2012-02-27, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Riddle
Kvick fråga, Vart är den billigast nu? Vart är bästa erbjudandet?

Elgiganten ska sälja för Wifi-versionen för 1999. Så kolla där.

Någon här som fått igång Facebook? Hittar inte det på PS-Store, fanns där förut.

Edit:Någon som vet vilka videoformat Vitan kan spela upp? Måste det vara någon speciell upplösning eller funkar alla som funkar på datorn?
Senast redigerad av Adan 2012-02-27 kl. 01:57.
Citera
2012-02-27, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adan
Elgiganten ska sälja för Wifi-versionen för 1999. Så kolla där.

Någon här som fått igång Facebook? Hittar inte det på PS-Store, fanns där förut.

Edit:Någon som vet vilka videoformat Vitan kan spela upp? Måste det vara någon speciell upplösning eller funkar alla som funkar på datorn?

De hade problem med FB appen, tror de var att FB gjorde en update och Sony har inte hunnit med att updatera sin, eller vafan de nu var. De jobbar på det iaf.

Googla på det, står på wikipedia. Var inte alla format, MKV stöds bla inte iaf
Citera
2012-02-27, 10:07
Medlem
Citat:
Kvick fråga, Vart är den billigast nu? Vart är bästa erbjudandet?
Elgiganten 1990, men utan spel eller så.

Gamestop har för 2498:-, då får du med valfritt spel. Så det är i princip samma sak, då spelen ändå kostar ca 400:- på elgiganten.
Citera
2012-02-27, 11:26
Medlem
A.Riddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytandekycklingen
Elgiganten 1990, men utan spel eller så.

Gamestop har för 2498:-, då får du med valfritt spel. Så det är i princip samma sak, då spelen ändå kostar ca 400:- på elgiganten.

Eligganten kostar nu 2390:-, hade tänkt att byta in mitt PSP Slim n Lite Yellow Simpsons Limited Edition som jag då får 600:- vida köp av PS Vita på GameStop, men det är ju faktiskt ett Yellow Simpsons Limited Edition så jag är lite fäst vid det....
Citera
2012-02-27, 14:19
Medlem
Citat:
Eligganten kostar nu 2390:-, hade tänkt att byta in mitt PSP Slim n Lite Yellow Simpsons Limited Edition som jag då får 600:- vida köp av PS Vita på GameStop, men det är ju faktiskt ett Yellow Simpsons Limited Edition så jag är lite fäst vid det....

Amen helvete också. Tänkte ju köpa en idag... Någon som varit med om att elgiganten gjort såhär tidigare? När kan de tänkas sänka tillbaks till 1990:-? Har affärerna hunnit ändra tror ni eller är det bara på hemsidan? Har någon tips om nåt annat bra erbjudande som kan nyttjas antingen på Game eller Gamestop?
Citera
2012-02-27, 15:20
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daanijel
Amen helvete också. Tänkte ju köpa en idag... Någon som varit med om att elgiganten gjort såhär tidigare? När kan de tänkas sänka tillbaks till 1990:-? Har affärerna hunnit ändra tror ni eller är det bara på hemsidan? Har någon tips om nåt annat bra erbjudande som kan nyttjas antingen på Game eller Gamestop?

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0054Q82WI/ref=s9_simh_gw_p63_d3_g63_i2?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OL E&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=0GJ2NA521MXCWSXR0Q4F&pf_rd_t=101&pf_rd_p =467128533&pf_rd_i=468294

Gratis frakt, spel + minneskort för £15
Citera
2012-02-27, 15:56
Medlem
A.Riddles avatar
Nu har Elgiganten sänkt till 2 290:-, står det på hemsidan.
Citera
2012-02-27, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0054Q82WI/ref=s9_simh_gw_p63_d3_g63_i2?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OL E&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=0GJ2NA521MXCWSXR0Q4F&pf_rd_t=101&pf_rd_p =467128533&pf_rd_i=468294

Gratis frakt, spel + minneskort för £15

Jadu det var inte dåligt. Fast litar inte riktigt på Sony då jag fått byta ut min PS3 på garantin 2 gånger redan, så det får bli köp i Sverige. Har redan beställt 32gb minneskort och Uncharted från axelmusic.com.

Gamestops erbjudande med PSV + spel för 2499 känns okej, tyvärr är jag inte intresserad av något annat av spelen som finns just nu.

Har märkt att Rayman är en favorit bland de flesta fast jag är inget stort fan av plattformsspel, någon som har tips på nåt spel ni tycker är bra där recensenterna varit lite orättvisa?
Citera
2012-02-27, 16:05
Medlem
A.Riddles avatar
Citat:
Jadu det var inte dåligt. Fast litar inte riktigt på Sony då jag fått byta ut min PS3 på garantin 2 gånger redan, så det får bli köp i Sverige. Har redan beställt 32gb minneskort och Uncharted från axelmusic.com.

Kvivk fråga bara, har du någon bra erfarenhet av axelmusic.com?

Tack!
Citera
2012-02-27, 16:55
Medlem
Citat:

Tack!

Det återstår att se, första gången jag beställer därifrån. Fast hade svårt att hitta något negativt omdöme utan det var mest positivt från svenskar som beställt därifrån. Får hoppas på det bästa. Det verkar iallafall som att de skickar från nåt lager i typ USA/Kanada till nåt annat "lager" i Danmark innan det kommer in till Sverige så man bör ju slippa tullavgiften åtminstone.
Citera
2012-02-27, 18:06
Medlem
lumbas avatar
Citat:

Tack!

Jag har beställt både spel och kontroller från axelmusic och kan inte klaga på någonting.

Tror jag köpt där ifrån 5 gånger och det brukar ta 4-6 arbetsdagar för sakerna att komma, toppensida.
Citera
2012-02-27, 18:07
Medlem
dirsps avatar
Citat:
Det återstår att se, första gången jag beställer därifrån. Fast hade svårt att hitta något negativt omdöme utan det var mest positivt från svenskar som beställt därifrån. Får hoppas på det bästa. Det verkar iallafall som att de skickar från nåt lager i typ USA/Kanada till nåt annat "lager" i Danmark innan det kommer in till Sverige så man bör ju slippa tullavgiften åtminstone.

brukar köpa film därifrån, alltid funkat smidigt
fan är jäkligt sugen på en vita nu, får se om de kanske blir en i slutet på veckan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in