Citat:
Ursprungligen postat av
Tjyvas
Precis vad jag tänkte komma med. Förutom att vara särdeles servil inför makthavarna är han väl mest känd för att vara LU:s officiella kateder-Don Juan som deflorerar unga studentskor.
http://hd.se/mer/2010/06/04/dick-har...apsforakt-gor/
Men Dick ("Hej jag heter Dick, det betyder kuk på engelska") är medveten om varifrån vår berikande invandring har kommit ifrån.
Ändå pompöst måste det påpekas, ty alla invandrare är lika i sin olikhet gentemot svensken (vem det nu är som förfäktar idén om en helt rasren svensk det framgår aldrig, ty nyansering raserar Tricky Dicks halmgubbar).
Suck!
Jaså Tyskar? Inga Somaliska bidrags-entreprenörer eller rumänska tiggarproffs, ändå, "invandring beriiiikar jööö".
Vad har vi fått av dagens invandringsvågor förutom kreativa sätt att spränga polisstationer, diverse gutturala slanguttryck för nedsättande epitet på kvinnor och parabolantenner på balkonger? Så fortsätter han texten igenom. Storslaget av vår Lundaprofessor!
http://www.popularhistoria.se/artikl...-till-sverige/
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Harrison hade enligt egen utsaga 5,0 i snitt på högstadiet, vilket i ärlighetens namn inte är så jävla imponerande - det räckte ju med att fjäska för lärare för att få 4å5+, vilken möjligen också skulle förklara varför hans klasskompisar studsade honom i pingisbordet. Ingen gillar ju egentligen lillgamla fjäskare.
Han må ha många brister, den gode professorn, han är inte dum (som i ointelligent).
Ur Hanlons & Occams respektive rakknivar i kombination med Rands
Citat:
Contradictions do not exist. Whenever you think you are facing a contradiction, check your premises. You will find that one of them is wrong.
sluter jag mig alltså till att han är
genuint ond och syftar till att söndra samhället.
Samma resonemang torde kunna appliceras på en annan skåneprofil. Frigolit. Inte heller han är 'dum' i ordets rätta bemärkelse.
OT-rant
Att Harrison sedan stuckit sin namne i något av snuskhålen på små söta kvinnliga humanistdoktorander må ju vara förlåtet - dels är det upprätthållande av patriarkal akademisk tradition, men framförallt lär han ju inte fått leka 'hide the salami' särskilt mycket i sin ungdom.
och har väl lite att ta igen nu när han har möjligheten att utnyttja sin maktposition. Man kan väl möjligentycka att det är en smula patetiskt att ragga på småbrudar som han (48 år) skulle kunnat vara far till.
Slutligen, visst är det festligt när mobbingoffer växer upp och börjar ägna sig åt just mobbing från SvDs debattsidor?
Dick - butthurt much?
--
Vad vet jag. Jag är ju bara en ung, bitter, historielös, obildad, dumrasistisk, arbetslös lantis, utan analysförmåga, som aldrig varit utanför kommungränsen och som gillar folköl, Ultima Thule och att elda moskéer och rycka hijabs av muslimska kvinnor. Samt nyfascistdödsnazistmördarrasistultranationalist. Apparently.
Gott nytt till alla övriga unga, bittra, historielösa och obildade lantisar här.