2013-01-02, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adan
Vad stora massan vill ha ar inte relevant. Fragan ar vilken konsol som ar bast, och PSV slar DS med hastlangder. Det enda DS har att erbjuda ar en taskig 3D funktion. Skulle garna vilja se hur t.ex Uncharted hade sett ut en DS.

på vilket sätt är 3D-funktionen taskig? Visserligen är det en funktion som långt ifrån alla spelutvecklare utnyttjar särskilt väl men det finns också många exempel på motsatsen. Mario 3d- land exempelvis. Men framför allt så bygger den vidare på det som gjorde föregångaren så bra i form av funktioner. Dubbel-skärm och pekpenna.

Vad den stora vill ha är oerhört relevant för en maskin som inte slår igenom tappar snabbt utvecklarstöd och det påverkar ju givetvis livslängden på maskinen och det framtida spelutbudet och det är det vi ser hända nu. Visst är vita ett kraftpaket, men det är också allt den är. teknik, men som vanligt utan någon som helst orginalitet och med ett fruktansvärt förutsägbart spelutbud.
Citera
2013-01-02, 07:09
Medlem
TKD_1337s avatar
Resistance: Burning Skies för 99 kr på Electroworld är ett kap. De erbjuder fri frakt. Alla andra svenska butiker säljer det för för 400 kr och uppåt.
Citera
2013-01-02, 09:40
Medlem
noremlacs avatar
Verkar som att det händer någonting på "hackingfronten" iaf...

http://www.ps3hax.net/2013/01/vita-2-02-uno-exploit/

Personligen förstår jag inte mycket av guiden.
Citera
2013-01-02, 21:42
Medlem
Marre94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Du kan köpa ett sega collection psp version om du vill köra sega.

Oh fyfan, vad nice! :P Avnjuta nostalgiska titlar såsom Golden Axe, Sonic osv utan att behöva konka fram Megadrivet från vinden är inget man tackar nej åt direkt. :P
Citera
2013-01-06, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noremlac
Verkar som att det händer någonting på "hackingfronten" iaf...

http://www.ps3hax.net/2013/01/vita-2-02-uno-exploit/

Personligen förstår jag inte mycket av guiden.

Forstod inte mycket heller.. Vad ar det som man kan gora med det nya "hacket"?
Citera
2013-01-08, 07:46
Medlem
noremlacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adan
Forstod inte mycket heller.. Vad ar det som man kan gora med det nya "hacket"?
Antar att det öppnade upp möjligheten att installera hombrews och liknande.
Fast det verkar som Sony redan fixat den exploiten läste jag någonstans.
Citera
2013-01-08, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Resistance: Burning Skies för 99 kr på Electroworld är ett kap. De erbjuder fri frakt. Alla andra svenska butiker säljer det för för 400 kr och uppåt.

Vafan! Blir nog köp på det! Aldrig hört talas om sidan bara, pålitlig eller?

Btw någon som köpt spel ifrån utlandet och har någon bra sida att köpa ifrån? Tänker då mest USA tex som fraktar hit billigt.
Senast redigerad av iowa88 2013-01-08 kl. 19:20.
Citera
2013-01-09, 14:40
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Vafan! Blir nog köp på det! Aldrig hört talas om sidan bara, pålitlig eller?

Btw någon som köpt spel ifrån utlandet och har någon bra sida att köpa ifrån? Tänker då mest USA tex som fraktar hit billigt.

Ja, Electroworld är pålitliga. Du kan läsa t.ex. omdömena på Prisjakt. Electroworld ägs av samma koncern som äger Elgiganten, alltså Dixons Retail. Om du ska köpa Resistance: Burning Skies så köp nu då de bara har 25+ lager och det är inte säkert man kan få det för 99 kr sen.

Jag har handlat flera PlayStation Vita-spel från Zavvi och sparat mycket på att köpa från dem. De är baserade i Storbritannien men de levererar fraktfritt till bl.a. Sverige.
Senast redigerad av TKD_1337 2013-01-09 kl. 14:45.
Citera
2013-01-09, 18:03
Medlem
dippsis avatar
Citat:

Tackar för tipset, beställde nu! Inte köpt ett spel sedan jag köpte mitt vita så känns som det är dags!
Citera
2013-01-10, 11:32
Medlem
Citat:
Ja, Electroworld är pålitliga. Du kan läsa t.ex. omdömena på Prisjakt. Electroworld ägs av samma koncern som äger Elgiganten, alltså Dixons Retail. Om du ska köpa Resistance: Burning Skies så köp nu då de bara har 25+ lager och det är inte säkert man kan få det för 99 kr sen.

Jag har handlat flera PlayStation Vita-spel från Zavvi och sparat mycket på att köpa från dem. De är baserade i Storbritannien men de levererar fraktfritt till bl.a. Sverige.

Mja står 25+. Men jag är ju sån idiot som glömde detta och drog precis ner WCR från PS store. Men beställer hem Resistance också ändå faktiskt. 99 kr bråkar ja inte om.
Citera
2013-01-11, 11:38
Medlem
EnKvarts avatar
Citat:

Grymt, tack för tipset ! Har en flygresa till Thailand att döda
Citera
2013-01-12, 22:43
Medlem
Står nu bara +5 kvar på Resistance, så beställde mitt illa kvickt precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in