkar en multipolär värld där varje etnisk, religiös och kulturell grupp har in egen nationalstat eller territorium där de kan lämnas i fred - detta inkluderar även svenskar. Jag således ingen vän av att bygga moskéer (med böneutrop) i västerländska länder. i den utsträckningen som görs idag. Däremot tycker jag att moskéer (med böneutrop) är en mycket positiv självklarhet i den muslimska världen. Det är gott att odla den inhemska religion inom ramen för den egna nationalstaten.

Jag är för invandring inom vissa gränser, är kritisk till total isolering och tror på ett inom rimliga gränser, regelbaserat internationellt system. Däremot tycker jag att människor skall få leva i fred och efter eget tycke i sin egen nationalstat eller territorium (där en nationalstat inte är gångbar). Om jag hade fått bestämma hade det antagligen världen varit en bra mycket fredligare plats än idag.
Rent svammel och ursäktande tyvärr. Mohammeds lära är en psykopatisk skitsörja som har förpestat MENA i 1400 år och nu har fått ordentligt fäste i den kontinent som en gång var dess motpol. Mohammed själv befann sig så långt ifrån en vis och from religionsstiftare som det bara tänkas kan. Hans väldokumenterade sadism är en förebild för muslimer världen över. Det är inte bara ISIS som praktiserar sadism mot icke-muslimer eller muslimer av fel sort, även de muslimska våldtäktsgängen i Malmö är influerade av denna världsåskådning. Självaste stormuftin i Egypten har förklarat att ISIS inte kna betraktas som avfällingar. Muslimer (i synnerhet deras ledare) vill definitivt ha muslimsk massinvandring till Europa och öppna gränser (fast givetvis inte i sina egna länder) eftersom deras dröm är att demografiskt ta över våra länder och förvandla dem till spegelbilder av sina egna.

Du har fortfarande inte förklarat varför du ljuger om att t ex D. Murray skulle motsätta sig islam därför att muslimer är konservativa. Det beteende är mycket märkligt för att komma från en påstådd icke-muslim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in