Citat:
Ursprungligen postat av JointarN
Tror detta är ett troll tbh. Videon han länkade kändes lite så.
Jag undrar fortfarande om detta är värt det. Eller har jag bara fått stim för att ha något nytt?
Fråga dig själv hur mycket du kommer använda dig. Personligen är jag skit nöjd med min. Jag reser rätt mycket hittar mycket dö tid på udda ställen där jag plockar fram den och lirar. Har även en flickvän som gillar att ha mig jämte när hon somnar så då åker den fram istället för att sitta vid ps3an hela natten och hon får sova i sängen tom.
Personligen skulle jag vilja säga att ps3:an är ett jäkla plus om du ska köpa den, inte för att jag köpt så värst mycket crossplay grejer men tex ps+ känns som att betala hela priset för halva kakan utan ps3an. Sen är ju crossplay spelen rätt najs med (har iof bara Sly cooper just nu) samt att jag ser framemot hur de kommer väva in PS4:an i hela paketet.
Så du får nog bara ta ställningen till hur mycket tid du har att spendera vid den. Spelen finns där även om utbudet lämnar mer att önska så har jag själv lirat igenom många bra spel på den och den har lätt gjort sig värt priset för mig.