2012-02-27, 18:51
Medlem
reaggesibots avatar
Någon som vet om man kan logga in på något annat psn-acc när man väll har loggat in första gången till network?
När man har en klå fingrig lille bror som loggar in på ett satans sub-account vilket medför inga funktioner då han inte är 18.
Har letat runt playstation.com fast hittar inget om det.
Hjälp uppskattas så han inte har förstört mina chanser till stor titlarna som Bioshock,CoD,Assassins Creed
Citera
2012-02-27, 18:58
Medlem
A.Riddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reaggesibot
Någon som vet om man kan logga in på något annat psn-acc när man väll har loggat in första gången till network?
När man har en klå fingrig lille bror som loggar in på ett satans sub-account vilket medför inga funktioner då han inte är 18.
Har letat runt playstation.com fast hittar inget om det.
Hjälp uppskattas så han inte har förstört mina chanser till stor titlarna som Bioshock,CoD,Assassins Creed
Tror att det fungerar att byta PSN-acc om man fabriksåterställer Vitan.
Citera
2012-02-27, 20:38
Medlem
Hyper9s avatar
Har tänkt köpa ett Psp vita inom en snar framtid.
Kan nån länka till nån sida där man kan se exakt alla spel som finns just nu ?
Citera
2012-02-27, 21:34
Medlem
Zephyreuss avatar
Funderar på att köpa ps3 eller vita, har tänkt köpa två spel till att börja med, men båda/liknande (Golden Abyss/ Uncharted 3, Wipeout 2048) finns till både ps3 och vitan.. Ps3 har ju bättre grafik och många andra spel som inte kommer släppas till vita..

Hjälp mig, ska jag köpa PS3 eller Vita?
Citera
2012-02-27, 21:52
Medlem
lumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephyreus
Funderar på att köpa ps3 eller vita, har tänkt köpa två spel till att börja med, men båda/liknande (Golden Abyss/ Uncharted 3, Wipeout 2048) finns till både ps3 och vitan.. Ps3 har ju bättre grafik och många andra spel som inte kommer släppas till vita..

Jag hade valt ett ps3 då vitan inte har så många spel än.

Ps3 med Uncharted 2, Wipeout HD/Fury och Demon's Souls borde vara en bra start
Citera
2012-02-27, 22:45
Medlem
hrjjs avatar
Vad går en sådan här godbit på?
Citera
2012-02-27, 22:49
Medlem
A.Riddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrjj

Wi-Fi

3G
Citera
2012-02-27, 22:50
Medlem
Ufojesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0054Q82WI/ref=s9_simh_gw_p63_d3_g63_i2?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OL E&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=0GJ2NA521MXCWSXR0Q4F&pf_rd_t=101&pf_rd_p =467128533&pf_rd_i=468294

Gratis frakt, spel + minneskort för £15

Tänk dock på att det blir svensk moms från Amazon. Tror de har 19% i UK numera, var värre förr när de hade 16%.
Citera
2012-02-28, 01:51
Medlem
Citat:

Hade ju spontant sagt PS3 i de här läget. Sen beror de ju på hur mycket du är på resande fot med.
Citera
2012-02-28, 03:56
Medlem
MissIceCools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrjj

GameStop i GBG ger den för 2499kr + valfritt spel =)
Citera
2012-02-28, 04:06
Medlem
Citat:

PS3 lätt..
jag var väldigt sugen på Vitan innan den släpptes, är i USA atm och tänkte att jag skulle köpa vitan eftersom man får den för 250 dollar här, motsvarar ca 1750 kr i dagsläget.. men efter att ha sett vilka spel som finns atm så vart jag mindre sugen.. de flesta på marknaden just nu känns som de lika gärna skulle kunna vara mobilspel, förutom då Uncharted å whipeout. Jag gick endå in på Best Buy och provade på att spela på den, å herregud vad glad jag är att jag inte impulsköpte nån.. Kan ju inte ha en portabel konsol som det tar 30 år att starta ett spel på.. Allt känns segt. Provade på Uncharted och Whipeout. Visst är det snygga spel men well, det var verkligen inte den där wow-upplevelsen jag hade hoppats på. "spakarna" som gjorde mig betydligt mer intresserad av PSV än vad PSP någongsin gjorde kändes inte heller alls bra, inget motstånd alls knappt när man rörde dem, extremt små osv. Nae det blir inget Vita för mig om inget drastiskt händer (nåt spel som man bara måste spela kommer ut på bara Vita eller nåt) trodde Uncharted skulle vara det spelet men nae.. Jag hoppar det med, många rescensenter verkar tycka att det spelet mest är gjort för att visa upp vad Vitan går för, jag menar det är ju inte ens Naughty Dog som gjort det utan ett av Sonys egna märken (kommer inte ihåg namn)

Det jag vill få fram är att efter min korta testperiod av Vitan (20-30 min, 2 demo spel) Köp inte, och om ni endå är sugna vänta iaf ett halvår å se så inte Sony överger Vita helt som de gjorde med PSP..
Citera
2012-02-28, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stribb
"spakarna" som gjorde mig betydligt mer intresserad av PSV än vad PSP någongsin gjorde kändes inte heller alls bra, inget motstånd alls knappt när man rörde dem, extremt små osv. Nae det blir inget Vita för mig om inget drastiskt händer

PS vita känns grymt mycket skönare i handen än vad 3DS gör tycker jag. Jag klarar inte av 3DS cirklepad, och layouten hur man håller handen. Vitas analoga styrspakar är riktigt sköna, sen då jag använder ett gummiskydd över vitan sticker inte spakarna ut lika långt heller samt att man får ett skönare grepp om konsolen.

På game fick man jag detta för 99 kr, nu 199:-
http://www.game.se/acatalog/Starter_Pack_GameWare_PSV_PSP.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in