2012-02-06, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wmathyy
På 3DS kan man ju bara stänga locket även om spelet är på, så den går ner i sleepmode om man skulle vilja fortsätta på exakt samma ställe som tidigare.

Standby mode gick även på PSP och verkar gå på Vita

http://www.gamefaqs.com/boards/620272-playstation-vita/61630287
Senast redigerad av lonian 2012-02-06 kl. 01:47.
Citera
2012-02-06, 13:18
Medlem
Yollos avatar
Vilka spel är folk sugna på?
Citera
2012-02-06, 17:03
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yollo
Vilka spel är folk sugna på?

För mig blir det Rayman som följer med om man beställer från Game.se. Sedan ska jag nog köpa Uncharted Golden Abyss även fast jag aldrig har spelat någon annan del i serien så verkar det roligt!
Citera
2012-02-06, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
För mig blir det Rayman som följer med om man beställer från Game.se.

Jag måste köpa i games butik då jag har massor av checkar och liknande. Får i princip den gratis.
Men har hört att detta Rayman skall vara ett riktigt bra spel. Har aldrig varit ett fan av rayman tidigare men av det jag sett på youtuben och gametrailers så blir jag riktigt sugen.

Lär troligtvis handla mest online, gamla psp spel som jag ej kört tidigare.
Citera
2012-02-06, 17:37
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Jag måste köpa i games butik då jag har massor av checkar och liknande. Får i princip den gratis.
Men har hört att detta Rayman skall vara ett riktigt bra spel. Har aldrig varit ett fan av rayman tidigare men av det jag sett på youtuben och gametrailers så blir jag riktigt sugen.

Lär troligtvis handla mest online, gamla psp spel som jag ej kört tidigare.

Det stämmer att man inte får Rayman om man köper ifrån butiken eller? Vore egentligen skönare att gå och köpa i butiken. Frågade och de sa att de inte vet riktigt men kan ändra sig.

Vet du vad äldre spel kommer kosta?
Citera
2012-02-06, 18:24
Medlem
A.Riddles avatar
Citat:
Sedan ska jag nog köpa Uncharted Golden Abyss även fast jag aldrig har spelat någon annan del i serien så verkar det roligt!

Har testat Goldem Abyss på PSV och det verkar jäkligt najs. Har kört U2 och U3 på PS3 och Golden Abyss på Vitan var väldigt likt!( bra grafik, skönt gameplay etc)

Om du gillar Golden Abyss så måste du köpa Uncharted till PS3!
Citera
2012-02-06, 23:23
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Riddle
Har testat Goldem Abyss på PSV och det verkar jäkligt najs. Har kört U2 och U3 på PS3 och Golden Abyss på Vitan var väldigt likt!( bra grafik, skönt gameplay etc)

Äger tyvärr inget PS3 så blivit bara testa hos en kompis snabbt, dock verkar det vara en sjukt rolig spelserie!
Citera
2012-02-07, 14:41
Medlem
A.Riddles avatar
Citat:
Äger tyvärr inget PS3 så blivit bara testa hos en kompis snabbt, dock verkar det vara en sjukt rolig spelserie!

Grafiken är väldigt bra, superbt gameplay, många skämt och man får verkligen "kontakt" med karaktärerna!
Citera
2012-02-07, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Riddle

Är själv väldigt sugen på att skaffa PSV just för att kunna köra Golden Abyss men visst är det så att jag endast kommer att kunna spela det på Vitan då den saknar HDMI eller liknande utgång för att koppla till TV?

Som jag förstått så går det bara att spela PS3-spel på Vitan men inte tvärtom.

Nån som har nån mer info?
Citera
2012-02-07, 15:52
Medlem
lumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingdev
Är själv väldigt sugen på att skaffa PSV just för att kunna köra Golden Abyss men visst är det så att jag endast kommer att kunna spela det på Vitan då den saknar HDMI eller liknande utgång för att koppla till TV?

Som jag förstått så går det bara att spela PS3-spel på Vitan men inte tvärtom.

Nån som har nån mer info?

Du kan inte spela ps3-spel på en Vita.
Citera
2012-02-07, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lumba
Du kan inte spela ps3-spel på en Vita.

Inte direkt men via nätverk som jag läst, via funktionen fjärrspel på ps3 ska man kunna dela ut spel och sedan spela på vitan. Eller är det jag som har fattat det fel?
Citera
2012-02-07, 16:07
Medlem
A.Riddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingdev
Inte direkt men via nätverk som jag läst, via funktionen fjärrspel på ps3 ska man kunna dela ut spel och sedan spela på vitan. Eller är det jag som har fattat det fel?

Tja, genom fjärrspel kan man se PS3 skärmen på PSV (som man kunde göra med PSP) däremot e jag osäker om man kan spela alla spel på PSV... Men här e en som spelar BF3 på PSV mh.a CFW http://youtu.be/_3C5LzU_jss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in