2011-06-09, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan G
Eftersom spelen ska levereras på minneskort borde det väl inte vara raketforskning att kunna chippa den med? Bärbara konsoller är inte tillräckligt intressant för att jag skulle betala 3-400 kronor för ett spel.

Dom har ju inte lyckats chippa, eller rättare sagt flasha PSP-GO så att dom direkt skulle lyckas med den här nya konsolen tvivlar jag på!
Citera
2011-06-09, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoorroo4
Dom har ju inte lyckats chippa, eller rättare sagt flasha PSP-GO så att dom direkt skulle lyckas med den här nya konsolen tvivlar jag på!

Det kan ju i och för sig bero på att ingen jävel brydde sig om PSP Go.

Är det förresten någon som har specs på skärmen? Att det är OLED som gäller har jag förstått men vet man något om vad de kommer köra för subpixel layout?
Citera
2011-06-09, 20:54
Medlem
Jag hörde att psvita blev något för dyr att tillverka så då bantar dem ner ram och annat. Kommer inte bli så kraftig som man först tänkt =p
Det är iofs bara ett rumor antar jag.
Senast redigerad av lonian 2011-06-09 kl. 21:08.
Citera
2011-06-09, 20:57
Medlem
repeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Det kan ju i och för sig bero på att ingen jävel brydde sig om PSP Go.
Fast om man hade lyckats flasha den och öppna den för emulering och homebrew så hade väl det varit ungefär den enda lyckade användningen av PSP Go. Så jag tror inte det är på grund av bristande intresse som man inte kom åt den.
Citera
2011-06-21, 17:25
Medlem
konstigkonsts avatar
När är utgivningen i Sverige? I början av 2012?
Citera
2011-06-21, 17:56
Medlem
Phazarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkonst
När är utgivningen i Sverige? I början av 2012?

Verkar komma i slutet av 2011.
Citera
2011-06-25, 04:49
Medlem
Ska bli spännande att känna hur den ligger i handen. 2 styrspakar har man väntat på så länge när det gäller bärbar konsol.
Citera
2011-06-29, 21:34
Medlem
Phazarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Ska bli spännande att känna hur den ligger i handen. 2 styrspakar har man väntat på så länge när det gäller bärbar konsol.

Ska verkligen bli spännande! Jag är lite rädd för att styrspakarna sitter lite långt ner och att man därför inte får en bra känsla av att köra med dom.. Men vi får väl se.
Citera
2011-06-29, 22:04
Medlem
lumbas avatar
Det ser även ut som om högra styrspaken ligger lite väl nära x, o, fyrkant och trekant.

Har även läst att man lätt kan råka komma emot den bakre touch-plattan.
Citera
2011-07-01, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lumba
Det ser även ut som om högra styrspaken ligger lite väl nära x, o, fyrkant och trekant.

Har även läst att man lätt kan råka komma emot den bakre touch-plattan.

Förhoppningsvis går bakre touch plattan att stänga av om det inte är en funktion i spelet som verkligen krävs.
Citera
2011-07-03, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikosaedri
se den här recensionen av den här innan ni bestämmer för att köpa den: http://www.youtube.com/watch?v=YpfKlXNa6Kc&feature=feedu

Även om killen är ett stort troll - vad är det för "månadskostnad" han pratar om?
Citera
2011-07-03, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hajjar
Även om killen är ett stort troll - vad är det för "månadskostnad" han pratar om?
3g skiten om du vill spela online
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in