Citat:
Ursprungligen postat av
SvenskOpposition
Jag vet inte hur många som beskådade psykbrytet på gårdagskvällens gaygala i TV4? Hennes budskap var glasklart, de människor som proteströstat mot massinvandring och mångkultur skulle inte få finnas representerade i hennes riksdag. Jag skulle inte bli förvånad om hon kommer att lyftas fram i media i närtid. Hennes budskap är regimens: Om mångkultur och demokrati står i konflikt så måste demokratin vika sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nebeltag
En gayprofil med det osannolika namnet Silvana Imam. Här är refrängen till en av hennes mer kända låtar:
http://www.friatider.se/demonstrante...rigedemokrater
Det är hemskt med hat. Eller hur var det nu?
Citat:
Ursprungligen postat av
svallerbyttan
Hon var även med i P3 guld. Självklart avslutade hon uppträdandet med ett politiskt budskap i form av en black power hälsning.
https://www.youtube.com/watch?v=LV6OLCAAghk
Den labila radikalismen som kvinnan visade upp, och som mottogs med stormande applåder, är ett direkt resultat av den obromsade propaganda från SVT, SR, Expressen och Aftonbladet, som under flera år har framställt SD som lika klandervärda som om de vore pedofila SS-trupper.
I sinnet hos Silvana Imam så är detta den absoluta verkligheten. Det finns i deras verklighetsuppfattning ingen nämnbar skillnad mellan andra världskrigets nazister och Sverigedemokraterna.
Visserligen börjar mer cerebrala mediamänniskor på chefsposition nu försiktigt syltrygga sig till en mer eftertänksam och nyanserad position, men samtidigt är det också dessa som är direkt skyldiga till att verklighetsbilden för deras undertrupper - slösinnade artister och andra innemänniskor som Silvana Imam - nu beter sig som om fradgatuggande dödskultmedlemmar när ett, i ett internationellt perspektiv, ganska blygsamt konservativt parti som SD kommer på tal.
Skulle inte förvåna mig om sammansmältningen med IS-terrorister och radikaliserade P3-människor frångår till att vara en skämtsamt sarkastisk liknelse i den här tråden - till en verklig 2010-talets Baader Meinhof liga.