Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Har du inte kört Ninja Gaiden så rekommenderar jag det spelet.
Har själv kört ut det på PS3 tidigare. Ingen aning om vars det upplevs bäst, på tv:n eller i handen.
Everybody's golf har jag snabbspelat men fann inget intresse i.
En vän kommer dock sälja det till mig nästa månad för en billig peng. Lumines har jag nu ledsnat på då jag tagit alla trophies utom ett och då känns det som meningslöst att fortsätta spela.
Har du inte redan lirat Rayman Origins så är även det ett spel jag håller varmt om hjärtat.
Tack för vägledningen! Kollade runt lite på Youtube vad gäller NGS-videos och jämförde PS3 och Vita-versionerna. Det ser mycket skönare ut på PS3 i 60 FPS och med finare grafik. Dessutom är ju spelet känt för att vara snålt med savepoints vilket inte känns optimalt för ett spel på en portabel plattform. Tror jag sparar NGS till PS3 faktiskt.
Rayman tänkte jag skaffa till Vitan förr eller senare, det känns som ett väl lämpat spel för en handheld, men det känns inte som ett jätteroligt förstaspel till Vitan för mig eftersom jag spelat det rätt mycket hos några kompisar som har det på 360.
Har läst mycket bra om Virtua Tennis faktiskt, och Everybody's Golf kvarstår nog ändå som en titel jag vill ha förr eller senare. Men när jag har tänkt på det så vill man ju som sin första retailtitel (har köpt Plants vs. Zombies också, har några minis sen tidigare, och tänkte plocka på mig några lagom ambitiösa PSP-spel också) ha något som verkligen visar upp ens nya maskin från dess bästa sida (och helst är exklusivt). Har alltid tänkt att jag skulle testa Wipeout-serien men aldrig riktigt kommit mig för, så nu lutar jag åt Wipeout 2048. Om jag inte hinner komma på andra tankar innan imorgon (ska tanka Gravity Rush-demot, det kanske är nåt..) så blir det nog det.