Det rasar en kamp. En kamp mot mångkultur och för nationalism. Och som nationalist kan man urskilja kampens faser. Och de faserna är: först ignoreras man, sedan förlöjligas man, sedan bekämpas man beslutsamt, sedan vinner man. Just nu bekämpas vi nationalister beslutsamt.
Och omvänt kan man ju ha detta mönster till att se var vi nationalister står gentemot PK-isterna. Då kan man säga: det kan vara dags att över gå från "bekämpa beslutsamt" till att "förlöjliga". PK-isterna är ju bara ett gäng pajasar. I denna anda har jag i alla fall skrivit följande satir. Den handlar om en svensk politiker vid namn Nero och hans vardag. Och den börjar så här:
Citat:
Det var en gång ett land som hette Sverige. Och där fanns en statsminister som hette Nero. Han var en kalrakad figur med dyster uppsyn, dock ibland med ett påtvingat, affärsmässigt leende. Det hade han lurat många med. Nu var det en dag om hösten 2013 då han satt i sitt arbetsrum på Rosenbad. Han såg ut genom fönstret och noterade den grå himlen över Strömmen.
”Mulet!” utbrast han. ”Fördömt. Alltid detta gråväder. Men det är inte mitt fel. Jag leder ju landet mot strålande tider. Vädret måste vara Jimmie Åkessons fel! Skriv upp det!”
Han sa detta till sin sekreterare, fröken Bylund, en musgrå sidekick med laptop i knäet. Nero tillade:
”Det om detta. Och skicka ytterligare 500 miljoner till FSA i Syrien. De gör ett bra jobb att skapa kaos där nere, precis som jag gör här.”
”Ska jag skriva det?” sa Bylund. ”Skapa kaos?”
”Nej för fan, skriv inte det!” sa Nero. ”Det är hemligt! Men målet är kaos. Varför skulle jag annars importera tiotusentals afrikaner och MENA-människor per år? Målet är att alstra bort etniska svenskar, skapa en ljusbrun, rotlös befolkning och styra den med järnhand. Nåväl, vad mer på programmet? Jo, skriv: bygg 100 fritidsgårdar till i Husby. Det är framtiden. Alla resurser ska gå dit. Etniska svenskar ska inte ha något. De äro onda. Husby däremot inger mig en varm känsla, lika varm som de bilbränder som rasade där i maj. Det var en fin tid.”
Jag la upp detta på min blogg nyss.
Hela texten ges här.