2013-09-02, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dripp-flopp
true that, men är det ens värt? känns så överfödigt, känns lite som den där ungen som kommer med sin gameboy inlindad i diverse skit till skolan varje morgon för att han är rädd för att tappa den

duger det inte bara köra på som den är/smeta på repskydd på displayen bara?

Jag tycker det, jag har min i en dålig förpackning och funderar på att köpa den där som du länka för min har fått lite skönhets märken inget som stör mig så men tillslut kommer de bli mer än ett skönhets märke
Citera
2013-09-02, 18:39
Medlem
Då va Dragons Crown inhandlat tillsammans med streetfighter x tekken och marvel vs capcom 3, samlingen växer
Citera
2013-09-02, 20:02
Bannlyst
Så jag mailade Amazon och frågade varför de säljer öppnade Vita konsoler och här är svaret:

Citat:
Rest assured,all items bought directly from Amazon.co.uk are brand new. Only Sellers on Amazon.co.uk Marketplace can list used and pre-owned items. Returns to Amazon.co.uk that are in a re-sellable condition are sold through our Warehouse Deals platform at a discounted price.

In this case, it might be that the reviewer you have saw received a used one due to a mix up and I can assure you, that a refund or replacement was already processed for him provided he has notified us of this.

Rest assured, if ever you have received the item not in the condition as we have labelled on our website, we are more than happy to replace or refund the item at a cost to ourselves.

Enligt recensioner på nätet så är Amazons kundservice toppklass, så jag tror inte det ska vara några problem att få den utbytt om man får en använd Vita.
Citera
2013-09-02, 21:07
Medlem
dripp-flopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgione
Så jag mailade Amazon och frågade varför de säljer öppnade Vita konsoler och här är svaret:

Enligt recensioner på nätet så är Amazons kundservice toppklass, så jag tror inte det ska vara några problem att få den utbytt om man får en använd Vita.

angående det så är det en comment på recensionen angående använda vitas i paketen:

"This review is misinformed. This is not "old/used" kit at all, they are brand new units that require registration.

The inner, standard package boxes, are opened in order to add the retail memory card and game registration codes, they are then repackaded in the "bundle" sleeve.

This is what is done with most themed bundles of consoles, they make use of existing retail packaged units in the supply chain and add the bundle extras and a themed sleeve. They don't print whole new boxes for each themed bundle.

This is is a great offer and anyone looking to get a Vita would be a fool to pass it by.

Ours came today, unit is clearly brand new and unused."

Vilket jag tror på mer än att Amazon / Sony skulle packa om trasiga vitas
Citera
2013-09-02, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dripp-flopp
angående det så är det en comment på recensionen angående använda vitas i paketen:

"This review is misinformed. This is not "old/used" kit at all, they are brand new units that require registration.

The inner, standard package boxes, are opened in order to add the retail memory card and game registration codes, they are then repackaded in the "bundle" sleeve.

This is what is done with most themed bundles of consoles, they make use of existing retail packaged units in the supply chain and add the bundle extras and a themed sleeve. They don't print whole new boxes for each themed bundle.

This is is a great offer and anyone looking to get a Vita would be a fool to pass it by.

Ours came today, unit is clearly brand new and unused."

Vilket jag tror på mer än att Amazon / Sony skulle packa om trasiga vitas

Jo men Amazon behöver inte öppna konsolen för att stoppa in minneskortet och voucher-koderna, de kan bara slänga in den i bundeln, de finns ingen anledning till varför man ska öppnas konsolen öht.
Citera
2013-09-02, 22:12
Medlem
Citat:
Jo men Amazon behöver inte öppna konsolen för att stoppa in minneskortet och voucher-koderna, de kan bara slänga in den i bundeln, de finns ingen anledning till varför man ska öppnas konsolen öht.

Så som jag uppfatta de hela så menar dem att de är Sony som öppnar upp de vita som de har liggandes på lager och slänger in minneskortet.
Citera
2013-09-04, 19:31
Medlem
Woho! Killzone är ett MÅSTE om ni gillar FPS. Fetaste spelet jag kört på Vitan
Tjockt bra med grafik, kontrollen sitter som ett smäck, och upplägget med att vara legoknekt är riktigt nice.
Passa er för PSN-versionen bara om ni vill ha kvar plats på minneskortet. Tungt spel, och bara första obligatoriska uppdateringen ligger på en gig
Citera
2013-09-04, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Och jag som precis beställde just den bundeln för 1800... Fortfarande värt det. I Sverige får jag enbart basenheten för samma pris.

Har du fått din Vita än?

Citat:
Ursprungligen postat av Adrenachrome
Woho! Killzone är ett MÅSTE om ni gillar FPS. Fetaste spelet jag kört på Vitan
Tjockt bra med grafik, kontrollen sitter som ett smäck, och upplägget med att vara legoknekt är riktigt nice.
Passa er för PSN-versionen bara om ni vill ha kvar plats på minneskortet. Tungt spel, och bara första obligatoriska uppdateringen ligger på en gig

Najs! Definitivt en av spelen man måste förboka om man har en Vita. Finns det någon demo till Batman: arkham orgins?

Har inte beställt en vita en, dels för jag vill se om man får en öppnad och dels är för att jag är rädd att uppmärksamheten kommer gå mycket till spelande nu när jag börjar högskolan och annat prioriteras.
Senast redigerad av Giorgione 2013-09-04 kl. 19:49.
Citera
2013-09-05, 17:56
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Har du fått din Vita än?

Japp, den levererades idag! Har enbart hunnit packa upp den.. Den ser orörd ut, alltså att den är helt oöppnad.

Taskigt att jag inte kom ihåg att UK har ett annat strömuttag än oss, blir att skaffa en adapter.
Citera
2013-09-05, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Japp, den levererades idag! Har enbart hunnit packa upp den.. Den ser orörd ut, alltså att den är helt oöppnad.

Taskigt att jag inte kom ihåg att UK har ett annat strömuttag än oss, blir att skaffa en adapter.

Skönt att höra

Citat:

Ja just fan kostar runt 20-30 spänn på clash ohlson om jag inte misminner mig.
Citera
2013-09-09, 14:51
Medlem
Nu släppte den en ny vita som är mindre och med en annan skärm + mer ram undra när det kommer till Europa och om det kommer bli någon skillnad i pris.
Citera
2013-09-09, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
Nu släppte den en ny vita som är mindre och med en annan skärm + mer ram undra när det kommer till Europa och om det kommer bli någon skillnad i pris.

Härligt att se att denna lilla supermaskin får den uppmärksamhet den förtjänar av Sony. Den underbara skärmen verkar de dock ha spart in på och ersatt med en LCD, vilket gör att åtminstone jag inte ångrar att jag den nuvarande versionen.

Nu har de utannonserat PS Vita TV också Det kan ju bli hur bra som helst!

Nya spel avslöjades också. Nytt Soul Sacrifice, Natural Doctrine och Phantasy Star Nova

Intressant ny trailer som visar hur nya PS4 och Vita är tänkt att rocka ihop.
A day with playstation: http://www.youtube.com/watch?v=VWplhhktgqs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in