Citat:
Ursprungligen postat av
CrispyKreem
Två MUF:are går ut i Aftonbladet och försöker sänka M till nya bottennivåer i opinionen genom att kräva att borgerliga ledarsidor slutar snacka om minskad invandring:
http://unvis.it/www.aftonbladet.se/d...cle19984764.ab
Jag avråder bestämt från att spela drinking game om liberala migrationsfloskler eftersom ingen överlever sådana promillenivåer.
Läste också det här anarko-liberala Ayn Rand inlägget.
Författare är timbroklonerna Oliver Rosengren och dårhuset MUFs nye chefsideolog Rasmus Törnblom.
Alliansen har ju framgångsrikt bara lyckats genomföra hälften av sin och muffarnas plan - okontrollerad massinvandring men utan avreglerad arbetsmarknad och skrotade välfärdssystem.
Dags att försöka nå i mål med projektet tycks devisen vara och att samarbeta, utifrån olika utgångslägen, med vänstern om massinvandringsprojektet är lika självklart.
Vad har de små klonade laboratorieexperimenten tänkt genomföra?
Avskaffa anställningstryggheten, sänka ingånslönerna, ta bort kollektivavtalen och konkurrensutsätta alla tjänster, positioner och arbeten gentemot de tiotusentals invällande och subventionerade immigranternas behov är det som väntar alla i landet boende.
Under tiden skall självklart ett av världens högsta skattetryck betala för den inledande samhällsomvandlingen.
På åtta år lyckades inte alliansen göra något annat än att genom omvägar som RUT, lönebidrag, subventionerad arbetsgivaravgift och riktade stöd till svåranställbara grupper, som direkt ökar statens utgifter, hålla emot den ständigt ökande mängden svåranställbara, men egentligen menar de ju förstås tvärtom....det återstår bara att genomföra det nu så att öppenheten Kan fortsätta ...
Jag tycker att M och alliansen provar att gå till val på ökad massinvandring, lönesänkningar, avskaffade kollektivtal, avskaffad anställningstrygghet och obefintliga uppsägningstider samt att de redan arbetande skall få reda på att de egentligen skall ersättas med nytillkommande.
Alla skall ständigt gå runt och vara medvetna om att man kan bli avskedad på morgonen och ersatt i humanismens namn av någon som ankom, utan pass, igår.
Testa vet jag!
MUF och timbroliberalerna är på sitt förvridna sätt, ett större hot mot stabiliteten och samhällets fundament, än vad kommunister och friårslängtande miljöpartister någonsin kan bli.
Det sektliknande twittrandet mellan muffarna, som är djupt placerade inom moderaternas hela centrala organisation, valberedningar,och distriktsstyrelser, är centralt styrt, maniskt och skrämmande.
Jag kan uppriktigt inte se någon framtid för socialkonservativa väljare inom moderaterna - sjukdomen har gått för långt och vansinnet är nu utom kontroll.
Vänstern jagar hjärnspöken och fasciststämplar sin inbillade fiende SD medans Timbros klonade representanter står för en total omdaning av hela den värld arbetarrörelsen byggt upp och bygger sin existens på.
Ingen debatt, ingen information om detta, utan all energi går åt att försöka upprätthålla en söndrande, socialt och ekonomiskt katastrofal migrationspolitik i samförstånd med sina tänkta och historiska politiska motståndare.
Vad i helvete är det som händer?