2012-02-25, 23:05
Medlem
Nån som vet hur länge man får tillgång till spelen som man kan ladda hem som trial?
Citera
2012-02-25, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingdev
Nån som vet hur länge man får tillgång till spelen som man kan ladda hem som trial?

Är de inte en timmes gameplay som på PS3 spelen?
Citera
2012-02-26, 00:12
Medlem
Jag har haft PSVita sedan den släpptes i Sverige. Det Jag hoppas på är att Sony kommer att göra så att PSV kommer kunna köra PS2 Spelen som går att köpa på PSN. PSV har ju definitivt prestandan som krävs för PS2 spel. Tycker dock att sony var snåla som inte gav med något minneskort över huvud taget eftersom det krävs till de flesta spelen. + jag har Need for Speed Most Wanted 5.1.0 PSP spel på mitt PS3 men min Vita kan inte hitta det spelet i mediahanteraren Force Unleached, gran turismo, ape academy och little big planet, hittar den. men inte NFS? varför?
Citera
2012-02-26, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yollo
Fan vad cool!

Hur fungerar anslutningen? Drar man sladd mellan PSV och PS3 eller det räcker man är i WIFI?
Om det är WIFI, måste man har PS3 och PSV i samma WIFI då?

EDIT: Verkar fungera med 3G och WiFI oberoende vart i världen du är, bara din ps3a och vita är ansluten till internet!
O M F G, så sjukt coolt! Synd att jag bara har 40GB på Ps3an! QQ

Inga spel går att spela via remotePlay än det kommer i en uppdatering till PS3 senare. man måste ha CFW på PS3 för att det ska gå över huvud taget.
Citera
2012-02-26, 00:16
Medlem
Hur är det när man kör PSVita online, syns det på ps3an att man är online så man kan skicka meddelanden från ps3:an till vitan?
Citera
2012-02-26, 00:46
Medlem
Citat:
Hur är det när man kör PSVita online, syns det på ps3an att man är online så man kan skicka meddelanden från ps3:an till vitan?

Inte säker, men du är väl inloggad på PSN som vanligt?
Citera
2012-02-26, 05:11
Medlem
Citat:

Som jag förstår det så går det inte ännu att se från ps3 att du är online när du är på vitan.
Du är alltså osynlig, men vitan kan skicka meddelanden till den som sitter vid ps3 och kan sedan svara.

Jag gissar att en ps3 update kommer ändra på det framöver.
Citera
2012-02-26, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Som jag förstår det så går det inte ännu att se från ps3 att du är online när du är på vitan.
Du är alltså osynlig, men vitan kan skicka meddelanden till den som sitter vid ps3 och kan sedan svara.

Jag gissar att en ps3 update kommer ändra på det framöver.
Jag kan även inte se trophies man fått på vitan i ps3an men tvärtom funkar bra.

Så det lär komma en update som även fixar till det med trophies också.
Citera
2012-02-26, 14:52
Medlem
Har lagt in en bild som används som startskärm, nu vill jag ta bort den och få tillbaka den blåa färgen som var från början, nån som vet hur man gör det?
Citera
2012-02-26, 19:31
Medlem
Xehkes avatar
Citat:
Har lagt in en bild som används som startskärm, nu vill jag ta bort den och få tillbaka den blåa färgen som var från början, nån som vet hur man gör det?

Settings > Format > Restore Start Screen Image
Citera
2012-02-26, 21:39
Medlem
Någon som vet hur försäljningen går i europa just nu?
Citera
2012-02-27, 01:08
Medlem
A.Riddles avatar
Kvick fråga, Vart är den billigast nu? Vart är bästa erbjudandet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in